KALAMAT Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 (edytowane) Proszę o analizę logów. Autko wydaje mi się, że jest jakieś słabe, czasem łapie notlaufa- turba nie rozbierałem jeszcze., Dodam, że egr nie jest jeszcze zaślepiony, ale ma odpięty i zaślepiony wężyk, katalizator jest raczej oryginał- szykuje się, do jego wycięcia. Sztanga od turba ręką ma ruch ok pół cm. Ogólnie krótko po kupnie auta (grudzień 2013) zmieniałem słupek (gdzieś w moich wątkach jest o tym temat), i silniczek pracuje ciągle tak jakby twardo, i głośno klekota (przed zmianą słupka było identycznie). Mechanik przy zmianie słupka zalał mi go Mobilem 10W40- tak tak wiem, to zło, ale za jakieś 2 tys czeka mnie zmiana i będzie tak jak powinno być. Chcę doprowadzić go w końcu do możliwej perfekcji i zależy mi na tej mocy i głośnej pracy - chyba, że ten typ tak ma Dodam, że nie robiłem żadnego programu, ani nic mi o tym nie wiadomo. Widzę, że 4 dynamiczny nie wyszedł- zawiesił mi się wtedy lapek- w razie konieczności jutro dorobię. Czasem autko np. na 3 biegu na wyższych obrotach (3,5tys) zakopci (ogólnie na co dzień nie kręcę tak auta- może też przez jego głośną i twardą pracę). Filtry oleju paliwa powietrza były zmieniane ok 6kkm temu. BASIC SETTINGS:Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_184730.htmlGrupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_184731.htmlGrupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_184729.html STATYCZNE:Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_184721.htmlGrupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_184720.htmlGrupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_184725.htmlGrupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_184724.htmlGrupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_184723.htmlGrupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_184722.htmlGrupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_184728.htmlGrupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_184727.htmlGrupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_184726.html DYNAMICZNE:Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_184719.htmlGrupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_184718.htmlGrupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_184717.htmlGrupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_184716.htmlGrupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_184715.htmlGrupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_184714.htmlGrupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_184713.html Wszystko w logach ok, ze nikt nie pisze? Czy taka padaka, ze mnie nikt stresować nie chce? ;-)Wysłane z patelni przez Tapatalk. Możliwe buendy z braku teflonu ;-) Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez KALAMAT
ganjaq Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 Nikt nie odpisuje bo mało szczegółów odnośnie auta podałeś, silnik, typ. Ja myślę że to aeb ale inni nie są od zgadywania. Ja na aeb się nie znam ale chyba jest program, choć w aeb inaczej sprawdza się doładowanie, jak jest tak jak myślę to przeładowuje ale gdyby tak było to auto powinno chociaż przez chwile jechać. Weź napisz w opisie jaki silnik to może ktoś odpowie
KALAMAT Opublikowano 2 Września 2014 Autor Opublikowano 2 Września 2014 (edytowane) Rozumiem i krytykę przyjmuje na klatę, lecz w opisie profilu z boku jest AFN. Profil był bynajmniej uzupełniony po zmianach na forum. Pomijając to napisze bo może komuś faktycznie nie pokazuje. Silnik 1.9tdi afn seria 96r. Jak pisałem o żadnym programie nic mi nie wiadomo. Ostatnio auto ostro przegonilem i jest ciut lepiej, ale to jeszcze nie to. Wysłane z patelni przez Tapatalk. Możliwe buendy z braku teflonu ;-) Edytowane 2 Września 2014 przez KALAMAT
ganjaq Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 Rozumiem i krytykę przyjmuje na klatę, lecz w opisie profilu z boku jest AFN. Profil był bynajmniej uzupełniony po zmianach na forum. Pomijając to napisze bo może komuś faktycznie nie pokazuje. Silnik 1.9tdi afn seria 96r. Jak pisałem o żadnym programie nic mi nie wiadomo. Ostatnio auto ostro przegonilem i jest ciut lepiej, ale to jeszcze nie to. Wysłane z patelni przez Tapatalk. Możliwe buendy z braku teflonu ;-) Zwracam honor, na telefonie nie wyświetliło mi uzupełnionego profilu tak że teoria o braku odpowiedzi z tego powodu ląduje do kosza, faktycznie te kanały są diesla więc nie mam w tym temacie niestety nic do powiedzenia
KALAMAT Opublikowano 2 Września 2014 Autor Opublikowano 2 Września 2014 Spoko, zdarzają się błędy po zmianie forum, więc nic nie mówię ;-) no nic, poczekam, może ktoś się zlituje. Dzięki Wysłane z patelni przez Tapatalk. Możliwe buendy z braku teflonu ;-)
OLIVER Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 Moim zdaniem to nie maszsz na co czekać tylko.... Kata usunąć kolektor ssący odkręcić wyczyścić -wypalić z nagaru... turbo na stół-czyszczenie na błysk geometrię dawka paliwa -mała korekta na ( 3,2-3,6)mg po sprawdzać wężyki podcisnienia od N75 I zobaczysz ,powinno odżyć auto Po tym za luguj raz jeszcze
KALAMAT Opublikowano 2 Września 2014 Autor Opublikowano 2 Września 2014 Moim zdaniem to nie maszsz na co czekać tylko.... Kata usunąć kolektor ssący odkręcić wyczyścić -wypalić z nagaru... turbo na stół-czyszczenie na błysk geometrię dawka paliwa -mała korekta na ( 3,2-3,6)mg po sprawdzać wężyki podcisnienia od N75 I zobaczysz ,powinno odżyć auto Po tym za luguj raz jeszcze Dzięki bardzo.i tak też zrobię. Zaraz po wypłacie kupię plecionke i przy okazji wymienię bo siatka zaczyna schodzić i kat out. Dawkę może jutro zmienię jak czas pozwoli a turbo w weekend na stół razem z kolektorem. Idzie przy tym ukręcić któreś śruby? Bo albo mam za dużo sily, albo pecha że zawsze coś mi się ukreci ;-) Ciężko rozpolowic turbo bez palnika? Z tego co wiem, było przez poprzedniego właściciela regenerowane jakieś dwa lata temu, ale zakresu naprawy nie znam. Czy ktoś jeszcze ma jakieś sugestie? Wysłane z patelni przez Tapatalk. Możliwe buendy z braku teflonu ;-)
OLIVER Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Idzie przy tym ukręcić któreś śruby? To już jest loteriaz tymi srubami ... ja jak robiłem u siebie to śruby przy odkręceniu turbo potraktowałem wczesniej śruby WD-40 i poszło bez problemu przy rozkręcaniu tturbo również w rowek składania nalałem WD a potem obstukałem w koło i rozpołowiłem bez problemu ..... Jak byś miał palnik gazowy na propan butan lub inny to bułoby super ...czasami mógł by sie przydać ,ale moze nie będzie tragedii Wazne !!!! uważaj na pierścień w turbo by przy montażu nie załozyć go odwrotnie Kol . sący jak odkręcałem to objechała mi jedna śruba (imbusowa) no i trzeba było trche kombinować by ją wykręcić ...no i wymiana na nową przy montazu.... Uszczelka pod kol. ssacy powinna być nowa Troche zabawy będzie ale powinieneś to opanować bez problemu....
KALAMAT Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 Nie no, zdolności mi nie brakuje i dwóch lewych rąk też nie mam,a i mechanikę lubię więc damy radę, byle by czas znaleźć w weekend żeby na spokojnie zrobić. Czytałem już o turbo vnt, czyszczeniu itd i wiem na co zwrócić uwagę. Staram się zawsze przygotować do tematu teoretycznie jeśli czegoś jeszcze nie robiłem. Wysłane z patelni przez Tapatalk. Możliwe buendy z braku teflonu ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się