Tarantula56 Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Panowie pytanie odnosnie a4 b6 1.8t. Pala sie kontrolki esp i abs, bledy: 01826 czujnik kata skretu, napiecie zacisku +30 - staly 00788- czujnik polozenia dzwigni regulacyjnej- nieprawidlowy, staly. Z tym pierwszym blede to jezeli tylko ogarne vaga to zrobie ta procedure zakodowania czujnika a jezeli to nie pomoze to wymienie na nowy. Problem z tym drugim bledem... Jaka to dzwignia regulacyjna? Gdzie ona sie znajduje i od czego jest? Dodam ze ten pierwszy blad czujnika kata skretu wystepowal juz wczesniej ale kontrolka potrafila sie zapalic raz na tydzien, czasami na dwa i tak to zostawialem caly czas az do teraz Pozdrawiam
Tarantula56 Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Opublikowano 25 Lipca 2014 Autocomem. W poniedzialek moge sprawdzic Vasem, odisem, vagiem jezeli tylko bedzie trzeba
Adamus2508 Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 sprawdź vcds'em, zakodowanie czujnika kąta skrętu powinno załatwić sprawę i tego drugiego błędu
Tarantula56 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Podczas kalibracji czujnika vagiem w tabelach pomiarowych wartosc w pierwszym oknie jest na 0,00st i nie zmienia sie mimo krecenia kierownica. W drugim oknie ( predkosci kontowa) wartosc se zmienia ale tez jakos tak dziwnie nie systematycznie. Po wpisaniu loginu itp i przyznaniu dostepu wchodze w nastawy podstawowe, wpisuje 001 i wyskakuje ze kompensacja czujnika kata skretu nie prawidlowa. Czujnik do wymiany odrazu? Czy lepiej rozebrac i sprawdzic moze cos przeskoczylo albo nie laczy? Pozdrawiam Panowie nikt nic?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się