Gość armiv8 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Witam mamy powazny problem co prawda z modelem a6 c5 ale silnik ten sam... Auto nie odpala , swieci sie kontrolka i pika 3 razy wykrzyknik , sprawdzilismy bezpieczniki , w bezpieczniku odpowiedzialnym za pompe paliwa niema pradu , a ze sterownikiem silnika nie mozna sie polaczyc jest blad komunikacji...obstawiamy ze jakis przekaznik padl tylko teraz jak ustalic który przekaznik odpowiada za to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekaudia4 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 akumulator ma wystarczającą ilość prądu?w a4 przy słabym aku pulsuje wykrzyknik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Ile lat ma aku, może padł.?Zmierz napięcie jak będzie mniej niż 12v to wymiana. No chyba że nie stary to możesz spróbować naładować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 prad na pompe pojawia sie w chwili rozruchu a nie na zaplonie, czesty blad przy sprawdzaniu,podłacz pompe na krotko w celu jej sprawdzenia, moze komp padl ze nie mozesz sie polaczyc. z innymi ukladami sie laczy typu klima licznik abs? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 To co słychać spod tylnej kanapy po przekręceniu kluczyka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 pod kanapa nie ma pompy jest pod dywanem w bagazniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 No o to mi właśnie chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) Sprawdźcie główne przekaźniki odpowiadające za prąd umieszczony pod deską, dostęp od strony bezpieczników, przekaźnik sterowania silnika 381 albo pompy paliwa 372 . Normalnie gdyby tylko pompa nie podawała paliwa (byłoby to słychać lub w tym przypadku nie słychać) można by podejrzewać pompe i przekaźnik od razu ale gdy nie idzie połączyć się z ecu, trzeba ze sprawdzeniem sprawności tych podzespołów poczekać bo wina może nie leżeć po ich stronie a po co męczyć się i wyjmować pompe albo cudować na krótko nie wyjmując jej z baku. Sprawdźcie czy idzie zasilanie na ecu, jak nie to sprawdź 381 (co do wykrzyknika i pikania to sygnalizuje on wiele usterek i nie musi mieć bezpośredniego wpływu na nieodpalanie auta np. ABS, poziom płynu hamulcowego, zerwana poduszka silnika) Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez ganjaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się