Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Siemianowy Golfik Gti


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W S3 były aluminiowe zwrotnice :) w reszcie w zasadzie żeliwne mowa oczywiście o 8P


Oba świetnie wyglądają !
PS> nie drażni Cię krótki 6 bieg ? Jak dla mnie to słaba strona :( 5tys obrotów 200km/h deko słabo...

Edytowane przez rapix
Opublikowano

wkurza wkurza bo często brakuje mi Vmaxa, ale w sumie teraz jak autko od jakiegos czasi stoi na podnośniku to mi to wisi...

Opublikowano

a co coś się stało że wisi na podnośniku ?

Opublikowano

a co mogło się stać? skrzynia pozazdrościła wymiany silnikowi

Opublikowano

[emoji23]

Ty to potrafisz łagodnie określić [emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji106][emoji106][emoji106][emoji106][emoji106]

Opublikowano

Ostro :/ miałeś soft skrzyni? Co się stało?

Ps. Wkładaj od Passata będzie dłuższa :) szybciej po trasie będziesz mógł latać i oszczędniej :)

Opublikowano

mechatronika zaczeła szaleć. Soft był


autko już w domu, z fabrycznie nową mechatroniką ;-)

IMG_1071.jpg

Opublikowano

[emoji123][emoji106]

Opublikowano

długo k**wa pojezdziła... 800km i stało się to samo...

Opublikowano
:(
Opublikowano

Jakieś plastikowe te amerykańskie auta. :cry:

Opublikowano

Taki ładny golfik... Szkoda że taki pechowy z tą skrzynią bo furka ogólnie super.

Naciapane z Z2

Opublikowano

Jakieś plastikowe te amerykańskie auta. :cry:

to raczej niemieckie :) Bo raczej w Niemczech składany ten golf ;)

aj słaby temat żeby 2 razy skrzynia w tak krótkim czasie się rozleciała :/ ma plusy i minusy ta dsg...

Opublikowano (edytowane)

Jakieś plastikowe te amerykańskie auta. :cry:

to raczej niemieckie :) Bo raczej w Niemczech składany ten golf ;)

aj słaby temat żeby 2 razy skrzynia w tak krótkim czasie się rozleciała :/ ma plusy i minusy ta dsg...

Miałem na myśli "A taki amerykański był ..."

ale nie ma co drwić to pech straszny. :(

Szkoda gościa.

Edytowane przez LChris
Opublikowano

Pewnie o to :whistling:
https://www.youtube.com/watch?v=Ngjs0UsiB6s

Bardzo szkoda bo świetne autko ładne i wgl... Ale z tą mechatroniką to niewypał, kiedyś mocne auta były robione jakby z większym zapasem wytrzymałości :confused4:

Opublikowano

:thumbup1: dokładnie

Opublikowano

powiem tak. Kiedyś tutaj na forum napisałem że nie pojade nigdy więcej do serwisu ASO bo wiedza merytoryczna zarówno sprzedawców jak i mechaników jest zerowa. Na 4 moje naprawy w ASO, cztery razy auto wracało na drugi dzień bo było coś nie tak...

Co mnie kur... podkusiło że oddałem tam auto...

Ogólnie było tak że po wynianie mechatroniki w ASO przez 800km wszystko super chodziło, aż nagle jednego dnia w ciągu 5 minut stało się to co z poprzednia mechatroniką powolnie postępowało przez pół roku... Tryb awaryjny, szarpanie, poślizgiwanie, c**je muje dzikie wężę... W sterowniku najpierw błedy od pierwszego zaworu, za 10 minut od drugiego. raz zwarcie do plusa, raz zwarcie do masy. brak możliwoście zrobienia jakichkolwiek adaptacji...

Sciągneliśy dekiel od mechatroniki (która niecały miesiąc temu została wymieniona w ASO na fabrycznie nową). Już po zlaniu oleju widać było że ścieci się jak psu jajca zawieszone na świątecznej choince...

Po ściągnięciu mechatroniki ukazał nam się taki oto obraz (na starej mechatronice musiało być to samo):

14011888_1522056167805799_2016047226_n.j

tak wyglądać to powinno:

14080934_1522056174472465_1630816862_n.j

Elektrozawory są oblepione opiłkami które powodują zwarcia. Skoro przez 800km tak się stało to w skrzyni musi być pełno opiłków których nie są w stanie wyłapać już magnesy na obudowie i które poprostu pływają swobodnie w oleju.

Skrzynia nadaje się tak naprawde na złom, tak samo jak mechatronika która została zamontowama 3 tygodnie temu. Tzn. można by rozebrać skrzynie, ustalić przyczyne występowania aż tak dużej ilości opiłków (to że są małe ilości to jest normalne ale wtedy wyłapują je specjalne magnesy do tego celu przeznaczone), rozebrać i rozwiercić mechatronike i próbować wszystko czyścić. Ale generuje to astronomiczne koszty, jak ma byc to dobrze zrobione.

k**wa, wystarczyło spojrzeć przy demontażu poprzedniej mechatroniki i po ludzku powiedzieć: Panie Marku nie ma sensu tego wymieniać, bo usuniemy skutek a nie przyczyne i zaraz będzie to samo, a nie twierdzić że jak wyskakują błedy od zaworów w mechatronice to VW każe wymienić mechatronike. Nie wierze że mechanik (aczkolwiek nie wiem czy moge pracownika serwisu ASO tak nazwać zęby nie obrazić mechaników) tego nie widział, a jak nie widział to powinien się zająć repasacją pończoch a nie pracą z motoryzacją.

Jednym słowem jestem 6 koła do tyłu, z zarżniętą skrzynią i mechatroniką. No ale dwa tygodnie sobie pojezdziłem.... chyba warto było.. :polew:

Opublikowano

Ale to nie miałeś żadnej gwarancji rozruchowej czy coś w tym stylu??

Opublikowano

No akurat tak to było załatwione ze nie.

Opublikowano

Kurwus [emoji19][emoji36]...widzę ,że w każdym aso tacy sami znawcy pracują [emoji35]...a weź zwróć uwagę to obraza majestatu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...