Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tylne łączniki stabilizatorów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam do wymiany zarówno lewy jak i prawy tylny łącznik stabilizatora, pomoże ktoś w doborze??, jakiej firmy najlepiej kupić???

z góry dziękuję za odpowiedzi

pozdrawiam

Opublikowano

Ja polecam tylko Lemfordera

Opublikowano

podpinam się pod temat. ostatnio mechanik proponował mi firmę SWAG cena 120 zl za dwa łączniki. a jak cenowo wyglądają firmy Lema?

Opublikowano

Bierz Lema, nie kombinuj, na forum masz kolegów np Dzik którzy handlują częściami, napisz do nich to podadzą dobrą cenę.

Opublikowano

tak zrobię bez kombinacji

Opublikowano

Dokładnie - bierz od dzika. Sam od Niego brałem jak z resztą większość fantów. ; )

Opublikowano

różnica cenowa duża jest między kolegą dzik a sklepem? jeszcze nigdy nie zamawiałem u niego a potrzebuje kilka cześci

Opublikowano

różnica cenowa duża jest między kolegą dzik a sklepem? jeszcze nigdy nie zamawiałem u niego a potrzebuje kilka cześci

Ceny zbliżone do allegrowych więc znacznie taniej niż w sklepie a masz pewność że nie dostaniesz żadnych podróbek :wink:

Opublikowano

dzięki za info :D

Opublikowano

Właśnie zakupiłem dwie sztuki łączników Lemfordera, za obie dałem 140 pln, w sklepie ;)

Opublikowano

Ja zmieniałem na TRW cena 50zł sztuka zobaczymy ile posłuży.Nie przyszło Mi na myśl zapytać o cenę za Lemfordera. Rożnica znikoma.

Opublikowano

Ktos może wymienial łączniki z tylu? szukalem na forum ale nic nie mogę znaleść. Chcę sam wymienić , lecz nie posiadam kanalu i nie wiem czy dam rade.

Opublikowano

Ktos może wymienial łączniki z tylu? szukalem na forum ale nic nie mogę znaleść. Chcę sam wymienić , lecz nie posiadam kanalu i nie wiem czy dam rade.

Ja wymieniałem dwa tygodnie temu w swoim avancie. Robiłem to u siebie w garażu z kanału. Problem pojawił się z odkręceniem swożni łącznika do stabilizatora. Nie ma możliwości dojścia kluczem nasadowym z grzechotką a płaski klucz jaki miałem mi się uślizgiwał z racji tego że dość mało miejsca tam jest.

Niestety nie obyło się bez krzesania iskier :) po uwczesnym odkręceniu łączników od dołu odciąłem je szlifierką kontową i wymontowałem cały drążek stabilizujący z resztkami łączników. Zmieniałem od razu gumy na stabilizatorze także mogłem na spokojnie wyczyścić miejsca mocowania gum.

Skręcenie obeszło się bez problemu, tu już wystarczył zwykły płaski klucz.

U mnie gumy były jeszcze oryginalne audi od nowości (2003 rok na nich widniał) możliwe że łączniki również i dlatego nie chciały się tak łatwo odkręcić po 12 latach użytkowania.

Powodzenia ! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...