Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Żarówka stopu w A4


vman

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:) Zauważyłem, że w moim audi nie świeci prawy stop. Po wyjęciu lampy okazało się że żarówka jest jednowłuknowa i nie spalona. Gniazdo na żarówkę w lampie ma jeden języczek ale całkiem pod bokiem tak jak by na żarówkę dwuwłuknową... I teraz pytanie jaka ma tam być żarówka, bo już zgłupiałem. Ipo co ktoś wsadzał jednowłuknową jak nie dotyka do języczka w gnieździe, przez co nie świeci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B5 w stopie żarówka dwuwłóknowa? Od kiedy? Jednowłóknowa ma być. A blaszkę przesuń tak, żeby była na środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B5 w stopie żarówka dwuwłóknowa? Od kiedy? Jednowłóknowa ma być. A blaszkę przesuń tak, żeby była na środku.

Po drugiej stronie jest to samo, czyli blaszka z boku i żarówka jednowłuknowa i jakoś dziwnym trafem świeci, ale tak chyba być nie powinno bo grozi to zwarciem... A co do przesówania blaszek to jest tylko opcja przesunięcia pod drugą strone gniazda a na środek nie da rady bo nie ma żadnego uchwytu, chyba że się mylę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B5 w stopie żarówka dwuwłóknowa? Od kiedy? Jednowłóknowa ma być. A blaszkę przesuń tak, żeby była na środku.

Ja o avancie, ty o sedanie i tu jest różnica zapewne. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B5 napewno żarówka STOPU jest dwuwłóknowa. Przecież świeci razem z pozycją. Jednowłóknowa w kierunku, wstecznym i przeciwmgłowym. A stop i pozycja razem i ma być w podstawie dwie blaszki. Przynajmniej tak jest w lampie po lifcie z dużym białym paskiem wstecznego i po małym lifcie z małym wstecznym nad kierunkiem (tak właśnie mam u siebie).

Edytowane przez SnOOpie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przedlifcie- a takiego ma autor (no chyba że zmieniał lampy) jest jednowłóknowa żarówka od stopu. Wszystkie żarówki w tylnych lampach w przedlifcie są jednowłóknowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko pytanie dlaczego mam blaszkę w gnieździe po jednej stronie i żarówka nie chce świecić, albo robi zwarcie i wywala bezpiecznik. Opcji przełożenia blaszki na środek brak. Jest tylko możliwość dołożenia blaszki tak żeby były po obu stronach jak w żarówkach dwuwłuknowych. Co myślicie o tym żeby wsadzić żarówkę dwuwłuknową tak żeby świeciło tylko jedno włukno? Lampy mam z małymi światłami cofania jeśli to coś pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego obejrzyj gniazdo, jeżeli te dwa bolce które wystaja z zarowki w gniezdzie są jedna wyżej druga nizej, lub nie na przeciwko siebie czyli w V to ma być 2 wloknowa.

Chociaż w V to tylko mercedes i opel bo to żarówka 21/4 W a reszta firm stosuje 21/5 W

81f455b66122e4d5bf1836705a6c7ba2.jpg

79de74bf0b895a7db26f617c8a9ea243.jpg

1b31ef6f30a04ce775a531b41e4b8b6d.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem żarówkę dwuwłuknową i jest ok, po naciśnięciu stopu świeci tylko jedno włukno:) Nie wiem co tam jest nakombinowane, ale jednowłuknowa nie pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma świecić te nizsze, grubsze.

To akurat wiem i tak też zrobiłem:)

Dzięki za pomoc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przy okazji dobra rada, zerknij czasem do słownika bo się niedobrze robi. Kolejne posty i za każdym razem włókno napisane przez u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...