Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ARM dymi na niebiesko


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
Mój arm nie palił na czwarty cylinder powodem był wypalone gniazdo zaworowe wydechu ( brak kompresji) głowica zrobiona wymienione gniazdo zawór, dotarta reszta zaworów nowe uszczelniacze. Głowica założona komprecha 10, pali na wszystkie. Tylko złapał temperatury kolektor wydechowy a tu niebiesko dymił nawet na wolnych obrotach już nie mówię co było po prze gazowaniu. Pomyśłałem ze coś spieprzyli z uszczelniaczami więc sam się wziąłem za ich wymianę tym razem bez zdejmowania głowicy ale nic to nie dało. W końcu padło na pierścienie. Założyłem pierścienie goteze z pierścieniami olejowymi nie składanymi ze sprężyną w całości ( podobno lepsze od oryginalnych składanych) i znowu porażka. Trochę się poprawiło na wolnych obrotach mniej kopci ale po dodaniu gazu niebieska chmura poza tym bardzo słaby jest, ciężko się wkręca w obroty i strzela w wydech.

Błędy

Funkcje rózne (K -> CAN (Diagnostyka do szyny danych) - Diagnostyka do
szyny danych)
Opis
01314
- Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika (Możliwe że od słabego aku wyskoczył?) osłabego aku
- Brak komunikacji
- Staly



00537 - Regulacja z sonda lambda
- Górna wartość wyłączenia
- Staly


Dodam przed składaniem mierzone były tłoki i tuleje sprawdzane luzy na prowadnikach, szczelność, planowanie. Po zdjęciu kolektora wydechowego tylko kanał pierwszego cylindra jest zawsze mokry.



Możliwe że jest jakieś pęknięcie w głowicy i przedostaje się olej ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...