piszczu 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Witam. Tak jak w temacie : Urwał mi się rozrząd w silniku przy dość wysokiej prędkości obrotowej czyli napewno silnik do remontu ale potrzebuje fachowej porady kolegów z forum jak skierować swoje kroki aby Audi ożyła i cieszyła z jazdy. Pierwsze pytanie jakie mam do was to czy głowice od innych benzynowych silników V6 ( 2.4, 2.6, 2.8) o innym oznaczeniu będą pasowały do mojego ACK ? Czy lepiej zdjąć te głowice co mam w silniku i je zregenerować ? Z góry dziękuję za wszystkie porady. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 najpierw wszystko rozbierz i daj do fachowca wtedy ci powiedza co i jak. napewno zawory sie spotkały z tłokami. wszystko ci powiedza czy jest sens i jakie koszta i wtedy bedziesz wiedział co dalej robic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony_dark 1 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 napewno koszta będą nie małe tyle Ci tylko powiem, wbijaj do kolegi dawid_sc, niby ma silnika taki jak ja ale jemu też urwał się rozrząd. To Ci powie co i jak. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Jeśli dobrze rozwaliło choć by same zawory gdzie jest ich 30, 18 ssących i 12 wydechowych to już koszt zakupu przekracza 1000 zł,a więc szukaj silnika. Mówię jak by trzeba było robić wszystkie a gdzie jeszcze reszta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*The_KoJoT* 0 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Panowe a gdzie znajduje sie nr silnika takowych 2.8? (Same cyfra, mieszany nr?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Witam. Tak jak w temacie : Urwał mi się rozrząd w silniku przy dość wysokiej prędkości obrotowej czyli napewno silnik do remontu ale potrzebuje fachowej porady kolegów z forum jak skierować swoje kroki aby Audi ożyła i cieszyła z jazdy. Pierwsze pytanie jakie mam do was to czy głowice od innych benzynowych silników V6 ( 2.4, 2.6, 2.8) o innym oznaczeniu będą pasowały do mojego ACK ? Czy lepiej zdjąć te głowice co mam w silniku i je zregenerować ? Z góry dziękuję za wszystkie porady. Pozdrawiam. Od 2.4 i 2.8 pasują 2.6 nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się