rapix Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) W S3 były aluminiowe zwrotnice w reszcie w zasadzie żeliwne mowa oczywiście o 8POba świetnie wyglądają !PS> nie drażni Cię krótki 6 bieg ? Jak dla mnie to słaba strona 5tys obrotów 200km/h deko słabo... Edytowane 22 Czerwca 2016 przez rapix
siemian Opublikowano 22 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2016 wkurza wkurza bo często brakuje mi Vmaxa, ale w sumie teraz jak autko od jakiegos czasi stoi na podnośniku to mi to wisi...
rapix Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 a co coś się stało że wisi na podnośniku ?
siemian Opublikowano 23 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2016 a co mogło się stać? skrzynia pozazdrościła wymiany silnikowi
Arturoo Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 [emoji23] Ty to potrafisz łagodnie określić [emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji106][emoji106][emoji106][emoji106][emoji106]
rapix Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Ostro :/ miałeś soft skrzyni? Co się stało? Ps. Wkładaj od Passata będzie dłuższa szybciej po trasie będziesz mógł latać i oszczędniej
siemian Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2016 mechatronika zaczeła szaleć. Soft był autko już w domu, z fabrycznie nową mechatroniką ;-)
siemian Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Opublikowano 25 Lipca 2016 długo k**wa pojezdziła... 800km i stało się to samo...
Mario22 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Taki ładny golfik... Szkoda że taki pechowy z tą skrzynią bo furka ogólnie super. Naciapane z Z2
rapix Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Jakieś plastikowe te amerykańskie auta. to raczej niemieckie Bo raczej w Niemczech składany ten golf aj słaby temat żeby 2 razy skrzynia w tak krótkim czasie się rozleciała :/ ma plusy i minusy ta dsg...
LChris Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Jakieś plastikowe te amerykańskie auta. to raczej niemieckie Bo raczej w Niemczech składany ten golf aj słaby temat żeby 2 razy skrzynia w tak krótkim czasie się rozleciała :/ ma plusy i minusy ta dsg... Miałem na myśli "A taki amerykański był ..." ale nie ma co drwić to pech straszny. Szkoda gościa. Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez LChris
Bartender Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Pewnie o to https://www.youtube.com/watch?v=Ngjs0UsiB6s Bardzo szkoda bo świetne autko ładne i wgl... Ale z tą mechatroniką to niewypał, kiedyś mocne auta były robione jakby z większym zapasem wytrzymałości
siemian Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2016 powiem tak. Kiedyś tutaj na forum napisałem że nie pojade nigdy więcej do serwisu ASO bo wiedza merytoryczna zarówno sprzedawców jak i mechaników jest zerowa. Na 4 moje naprawy w ASO, cztery razy auto wracało na drugi dzień bo było coś nie tak... Co mnie kur... podkusiło że oddałem tam auto... Ogólnie było tak że po wynianie mechatroniki w ASO przez 800km wszystko super chodziło, aż nagle jednego dnia w ciągu 5 minut stało się to co z poprzednia mechatroniką powolnie postępowało przez pół roku... Tryb awaryjny, szarpanie, poślizgiwanie, c**je muje dzikie wężę... W sterowniku najpierw błedy od pierwszego zaworu, za 10 minut od drugiego. raz zwarcie do plusa, raz zwarcie do masy. brak możliwoście zrobienia jakichkolwiek adaptacji... Sciągneliśy dekiel od mechatroniki (która niecały miesiąc temu została wymieniona w ASO na fabrycznie nową). Już po zlaniu oleju widać było że ścieci się jak psu jajca zawieszone na świątecznej choince... Po ściągnięciu mechatroniki ukazał nam się taki oto obraz (na starej mechatronice musiało być to samo): tak wyglądać to powinno: Elektrozawory są oblepione opiłkami które powodują zwarcia. Skoro przez 800km tak się stało to w skrzyni musi być pełno opiłków których nie są w stanie wyłapać już magnesy na obudowie i które poprostu pływają swobodnie w oleju. Skrzynia nadaje się tak naprawde na złom, tak samo jak mechatronika która została zamontowama 3 tygodnie temu. Tzn. można by rozebrać skrzynie, ustalić przyczyne występowania aż tak dużej ilości opiłków (to że są małe ilości to jest normalne ale wtedy wyłapują je specjalne magnesy do tego celu przeznaczone), rozebrać i rozwiercić mechatronike i próbować wszystko czyścić. Ale generuje to astronomiczne koszty, jak ma byc to dobrze zrobione. k**wa, wystarczyło spojrzeć przy demontażu poprzedniej mechatroniki i po ludzku powiedzieć: Panie Marku nie ma sensu tego wymieniać, bo usuniemy skutek a nie przyczyne i zaraz będzie to samo, a nie twierdzić że jak wyskakują błedy od zaworów w mechatronice to VW każe wymienić mechatronike. Nie wierze że mechanik (aczkolwiek nie wiem czy moge pracownika serwisu ASO tak nazwać zęby nie obrazić mechaników) tego nie widział, a jak nie widział to powinien się zająć repasacją pończoch a nie pracą z motoryzacją. Jednym słowem jestem 6 koła do tyłu, z zarżniętą skrzynią i mechatroniką. No ale dwa tygodnie sobie pojezdziłem.... chyba warto było..
Binek1.8T Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Ale to nie miałeś żadnej gwarancji rozruchowej czy coś w tym stylu??
siemian Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2016 No akurat tak to było załatwione ze nie.
Arturoo Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Kurwus [emoji19][emoji36]...widzę ,że w każdym aso tacy sami znawcy pracują [emoji35]...a weź zwróć uwagę to obraza majestatu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się