martinez320 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Witam, Proszę o poradę, od kilku dni po trasie z nad morza poajwił się problem falujących obrotów. Na gazie po rozgrzaniu obroty falują od 2500 do 1200, a benzynie nie falują natomiast jakby wypadały zapłony, w dodatku zapalił się check engine. Co najważniejsze w komorze silnika na biegu jałowym jest takie podciśnienie że z trudem można wyjąć bagnet lub otworzyć wlew oleju, a po wyjęciu bagnetu jest taki odkurzacz że syk słychać z 10 metrów. Przeszukując forum natknąłem się na podobny problem, jednak nie zrozumiałem jaka jest przyczyna, napisane jest że rurka nr 6 jest do wymiany co mi nic nie mówi. Prośba o pomoc, w diagnozie. Ps. tylko nie piszcie że odma bo to nie to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm320 2 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Jak masz zassany bagnet lub korek to na 99% masz zatkaną odmę. Proponowałbym ją wyczyścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinez320 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Na chwilę obecną problem jest rozwiązany, wymieniłem zawór PCV i skasowałem błędy w ECU. Przy okazji proszę o słowo komentarza do listy błędów poniżej. 17511 - Sonda Lambda 1, bank 1 - obieg elementu grzejącego, - zwarcie do plusa P1103 16523 - Sonda Lambda podgrzewana 2 bank 1 - powolne zmiany P0139 16891 - Silnik krokowy ISC - wysokie obroty P0507 17544 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga - b.jałowy P1136 17705 - Turbosprężarka TC, zawór przesłony, wtyki - spadek ciśnienia P1297 16684 - Cylinder / cylindry - wykrycie wypadania zapłonów P0300 16685 - Cylinder 1 - wypadanie zapłonów P0301 16686 - Cylinder 2 - wypadanie zapłonów P0302 16687 - Cylinder 3 - wypadanie zapłonów P0303 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Podobnie miałem i do wymiany był Zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. Po wymianie obroty są książkowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinez320 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Podaje dla potomnych numer cześci 035103245G którą trzeba wymienić gdy zasysa bagnet i wlew oleju. Temat zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cez032 0 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Potwierdzam. U mnie ten sam problem - zasysał korek, a ostatnio nawet zaczęło dmuchać z korka i bagnetu. Po wymianie części nr 035103245G wszystko wróciło do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się