platinum Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Witam mam do wymiany zarówno lewy jak i prawy tylny łącznik stabilizatora, pomoże ktoś w doborze??, jakiej firmy najlepiej kupić??? z góry dziękuję za odpowiedzi pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris67 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Ja polecam tylko Lemfordera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barca111 Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 podpinam się pod temat. ostatnio mechanik proponował mi firmę SWAG cena 120 zl za dwa łączniki. a jak cenowo wyglądają firmy Lema? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Bierz Lema, nie kombinuj, na forum masz kolegów np Dzik którzy handlują częściami, napisz do nich to podadzą dobrą cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barca111 Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 tak zrobię bez kombinacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afroo. Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Dokładnie - bierz od dzika. Sam od Niego brałem jak z resztą większość fantów. ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barca111 Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 różnica cenowa duża jest między kolegą dzik a sklepem? jeszcze nigdy nie zamawiałem u niego a potrzebuje kilka cześci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 różnica cenowa duża jest między kolegą dzik a sklepem? jeszcze nigdy nie zamawiałem u niego a potrzebuje kilka cześci Ceny zbliżone do allegrowych więc znacznie taniej niż w sklepie a masz pewność że nie dostaniesz żadnych podróbek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barca111 Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
platinum Opublikowano 15 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Właśnie zakupiłem dwie sztuki łączników Lemfordera, za obie dałem 140 pln, w sklepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar83 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Ja zmieniałem na TRW cena 50zł sztuka zobaczymy ile posłuży.Nie przyszło Mi na myśl zapytać o cenę za Lemfordera. Rożnica znikoma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dami8705 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Ktos może wymienial łączniki z tylu? szukalem na forum ale nic nie mogę znaleść. Chcę sam wymienić , lecz nie posiadam kanalu i nie wiem czy dam rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czornykamil Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Ktos może wymienial łączniki z tylu? szukalem na forum ale nic nie mogę znaleść. Chcę sam wymienić , lecz nie posiadam kanalu i nie wiem czy dam rade. Ja wymieniałem dwa tygodnie temu w swoim avancie. Robiłem to u siebie w garażu z kanału. Problem pojawił się z odkręceniem swożni łącznika do stabilizatora. Nie ma możliwości dojścia kluczem nasadowym z grzechotką a płaski klucz jaki miałem mi się uślizgiwał z racji tego że dość mało miejsca tam jest. Niestety nie obyło się bez krzesania iskier po uwczesnym odkręceniu łączników od dołu odciąłem je szlifierką kontową i wymontowałem cały drążek stabilizujący z resztkami łączników. Zmieniałem od razu gumy na stabilizatorze także mogłem na spokojnie wyczyścić miejsca mocowania gum. Skręcenie obeszło się bez problemu, tu już wystarczył zwykły płaski klucz. U mnie gumy były jeszcze oryginalne audi od nowości (2003 rok na nich widniał) możliwe że łączniki również i dlatego nie chciały się tak łatwo odkręcić po 12 latach użytkowania. Powodzenia ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się