nike166 1 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Hej, A więc wymieniłem, wtryski, świece, regulator ciśnienia paliwa, sprawdziłem okablowanie i błąd 537 ( lambda (oxygen sensor) regulation 18-10 - upper limit - intermittent ) według ross-techa możliwe przyczyny Okablowanie i / lub Connector (s) z / do Sonda lambda (y) uszkodzony Lambda Control / czujnik (y) uszkodzony Wtryskiwacza (y) uszkodzony / zablokowany Regulator ciśnienia paliwa uszkodzony Pompa paliwa uszkodzona Zbiornik paliwa pusty Odkurzacze / nieszczelności Wszystko sprawdziłem oprócz samej sondy, gdyż byłem teraz na wakacjach i nie miałem możliwości się z tym bawić i przed wyjazdem właśnie wymieniłem to co mogło być przyczyną i opisałem powyżej ale niestety problem występuje nadal po odpaleniu czasami lecz nie zawsze nagle chodzi na 3 garach , przy przyśpieszaniu potrafi szarpać lub w ogóle jedzie na 3 garach, jak stoje np na światłach i zacznie właśnie wariować to strasznie śmierdzi benzyną jakby go zalewało czasem nie mogę ruszyć spod świateł bo nie ma siły... Czasami ma tak, że jedzie normalnie przez np 20 km i nic się nie dzieje. Przy prędkościach powyżej 100 km/h to praktycznie cały czas szarpie i raz jedzie na 3, a raz na 4 garach ... Ręce opadają, co mogę jeszcze w tym kierunku zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/284137-pomoc-w-sprawdzeniu-sondy-i-przeplywomierza-vag/?p=4109730 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Proszę o jakieś wskazówki ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Jak sonda chodzi na bogato to bedzie zalewac swiece,ta traci iskre bo nie daje rady przepalac duzej ilosci paliwa i stad chodzi na 3 gary.Odłącz sonde najpierw przejedz sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Oki sprawdzę, ale co da odłączenie sondy ? Będzie chciał w ogóle jechać po jej odłączeniu , na jakiej to działa zasadzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Wtedy ecu uśredni dawke pomijając wskazania sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) przejechalem jakieś 4km, chodził jakieś 10min na wolnych obrotach i silnik ani razu nie szarpnal... czyli wygląda to na sondę prawda ? EDIT: A więc zrobiłem test na odłączonej lambdzie przy trasie 100km i szarpie nawet na odłączonej lambdzie ... W warszawie dziś miałem koszmarnie jechać bo co chwila światła, samochód co chwila palił na 3 gary i śmierdziało benzyna... Dorwałem jeszcze przed chwila lapka i zrobiłem logi statyczne 001 i 004 spójrzcie: http://vaglog.rtnet.pl/log_184279.html http://vaglog.rtnet.pl/log_184280.html Te napięcie voltage to chyba działająca lambda w grupie 001 ? Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez nike166 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Lambda jak najbardziej działa, sprawdzałeś szczelnosc dolotu? moze gdziesz nieszcelnosc masz na kolektorze dolotowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Lambda jak najbardziej działa, sprawdzałeś szczelnosc dolotu? moze gdziesz nieszcelnosc masz na kolektorze dolotowym. Pw masz zablokowane bo napisać nie moge do ciebie Wysłane z mojego iPad za pomocą palca wskazujacego:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 dolotu nie sprawdzalem, ciężko wymienić uszczelke dopóty ? Jak najlepiej sprawdzić szczelność na koloktorze? to widać , słychać czy jak ? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Lambda jak najbardziej działa, sprawdzałeś szczelnosc dolotu? moze gdziesz nieszcelnosc masz na kolektorze dolotowym.Pw masz zablokowane bo napisać nie moge do ciebieWysłane z mojego iPad za pomocą palca wskazujacego:) do mnie? pw mam dobre sprawdz czy nie masz niszczelnosci przy kolektorze ssacym wiesz ktory cylinder wypada? Nie wiem czy u ciebie na vagu jest licznik missfire normalnie jest na kanalach 14, 15 i tam bedziesz widzial ktory cylinder wypada i przy tym sprawdz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Nie mam tam nic takiego na 17 kanale mam "knock sensor" od czego to ? Tutaj log z tego kanału http://vaglog.rtnet.pl/log_184378.html Teraz ciekawostka,wczoraj usunąłem błędy bo wyskoczyły jeszcze gdy odłączyłem lambde i wczoraj pojeździłem trochę wieczorem oczywiście szarpał i nie palił na 4 garki, teraz podłączyłem pod vaga i zero błędów ... Może spróbuje wymienić jeszcze przewody ? Jakby cos było z cewką to pokazałby się jakiś błąd ? Może coś z tymi dwoma elementami nie tak ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekdm 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) Nie mam tam nic takiego na 17 kanale mam "knock sensor" od czego to ? Tutaj log z tego kanału http://vaglog.rtnet.pl/log_184378.html Teraz ciekawostka,wczoraj usunąłem błędy bo wyskoczyły jeszcze gdy odłączyłem lambde i wczoraj pojeździłem trochę wieczorem oczywiście szarpał i nie palił na 4 garki, teraz podłączyłem pod vaga i zero błędów ... Może spróbuje wymienić jeszcze przewody ? Jakby cos było z cewką to pokazałby się jakiś błąd ? Może coś z tymi dwoma elementami nie tak ... Przewody WN wyeliminuj w pierwszej kolejności. Raz po duużym deszczu pojechałem do pracy na trzech cylindrach. W południe wysechł i zapalił na cztery. Też się zbieram do ich wymiany. Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez tomekdm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 U mnie w sumie to nie ma znaczenia czy upał czy deszcz - objawy takie same... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 A co masz na kanale 14,15,16? poszukaj na kanałach na 15 powinno byc missfire cyl.1 ,2 itd zebys wiedział na którym dokładnie cylindrze wypada zapłon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Nie mam właśnie nigdzie tego missfire... Może w moim ecu nie ma tej opcji. na 14,15,16 mam coś z przeplywka , jakieś info o lambdzie... Jak mogę jeszcze sprawdzić który cylinder wypada ? Przy jakiej temperaturze zaczyna oscylować sonda ? Dziś rano jeszcze zrobiłem logi z działania lambdy przy temperaturze 87 stopni sonda stała tak jak w logach dopiero później coś ruszyła http://vaglog.rtnet.pl/log_184482.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil642 1 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 a jakimś cudem przewody nie są może żle założone do kolejności zapłonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Z przewodami nic nie było robione, a wcześniej silniczek chodził elegancko także raczej odpada.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil642 1 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 tylko tak na wszelki wypadek bo, kiedys maiłem taki przypadek na warsztacie gość powymieniał swiece przewody cuda był pewny, a okazały się pomylone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 A jak to powinno być poprawnie podłączone ? Jakieś znaki na cewce są co i jak ? Przewody podłączone okej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się