kantor81 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Witam,mam auto z silnikiem BKC napęd 4x4 /skoda octavia II/ - wentylatory chłodnicy po załączeniu kluczyka zostają uruchomione obydwa. VCDS Pokazuje błędy: Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl Control Module Part Number: 03G 906 016 BD HW: 028 101 223 6 Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 7002 Software Coding: 0000172 Work Shop Code: WSC 73430 790 00000 VCID: 66C3501A51C7C02E0EF-8033 3 Faults Found: 18044 - Powertrain Data Bus P1636 - 000 - Missing Message from Airbag Controller Freeze Frame: RPM: 798 /min Torque: 41.5 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 00101100 Torque: 148.8 Nm Torque: 0.0 Nm 16627 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) P0243 - 000 - Malfunction Freeze Frame: RPM: 798 /min Torque: 39.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 00101100 Absolute Pres.: 1081.2 mbar Absolute Pres.: 938.4 mbar 18617 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83) P2185 - 000 - Signal too High Freeze Frame: RPM: 798 /min Torque: 41.5 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 00101100 Temperature: 32.4°C Temperature: 27.0°C
SotoM Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 18044 - Powertrain Data Bus P1636 - 000 - Missing Message from Airbag Controller - modół airbagów melduje usterke.- musiał bys sie do niego dostac - odpiac kostki i je wymyc jakims kontakt sprajem - skasuj byka i do obserwacji- jesli bład wróci - mozliwe ze modół SRS kojknął. 16627 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) - P0243 - 000 - Malfunction - Zawór elektromagnetyczny ciśnienia doładowania przerwa/zwarcie do masy - jesli nie masz braków mocy to skasuj bład i za jakis czas sprawdź ponownie- jesli błedy wrócą to trzeba by sprawdzic instalacje - kable od N75 do ECU - na przejście - jesli bedą ok - to zawór fisiuje. 18617 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83) -P2185 - 000 - Signal too High Czujnik temp. płynu chłodzącego- na wyjściu z chłodnicy: (G83) sygnał za duży - chodzi o włacznik wentylatorów - prawdo podobnie jest uszkodzony w sensie jest zaciety i dlatego wentyle cały czas kotłują.
kantor81 Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 Witam,mam auto z silnikiem BKC napęd 4x4 /skoda octavia II/ - wentylatory chłodnicy po załączeniu kluczyka zostają uruchomione obydwa. VCDS Pokazuje błędy: Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl Control Module Part Number: 03G 906 016 BD HW: 028 101 223 6 Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 7002 Software Coding: 0000172 Work Shop Code: WSC 73430 790 00000 VCID: 66C3501A51C7C02E0EF-8033 3 Faults Found: 18044 - Powertrain Data Bus P1636 - 000 - Missing Message from Airbag Controller Freeze Frame: RPM: 798 /min Torque: 41.5 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 00101100 Torque: 148.8 Nm Torque: 0.0 Nm 16627 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) P0243 - 000 - Malfunction Freeze Frame: RPM: 798 /min Torque: 39.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 00101100 Absolute Pres.: 1081.2 mbar Absolute Pres.: 938.4 mbar 18617 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83) P2185 - 000 - Signal too High Freeze Frame: RPM: 798 /min Torque: 41.5 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 00101100 Temperature: 32.4°C Temperature: 27.0°C Ok dzięki za podpowiedź, dzisiaj sprawdzę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się