Duncan Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Witam mam problem z moim A4 B6 1.9 130km ,po wymianie czujnika temperatury płynu chłodzacego zaczoł mi kopcic przy temp.50-70C,zwłaszcza to widac jak ruszam ze skrzyzowania wtedy jak z Jelcza!co to moze być?Dodam że jak go rano zimnego odpale to nie kopci nic nawet jak dodam gazu!pali na strzał no i jak osiagnie temp.90C to tez juz nic nie kopci!tylko w przedziale 50-70C,miałem dzwiganą dawkę rozruchowa na ciepłym silniku czy to moze byc przyczyna??Pozdrawiam
piotrsob1 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Według mojej wiedzy dawka rozruchowa nie ma nic wspólnego z późniejszą pracą silnika ( inne mapy ). Natomiast czujnik temperatury może powodować dymienie, jeżeli jego charakterystyka nie jest prawidłowa ( mocno zaniża temperaturę w zakresie 50-70 st. C). Patanko, gdzie kupowałeś czujnik i jakiej firmy. Z własnego doświadczenia to najlepiej kupować go w ASO, dobierając go po VIN-ie
Duncan Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Czujnik kupiłem w salonie Vw/Audi w Rybniku za sto pare zł,kolor zielony a orginalny był czarny ,ale koles dobierał go pi vinie.
Homiczek Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 pozostaje na zimnym podpiąć vaga i obserwować temperature z ecu. i porównywać ją z zegarami - ale na zegarach pokazuje z 5-7 więcej - aż do 90
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się