Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o Analize Logów. Audi a4 b8 2.0Tdi CAGA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, kilka dni temu na urlopie zapaliła mi się kontrolka check engine, właśnie co wróciłem z urlopu i odrazu udalem się do mechanika żeby powiedział mi co jest grane, po podłączeniu pod komputer wyskoczylo kilka (ponoć) interesujacych błędów, niestety nie jestem specem od samochodów dlatego to pytanie kieruje do was, proszę o pomoc w analizie i ewentualnej naprawie usterki… Dodam ze po skasowaniu błędów tylko błąd 5346 Kolektor ssacym wyskakuje cały czas.

5346- Klapa w kolektorze ssacym; zespol 1 P2009 00 [175] zwarcie z masa

5162- Filtr cząstek stałych; czujnik roznicy cisnen P2453 00 [232] niewiarygodny sygnal

5182- FIltr cząstek stałych zespol 1 P2002 00 [096] za mala skuteczność

5253- Filtr cząstek stałych; czujnik roznicy cisnenia P2452 00 [040] usterka elektryczna

Opublikowano

wymien czujnik roznicy cisnien na filtrze DPF bo zapchasz filtr na amen, temat klapy niech sprawdzi mechanik co sie dzieje, pamietaj ze kazda usterka zwiazana z ikona CHECK ENGINE dopoki nie zostanie wyeliminowana komputer nie zezwoli na regeneracje filtra

Opublikowano

Dzieki bardzo za pomoc, powiedz prosze gdzie znajduje sie ten czujnik dokłanie i czy chodzi wlasnie o taki:

http://allegro.pl/czujnik-roznicy-cisnien-dpf-audi-a1-a3-a4-b8-a6-c7-i4505652979.html.

Do co Klap to juz jestem umowiony ale czujnik to chyba sam moge wymienic w garazu?

Opublikowano

Czujnik moze i sam wymienisz ale pozniej trzeba zrobic mu ADAPTACJE .

Opublikowano

Czujnik moze i sam wymienisz ale pozniej trzeba zrobic mu ADAPTACJE .

yyy jaką adaptację ??? Ja wymieniałem u siebie i po założeniu nowego wszystko zdaje się być ok

Opublikowano

Adaptacja jest po to aby wyzerowac wartosci .

Opublikowano

Adaptacja jest po to aby wyzerowac wartosci .

A mógłbyś podesłać jak to wygląda ?? :whistling:

Opublikowano

Super czujnik wymieniony wraz z adaptacja, koszt 80zł w Bosch Serwis, wygląda na to ze wszystko jest w porządku, niestety myslalem ze blad zwiazany z wyswietlaniem sie kontrolki chack engine to powod czujnika różnicy ciśnień, nic bardziej mylnego, to klapa w kolektorze ssącym jest powodem wyswietlania kontrolki, gosc w serwisie powiedzial ze trzeba zostawic samochod na dzien, dwa zeby porobić logi, testy itp.

5346 - Klapa w kolektorze ssącym zespoł 1 zwarcie do masy.

Wiem ze to przepustnica ale czy cala jest do wymiany? spotkaliście sie juz z podobnym bledem?

Opublikowano

Kabelkologia/wyyczka do sprawdzenia albo caly mechanizm klapy do wymiany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...