Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Siemianowy Golfik Gti


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Marek na jakim był silnik ?

co na jakim? :decayed:

Opublikowano

Marek na jakim był silnik ?

co na jakim? :decayed:

No silnik

Opublikowano

Kolega na słońcu przebywał dzisiaj?

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Marek na jakim był silnik ?

co na jakim? :decayed:

No silnik
Aaaaa.... Silnik...

Pomidor

Edytowane przez siemian
Opublikowano

Marek na jakim był silnik ?

co na jakim? :decayed:

No silnik
Aaaaa.... Silnik...

Pomidor

Noo

Opublikowano
:grin:
Opublikowano

Marek dawaj mu BLB

BLB...ha,ha...

Może BPW? :-)

Opublikowano

Kolega na słońcu przebywał dzisiaj?

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

:decayed:

Opublikowano

zal golfika ale znajac marka zaraz bedzie silnik i jeszcze mocniejsze ustawienie :D

Opublikowano

Przeciez silnik juz jest :-)

Opublikowano

zal golfika ale znajac marka zaraz bedzie silnik i jeszcze mocniejsze ustawienie :D

Yhy centralnie bedzie teraz

Gość harry19-19
Opublikowano

Marek na jakim był silnik ?

co na jakim? :decayed:

No silnik
Aaaaa.... Silnik...

Pomidor

hahaha :v

Opublikowano

zal golfika ale znajac marka zaraz bedzie silnik i jeszcze mocniejsze ustawienie :D

Yhy centralnie bedzie teraz

nie ja slyszalem ze jeden z przodu drugi z tylu!!! :banan:

Opublikowano

Jaki olej miałeś w tym silniku tak z ciekawości zapytam? Te nowe auta to jakaś masakra .. potencjał do modów jest ale trwałości już nie bardzo

Opublikowano (edytowane)

Od początku były problemy z olejem.

Przy mojej jeździe olej prawdopodobnie dość mocno rozrzedzal sie benzyna i zaczynał "znikać".

Na początku jeździłem na millersie motorsport ale od początku były problemy bo okazywało sie ze silnik potrafi spalić 3 litry oleju na 1000km. Niezbyt wiedzieliśmy o co chodzi do Patryk z CS nie miał jeszcze takiego przypadku. Auto nie kopcilo ani nic. Wadliwe pierścienie były w 2010 roku a w 2013 przynajmniej teoretycznie juz problemu nie bylo.

Potem jeździłem na Castrolu, przez 7000km było ok ( spalał ok 150ml na 1000km co jest norma w tych silnikach).

Po 7 tys. km nagle znowu zniknęły 2 litry oleju. Prawdopodobnie był juz tak rozcieńczony benzyna ze go "wcięło".

Doszliśmy do wniosku ze przy mojej jeździe trzeba poprostu cześciej wymieniać olej i cały czas go kontrolować. Aczkolwiek nie ulega watpliwości ze cos od początku z tym silnikiem było nie tak...

Ostatni raz został zalany 2 tygodnie temu mobilem. Do czasu zatarcia zrobiłem 1100km a spalanie oleju utrzymywało sie w normie (po zatarciu zlalismy z silnika prawie ok. 4 litry).

Za każdym razem jak olej znikał to rura silikonowa do zawodu upustowego dość mocno sie pocila, co wskazywałoby ze wy***przal go tez odma.

Edytowane przez siemian
Opublikowano

Przy Twoim trybie jazdy, to polecam Castrol Edge Sport 10W60. Warto zalać, jak już wymienisz silnik na nowy. Olej trzyma parametry w każdym zakresie obciążenia silnika. Zmiana po 7500 km.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Przy Twoim trybie jazdy, to polecam Castrol Edge Sport 10W60. Warto zalać, jak już wymienisz silnik na nowy. Olej trzyma parametry w każdym zakresie obciążenia silnika. Zmiana po 7500 km.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

A ja bym zalał motula 300V....

Opublikowano

Jak 5W40, to nie wytrzyma obciążenia.......

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

A co to w jednej lepkości występuje??

Jeden z najlepszych wyścigowych olejów.

Opublikowano

To o jakim SAE piszesz?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...