Gość rob Opublikowano 6 Stycznia 2007 Opublikowano 6 Stycznia 2007 u mnie też przydałoby się mniejsze spalanie :diabel2: To daj mi szansę, rob :diabel: Mam zero lęku przed benzynówkami - jutro poziek...zobaczymy czy dam radę spoko, szansa będzie w sobotę :cool2: [ Dodano: 06-01-2007, 19:18 ] u mnie totalna porażka, fabrycznie miało być 193 KM i 280 Nm, a było 177 KM i 217 Nm po programie jest 181,6 KM i 236 Nm :027: autko dużo lepiej się kręci no i ma wyczuwalnego kopa i nie jest to ostatnie słowo V-techu V-piro dzięki, jak zrobie z wydechem pewnie się znowu pojawię a czym spowodowany byl jest/brak serii :?: mam nadzieję, że jest to wina zapchanego kata lub jakiś paści w wydechu :twisted: chyba, że macie jakieś inne propozycje ?
MAx Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 wlasnie ze nie jak lecial na spot to przy wycentrowanej predkosci 160km/h na autostradzei wziol 13 a jak wracale 14,5 przy tej samej :galy: moj 2.6Q (ktory jest podobno mniej ekonomiczny od 2.8) na trasie przy predkosciach 90-120 km/h (230 km) + 20 km miasta spalil 8,9l /100 km i jest to wynik zmierzony tankowaniem do pelna przed wyjazdem i po powrocie. a czego? bo mi beznyny tez wzial na trasie 8,9 przy predkosci 120-140 ale gazu ciagnie duzo wiecej
pet3r Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 zapomnialem napisac, jezdzilem na benzynie
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 wlasnie ze nie jak lecial na spot to przy wycentrowanej predkosci 160km/h na autostradzei wziol 13 a jak wracale 14,5 przy tej samej :galy: moj 2.6Q (ktory jest podobno mniej ekonomiczny od 2.8) na trasie przy predkosciach 90-120 km/h (230 km) + 20 km miasta spalil 8,9l /100 km i jest to wynik zmierzony tankowaniem do pelna przed wyjazdem i po powrocie. a czego? bo mi beznyny tez wzial na trasie 8,9 przy predkosci 120-140 ale gazu ciagnie duzo wiecej gazu trochę za dużo chyba, chociaż to może przez to, że nowa instalacja i się rozjeździć musi jeszcze... . Nie wiem jak w v6 ale u mnie po założeniu palił w normie.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 10 Stycznia 2007 Opublikowano 10 Stycznia 2007 tak na trasie 8-9 litrów, miasto nie piszę bo to nie jest żadna reguła a rozbierzoności są duże. Mówię oczywiście o spalaniu gazu. Raz udało mi się nawet zejść do 7 litrów ale to była długa i lajtowa trasa.
SebMis Opublikowano 10 Stycznia 2007 Opublikowano 10 Stycznia 2007 wlasnie ze nie jak lecial na spot to przy wycentrowanej predkosci 160km/h na autostradzei wziol 13 a jak wracale 14,5 przy tej samej może było pod wiatr albo pod górkę
MAx Opublikowano 10 Stycznia 2007 Opublikowano 10 Stycznia 2007 jutro lece do kartowic przy3mam go na autostradzie 190 i zobaczy czy zmiscie sie w 20 :/ ,bo Pb wziol by 12,5
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 10 Stycznia 2007 Opublikowano 10 Stycznia 2007 jutro lece do kartowic przy3mam go na autostradzie 190 i zobaczy czy zmiscie sie w 20 :/ ,bo Pb wziol by 12,5 mój gazownik mówił, że przy nowej instalacji ma prawo spalać więcej do 30%. Potem stopniowo będzie spadało spalanie aż do mniej więcej poziomu benzyny. Po 1 tys km masz pierwszą regulację a po 10 000 km masz przegląd (przynajmniej tak jest u mnie), ponoć ten po 10 tys daje najwięcej. Instalacja już się ładnie wtedy rozłoży i będzie gites
podsi Opublikowano 10 Stycznia 2007 Opublikowano 10 Stycznia 2007 dokladnie musi sie wszystko dopasowac do siebie nowe do starego :diabel2: wiec daj znac ile ci wyszlo przy 190 ?
MAx Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 no to dzis mam swieże newsy na miescei 15l autostrada 190km/h 17,8 -----//----- 170 km/h 14,8 jak na razie to bardzo podoba mi sie spalanie na miescie oszczedzam 21 zl na 100km ale na trasie przy 190 PB palil 12,5 czyli oszczedzam jakies 10zl.km zrobilem juz 1000 wiec nie wiem czy sie jeszcze cos ulozy.jeszcze musze zobaczyc ile pali przy 140km/h. zastanawiam sie czy pojecha jeszcze do gazownika tylko tak se mysle po wizycie w vtechu ze jak mi gazownik poskreca to jechc nei bedzie chcialo, ale urzadzao by mnie gdyb zszedl jakies 2l na trasie
humax Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Mam pytanie. Myślę nad modyfikacją programu do mojego Audi. Znalazłem na stronie V-tech.pl dealerów ze Szczecina. 1. Robił ktoś chiptuning (poprzez wgranie programu) w Szczecinie ? Bo nie wiem czy tutaj także są tacy fachowcy jak w Warszawie ?? 2. Czy duży przyrost mocy bym uzyskał w moim samochodzie ?? 3. Jakie są skutki uboczne takich przeróbek ? Czy samochód szybciej się wysypie ?
spanky Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Mam pytanie. Myślę nad modyfikacją programu do mojego Audi. Znalazłem na stronie V-tech.pl dealerów ze Szczecina.1. Robił ktoś chiptuning (poprzez wgranie programu) w Szczecinie ? Bo nie wiem czy tutaj także są tacy fachowcy jak w Warszawie ?? 2. Czy duży przyrost mocy bym uzyskał w moim samochodzie ?? 3. Jakie są skutki uboczne takich przeróbek ? Czy samochód szybciej się wysypie ? poczytaj tutaj -> http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=1767 reszta w opcji "SZUKAJ" :!:
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 zastanawiam sie czy pojecha jeszcze do gazownika tylko tak se mysle po wizycie w vtechu ze jak mi gazownik poskreca to jechc nei bedzie chcialo, ale urzadzao by mnie gdyb zszedl jakies 2l na trasie a zamierzasz coś jeszcze zmieniać w programie??? Bo jak tak to najpierw skończ czipa a potem jedź na porządną regulację. Wciąga ci kosmicznie ten gaz. Sekwencja powinna mieć opcję autokalibracji więc dziwią mnie aż takie odchyłki od normy.
MAx Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 no kurw.... wlasnie o te odchylki chodzi tym bardziej ze instalke szarpnolem z gornej polki i jak o tej cenie mysle to jeszcze mnie skreca :diabelek:
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 no kurw.... wlasnie o te odchylki chodzi tym bardziej ze instalke szarpnolem z gornej polki i jak o tej cenie mysle to jeszcze mnie skreca :diabelek: dziwne, dziwne. Nie powiem. Ja nie miałem takich problemów. Rozumiem, że auto jak najbardziej sprawne? Ogólnie proces kalibracji wygląda tak: Gazownik podpina pod kompa, odpala, przechodzi na gaz, obserwuje komunikaty z kompa, potem trzy się go na 4 tys obrotów przez 15 sekund i tyle. Operacja zakończona. Istnieje też bardziej zaawansowana opcja: Trzeba przejechać się z laptopem, wtedy widać jakie dawki na jakich obrotach są podawane. Może twój gaziarz popuścił wodze fantazji i na wyższych obrotach ustawił bogatą dawkę (ale wtedy pewnie by ci już zalewało - chociaż niekoniecznie, jeśli silnik wyrabiałby z jej spalaniem). I może stąd przy wyższych prędkościach (=wyższych obrotach) takie spalanie i jak sam napisałem w mieście ci się bardziej opłaca instalka bo po prostu wtedy nie osiągasz takich prędkości i takich obrotów. Mieszankę można łatwo sprawdzić bo po prostu inaczej lambda pracuje (przy podłączeniu instalki do kompa jest tam czytelny wskaźnik pracy sondy (mają go bo to ważne do ustawiania mieszanki)). Daje ona znać, że dużo LPG po prostu ulatuje wraz ze spalinami = za botatej mieszance. Ale to tylko takie moje dywagacje, może ci pomogą.
MAx Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 dzieki Kaziu posmigam jeszcze troche i zobacze co i jak apotem wykonal tel do gazownika bo instalwoalem to u CIebie i zobaczymy co powie. W temaci spotow krakowskich masz foty z chipowania w vtechu piierwsza z nich przedstawia roznice poiedzy lpg a pb i troceh z 2 str boje sie ze to popsuje.A dygresyjnei to powiem CI tak mam tez golfa II 1,8 GTI zagazowanego mieszalnikowo niepamieta ile palil pb bo to juz dawne dzieje ale na miescei przy dynamiczenj jezdzie ciagnie 12-12.5 a na trasie do 120km 10l a 120-190km tez 12.5l i to jest konstans wic od A$ nie oczekuje codow na miescei jest super jak dla mnie tylko co by ta trasa spadla np przy 120km do 11l bo pb bral 8,8l a przy 190km niech bierze nawet tyle samo co w miescei te 15 l
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 kurcze ale powinno brać tyle samo prawie co benzyny a u ciebie różnica jest bardzo wyraźna. Trochę dziwna sprawa żeby spalał w trasię więcej niż w cyklu miejskim. Miejmy nadzieję, że LPG będzie ci schodził tak jak PB, wtedy to już w ogóle będziesz się cieszył . Dawaj znać jak ci chodzi ten gazik. Jak dalej będzie to samo to możemy podejchać do mojego zaprzyjaźnionego gazownika, może coś poradzi. Jestem do dyspozycji jakbyś coś potrzebował, sprawy LPG są mi bliskie Pozdrawiam
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 12 Stycznia 2007 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Dzieki, masz znjomego w abarcie? nie, tam nie. W ogóle pierwszy raz słyszałem o tej firmie jak mi powiedziałeś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się