Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem. Brak mocy przy 120 km/h


Salin92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam taki problem, otóż od jakiegoś czasu zauważyłem w swoim Audi ja jak jadę na 5 biegu i czuję ze wolno się rozpędzam i nagle przy 120km/h jest blokada i dalej nie idzie.

Jak zgaszę samochód i odpalę to jedzie normalnie, ale to już coraz częściej mi się zdarza.

Co może być przyczyną tego ?

Jak już mi zaczyna mulić przy odpaleniu to na każdym biegu powoli się rozpędza.

Dodam że jak samochód postoi dłużej nie odpalany to po odpaleniu przy kopci jasno szarym dymem.

Proszę o szybka pomoc, pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne ci samochód wpada w tak zwany "notlauf" , weź sprawdź jak jedziesz na 5-tym biegu i ci auto muli przy dodawaniu gazu , odejmnij nogę z gazu i wyłącz i włącz stacyjkę . Jeśli przejdzie to na 100 % turbo do czyszczenia ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepne sie.

Mam podobnie ale miałem nieszczelny Ic, wymieniłem i teraz przy 140 tak jest a dodam ze turbo mam z AWX po regeneracji więc tak szybko by sie zamuliło ? co prawda mam na nie gwarancje ale czy moge normalnie jezdzic samochodem bez Turbinki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne ci samochód wpada w tak zwany "notlauf" , weź sprawdź jak jedziesz na 5-tym biegu i ci auto muli przy dodawaniu gazu , odejmnij nogę z gazu i wyłącz i włącz stacyjkę . Jeśli przejdzie to na 100 % turbo do czyszczenia ,

Dokładnie takie mam obajwy, myślę może na początek wymienić filtr paliwa czy myślicie że to może nie być to?

Jaki jest orientacyjny koszt czyszczenia turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było już sto razy na forum.Jak turbo zaczyna przypuszczać olej ,czyli wywala go przez egr ,znajduje się w wezach i intercoolerze to tylko regeneracja.jak oleju jest niewiele ,a po zdjęciu węża z turbo luz na osce wirnika jest mały to kierownice do czyszczenia.opis jak to zrobić jest na forum.

Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy np moze być tak ze jak dolot był nieszczelny to turbawka mogła wycisnać olej do dolotu ? bo co prawda miałem ja regenrowana a raczej takową kupiłem i jezdze na niej dopiero hmm, 2 czy tam 3 miesiąc,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo prawdopodobne że geometria. sprawdź jeszcze połączenia podciśnieniowe od N75 do gruszki przy turbo czy nie ma nieszczelności.. no i fakt że temat poruszany na forum setki razy.. o ile sie nie mylę to masz idento turbo jak w AFN więc tak szukaj.. jeśli podejrzewasz że może ci pobierać olej przed turbo to od razu ją zregeneruj i będzie po problemie. może z 600 zł zapłacisz za regenerację a będziesz miał spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej powymieniam wszystkie weżyki podcisnienia wyczyszcze cały dolot i go przegonie, wtedy sie okaze ;) chyba

---------- Post dopisany at 13:50 ---------- Poprzedni post napisany at 13:46 ----------

jeszcze zrobie komplet logów moze ktoś coś wyczaruje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...