blejk83 0 Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Panowie, jak w temacie. Po odpaleniu objawy niemal niewyczuwalne, wraz ze wzrostem temp sinika zaczyna nim coraz bardziej rzucać. W pracy silnika nie zauważyłem nic niepokojacego. Gdy zatrzymuje sie autem i trzymam wciśnięte sprzęglo objawów brak po puszczeniu sprzęgla objawy wracaj i nie pomaga juz ponowne wciśnięcie sprzęgla. Dwumas robiony 30tkm temu w aso w holandii przez poprzedniego właściciela. Jakies pomysły co to może jeszze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 trzeba sprawdzic dawki na wolnych obrotach u Kolegi było podobnie po zmianie wszystko ucichło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejk83 0 Opublikowano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Nie mam w tej chwili dostepu do kabla:facepalm:przyjrze sie im jak bede w pl, można to zmienic samemu VAG-iem, ktora to grupa i jakie powinna miec wartosci, silnik AXB? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 to możesz zrobic tylko MPPSem a w program musi zajrzec ogarniety tuner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Teraz są takie fajansiarskie częsci ze nawet kupowane w aso malo wytrzymuja. Dawki-wcisniesz puscisz sprzęglo... 2mas klęka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejk83 0 Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Myśle też o dwumasie, ale nie wiem czy on daje objawy jak sie rozgrzeje, czy na zimnym tez. ---------- Post dopisany 28-07-2014 at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany 20-07-2014 at 15:32 ---------- Ustawiłem kąt synchronizacji na 7 i jest ok, ponizej 6,5 szarpie. O co chodzi, rozrzad źle ustawiony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 7 to poza zakresem, musi byc "0" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejk83 0 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Wiem, tylko ze gdy probuje zejsc ponizej 6 nie odpala, rozrzad byl ustawiany na blokady i bylo ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Czy oby wal byl w prawidlowym polozeniu zablokowany.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejk83 0 Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Tak, przed wymiana rozrządu też bylo 6,5. Czy jazda na kacie 7st moze miec jakis negatywny wplyw na silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Nie,nie ma wplywu na silnik ale na spalanie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się