Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak mocy-kontrolka swiec zarowych-check-a na kocu DPF


...radek...

Rekomendowane odpowiedzi

Loga robiłem na 3 biegu. Od 1500 do odciecia. Blad 000665

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Edytowane przez ...radek...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem podczas jazdy czuje takie delikatne szarpniecia. Jakby sie wlasnie turbinka przycinala.

Ja miałem taką samą sytuacje. Sumarycznie auto stanęło 1200km od domu w głębokiej bawarii. Teraz nie idzie dziada uruchomić.

Dpf usunięty programowo, mechanicznie jeszcze nie.

Jadąc 5, z prędkościa 120 czuć było takie szarpnięcia autem, które trwało dosłownie ułamek sekundy, gdzie w tym czasie turbina jakby nagle się zatrzymywała.

Skończyło się szarpanie - turbina dalej zaczęła pracować.

Przy prędkośći 100km/h już tego szarpania nie było, ale auto całkowicie straciło moc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W okolicach 115-120 miałem szarpanie więc zwolniłem do okolic 100. Dziwi mnie tylko że po polsce wyjechałem tak ok 2.000km, a cyrki zaczęły się dopiero jak przekroczyłem granice i chciałem się troszkę bujnąć.

Po stronie polskiej nie było za bardzo gdzie bo między Słupskiem a Kołbaskowem radarów peno, więc jechałem w miarę przepisowo. Po stronie niemieckiej, zanim się ruch rozładował i zacząłem gonić zaczęło mi auto wariować. Nie pogoniłem, a całą trasę musuałem jechać 100

Jak wspomniałem programowo DPF zosatł usunięty, mechanicznie nie zdążłem przed wyjazdem. Problem jest tylko taki że silnik nie chce się uruchomić, bo po kilku sekundach gaśnie

Edytowane przez Frodus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką masz synchro.rozrządu?

Chyba ze czuj.połozenia walu korbowego lub ssącego uległ uszkodzeniu. Błędami nie sypie?

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odpala i po kilku sekundach gaśnie to DPF zatkany na bank :decayed: .

Jakbyś go pałował od samego wyjazdu, to miałby szanse wypalić się pasywnie, a przy takiej jeździe temperatura jest za niska , żeby pasywna regeneracja się rozpoczeła :naughty:

Dla potwierdzenia diagnozy możesz zdemonowac rurkę idącą od chłodnicy spalin do EGR-a, jak potem odpalisz i nie zgaśnie , to będziesz miał pewność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 1200 do 4300 w zupełności wystarcza.ale po co esp wyłączać... Chyba że złe polozenie czuj.kąta skrętu kiery jest-geometria zrobiona na odwal sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale po co esp wyłączać...

Żeby mieć pewność że nie ingeruje ono w moc generowaną przez silnik przy słabej przyczepności kół :hi::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...