matisstz Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 dość niedawno przerabiałem podobny problem 140 km/h i auto drgało jak bym nie miał zawieszenia a kiera biła tak że mogła by zęby wybić nowe opony zakupiłem żadne zleżałe dwa tygodnie miały lub trzy od daty produkcji prosto z linii mogę powiedzieć, i też raz potem drugi raz wyważane w tym samym miejscu widziałem za pierwszym razem że wulkanizator się męczy z dobraniem stożka na piastę ale ok przymknąłem oko, dopiero za trzecim razem podczas sprawdzania zawieszenia u znajomego mechanika już myślałem że coś się u mnie posypało... na koniec roboty nic nie znajdując wyważyli mi koła i problem znikł na jednym kole było ponad grubo 30 gram za dużo od razu po wyjechaniu z warsztatu nie te auto
TomekOstrzeszów Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 dość niedawno przerabiałem podobny problem 140 km/h i auto drgało jak bym nie miał zawieszenia a kiera biła tak że mogła by zęby wybić nowe opony zakupiłem żadne zleżałe dwa tygodnie miały lub trzy od daty produkcji prosto z linii mogę powiedzieć, i też raz potem drugi raz wyważane w tym samym miejscu widziałem za pierwszym razem że wulkanizator się męczy z dobraniem stożka na piastę ale ok przymknąłem oko, dopiero za trzecim razem podczas sprawdzania zawieszenia u znajomego mechanika już myślałem że coś się u mnie posypało... na koniec roboty nic nie znajdując wyważyli mi koła i problem znikł na jednym kole było ponad grubo 30 gram za dużo od razu po wyjechaniu z warsztatu nie te auto U mnie nie ma drgań kierownicy, tylko trzęsie autem, wyważenie kół nie ma już raczej nic wspólnego z tymi drganiami.jak zaczyna drrzeć auto to dżwignia zmiany biegów też lekko drga.
marco955 Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 Witam i u Mnie przeszło, zawsze szukajcie zakładu który posiada wyważarkę z testem drogowym ,u Mnie było to bardzo utrudnione bo w irlandi tylko 3 zakłady posiadają taki sprzęt w tym dwa to autoryzowany serwis AUDI . Dopiero po wizycie w ASO zapanowała błoga cisza było warto wydać 45e . Przed ASO koła były wyważane chyba u 6 innych " specjalistów " na zwykłych wyważarkach po przekroczeni magicznego 120 buda cała buda wibrowała jak by koła były kwadratowe
matisstz Opublikowano 31 Maja 2015 Opublikowano 31 Maja 2015 heh sam juz nie wiem.jechałem dzis s3 .miałem wrażenie ,że znow cos sie trzesie.fakt ,ze na tym odcinku sa minimalne nierówności.może te zawieszenia sa tak czułe? zas w byłą niedziele lecialem nowka droga i nic nie czułem. glupieje. w poprzedniej corolli verso nigdy nie mialem takich problemów. S3 ma już takie koleiny i nierówności że z ledwością powyżej setki się jedzie bez telepotania autem ... a najgorszy moim zdaniem to odcinek nowa sól - racula ... w stronę soli w miarę idzie jechać a z powrotem porażka ...
TomekOstrzeszów Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Audi po wyważaniu na HUNTERZE z testem drogowym GSP9700 i ...... Wreszcie auto płynie po drodze !!!!! ŻADNYCH DRGAŃ !!! Wszystkie cztery koła wyważone od nowa, w jednej musieliśmy obrócić oponę i jest super. Dodatkowo zrobiłem sobie geometrię ,również na urządzeniu Hunter DSP600, no i oczywiście musieliśmy poprawić poprzedniego speca. :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan:
quadral20004 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2015 ja tez juz znalazlem przyczyne.oponiarze zle mocowali kolo na wywazarce .optymalizacja i po klopocie:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się