Dev 1443 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) witam mam problem z A4 B7 BRB 1.9tdi, silnik zapala na 4-5 sekund i zaraz gaśnie. pod koniec pracy słychac głośna prace zaworów VAG Zero błędów, dolot szczelny, rozrząd w porzadku, cisnienie na garach własciwe. miał ktos podobny problem ? Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 pompa paliwa? immo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 nie to nie to, silnik wali a zaraz potem gaśnie nie chce wyrokowoac bo to auto klienta a zarazem Kolegi z forum ale chyba padł silnik stawiam na wał korbowy, zaraz bedziemy to cholerstwo rozbierac, FUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKK !!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) Dev, zanim rozbierzesz to na twoim miejscu sprawdziłbym ciśnienie oleju. Może zawór ograniczający ciśnienie na pompie oleju zacięty i pompuje hydropopychacze na tyle, że się nie domykają zawory, a tłoki napie..lają po nich Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Chodzilo mi to po glowie, jutro dalszy ciag walki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) Powiem Ci, że po tych objawach opisanych przez Ciebie, to nic innego do głowy mi nie przychodzi -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jednak przyszło mi coś do głowy, zrób taką próbę, odkręć korek wlewu oleju, zamiast niego przyłóż poskładaną szmatę, i nich ktoś odpali motorówkę . Napisz czy zgaśnie ze szmatą zamiast korka Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Czyli stawiasz na zaworek pompy olejowej czy stojącą turbine? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 turbo sie kreci, prawie nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frodus 3 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) Paliwo mogło mieć na to wpływ? Tak jak w temacie : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/228815-kontrolka-podgrzewania-swiec-na-fis/page-2 Dev, jesteś jutro w firmie? Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez Frodus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi