Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bmw 525D Seria Ok 177Km


mojeA4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, oceńcie jak to wyszło, ja sie nie znam. Wiem tylko jedno- teraz to jedzie

Wywalony dpf, Zaślepione klapki w kolektorze, regeneracja turbiny

Prosze o info czy jest ok, auto jak w temacie, skrzynka automat, ok 210tys przebiegu

image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego? Bo Ty masz audi a ja juz nie? Zobacz ile ludzi z forum zmienia markę auta a dalej siedzi na forum, skoro jestes zarejestrowany na forum od 2010 to cos powinieneś wiedziec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie jak na serie 177 to mod po wywaleniu DPF na 204 PS troche słaby :/ niuton max jeszcze OK, ale moc powinna oscylować wokół 220-230PS i niuton bardziej mógłby być rozciągnięty. Tak sie robi te auta. Jeżeli oczywiście mówimy tu o E60 ? Chyba że chciałeś lajtowy program, ale jeśli tak to niuton nie jest lajtowy;)

Edytowane przez edraven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobrze że niton nie jest lajt będzie lepiej szła :grin:

Ale fakt faktem jest słabo rozciągnięty przy końcu

Edytowane przez skrab
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli słabo, a tak chwalili, ze gość ogarnięty. Szkoda. Wywalilem dpf i przy okazji regenerowalem turbo, wiec na świeżej maszynce powinni cos bardziej podciągnąć. Fakt jest taki, ze zbiera sie i ogólnie bez porównania, ale jak pomyśle, ze mogl miec 220km ...

No trudno, juz nic nie bede grzebał. Dzieki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie box to 210 ps / 460 nm,.. zdrowe robią 240 / 500 ale to już trochę hardocre.

z kolektorem się już coś działo że robiłęś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie tylko trzeba by to zrobic zdalnie przez Team Viewer robiłeś już tak komuś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turboelita gdansk, ale nie box

Z kolektorem nie wiem czy sie cos działo, wywalilem klapki i juz, wcześniej zmieniłem tez wydechowy, ale tam była dziura a tu profilaktycznie, nie czekałem aż klapka sie urwie :) bo nie byłoby co zbierać

Lipa, ze mogłem miec 220km a mam 200 kurde

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co niektórzy nie wywalają klapek tylko zakładają inny kolektor i to jest słuszna sprawa :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, słyszałem tylko, ze zaślepia sie klapki w kolektorze, innego sposobu na przypadłość klapek nie znam, poza tym nie odczuwam różnicy po zaślepieniu. Dziwi mnie tylko, ze osiagnął 200km skoro mozna wiecej. Silnik raczej zdrowy, chodzi jak trzeba, olej co 10 tys wymieniam, nie dolewam nic, łańcucha nie slychac, chodzi jak należy, tym bardziej turbo po regeneracji, dpf wywalony, klapki zaślepione, kolektor wydech. wymieniony, silnik uszczelniony... tak chwalili turboelite, a tu jednak trzeba by im dobre opinie spierdzielic

A hamownia ich... Nie znam sie na tym, ale auto wisiało w powietrzu i na koło miało cos założone, nie stało na rolne tylnymi kołami, wiec tez nie wiem czy to dobrze czy nie i jaka to różnica względem tej normalnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie myślałeś jechać na korektę ? albo chociaż na wyjaśnienie "czemu tak mało" ?

ile ludu tyle opini a dobre rady i sugestie z for należy weryfikować i to dość dokładnie.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem na morzem na urlopie a ze polecali ten zakład to sie umowilem, teraz wróciłem do domu, do Niemiec i nieprędko wrócę do Gdańska. Sam rozumiesz, nie po drodze. Po napisaniu na forum koledzy mi usmiadomili, ze trochę mało itd.

Jedyna styczność z chipem miałem kiedyś i ze 138km na 177km wydawało mi sie sporo, i skoro mi podnieśli ze 170km na 204km wydawałoby sie w porzadku. Tak juz pewnie zostanie, moze bedzie ok

Dodatkowo po wycięciu filtra dpf czuć spaliny na zewnątrz jak ze starego fiata, dziwna sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie czuć spaliny zawsze i w karz dym aucie bez dpf-a,bądź zadowolony że na zewnątrz a nie w środku :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie czuć spaliny zawsze i w karz dym aucie bez dpf-a,bądź zadowolony że na zewnątrz a nie w środku :grin:

no ja się akurat z tym nie do końca zgodze... zwłaszcza jeśli katalizator pozostał na swoim miejsu.

BTW: DE i bez DPF'a ? zobaczymy jak długo.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat jest i tak czuć, trochę miałem aut fabrycznie z Belgi bez dpf-a to wiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...