kamela82 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Witam . Prosiłbym o opinie po zmianie sprężyn zawieszenia 1BA na eibach pro , może ktoś zmieniał i się wypowie czy warto .? 1
tomaszstn Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Kolega miał oryginalnie 1BE i zmienił na pro kita i był mega zadowolony, w B8 nie wiem jak się to zachowa przy 1BA, zawsze można spróbować, ewentualnie za niewielkie pieniądze potem dokupić same amorki (używki) 1BE lub 1BV 2
Bubu05 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Dla potomnych, miałem zawieszenie seria, zmieniłem dzis na -30 kpl. Sprezyny i amortyzatory (komplet z nowej b8 (3k przebiegu)) przepaść... Wygląd wyglądem Bp roznica kolosalna przy 18", żałuje ze dopiero teraz ... Ale prowadzenie... Samochodu nie poznaje, roznica e komforcie jak dla mnie zero, roznica w reakcji w czasie jazdy ... Jakbym kupił nowy samochod, roznixe poczułem po 10km gdy wyjechałem na znana codzienna drogę (zakręty) Polecam!!' Najlepiej wydane pieniądze 1
kamela82 Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 Czyli założyłeś zawias 1BE ?
Bubu05 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Z tego co ja wiem 1bv -30 , 1be -20 1ba seria. Dla porównania zrobiłem zdjecie serii vs 1bv http://zapodaj.net/93606a265ace4.jpg.html
tomaszstn Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Długość sprężyny nie ma znaczenia 1BE i 1BV to -20mm od serii, sprężyna ta sama tylko amor inny.
kamela82 Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 Panowie czy naprawdę nikt nie montował eibach pro kit do B8 ?. Zestaw spreżynek mam już u siebie tylko zastanawiam się czy założyć to na zwykle amorki?
tomaszstn Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Montował nie jeden np Miron ale bodajże miał w serii 1BE, załóż pojeździsz, jak nie będzie Ci odpowiadać to zawsze amorki możesz wymienić.
wrzosu Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Dla potomnych, miałem zawieszenie seria, zmieniłem dzis na -30 kpl. Sprezyny i amortyzatory (komplet z nowej b8 (3k przebiegu)) przepaść... Wygląd wyglądem Bp roznica kolosalna przy 18", żałuje ze dopiero teraz ... Ale prowadzenie... Samochodu nie poznaje, roznica e komforcie jak dla mnie zero, roznica w reakcji w czasie jazdy ... Jakbym kupił nowy samochod, roznixe poczułem po 10km gdy wyjechałem na znana codzienna drogę (zakręty) Polecam!!' Najlepiej wydane pieniądze dokładnie! również z 1ba zmieniłem na bv. prowadzenie w zakręach +10 a i wygląd +10. jeśłi ktoś się zastanawia nad zmianą zawiasu to niech nie czeka tylko działa! teraz jeszcze szukam stabilizatora od s a co do tematu to wg mnie nie ma co kombinować z obniżaniem auta sprężynami. to nie maluch i nie te prędkości. jeśli zmieniać to również amorki na niższe
slasher1993 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 A jak wrzuce same sprężyny od s lina narazie to obniży mi o 20mm ?
boseron Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 tu chodzi o długośc skoku amortyzatora , te sportowe mają mniejszy skok, zwykłe wiekszy i przy sportowej spręzynie bedą bardziej dobijać i mogą wylać, poza tym auto przy hamowaniu moze mieć efekt falowanoa, nurkowania przodu....... tak sama spręzyna sline obnizy auto
main Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 Panowie podepnę się tutaj z moim pytaniem. ile mogą wołać za wymianę sprężyn w zawieszeniu??? po blisku mam NORAUTO ale w cenniku nie ma akurat ceny za taką usługę
Gibons Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 mi powiedzieli 400zl z bieznoscia w krakowie
main Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 mi powiedzieli 400zl z bieznoscia w krakowie jutro mam zamiar tam zadzwonić i się konkretnie dowiedzieć (za zbieżność przód i tyl 140zł ) ale pytam bo mnie zastanawia i zawsze lepiej miec pogląd cenowy. 400zł za wszystko to chyba nie katastrofa
kuba50 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Witam dolącze sie tu z moim problemem (otworzyłem temat ze sprężynami ale w złym dziale). Wszyscy zmieniają zawieszenie na niższe, a ja się jakoś do tego nie mogę przyzwyczaić, jak jest droga gładka to ok, ale jazda po dziurawych ulicach mnie dobija. Zawieszenie jest 1BE, (20mm niżej, ale nie S-Line) chce je podwyżyć, by było bardziej elastyczne, no i bedzie ułatwiony wjazd do garażu, teraz pytanie: czy wystarczy wymienić same sprężyny, na normalne czy konieczna jest takze wymiana amortyzatorów? do tej pory obojetnie gdzie pytałem, zdania były podzielone. Co Wy na to? Nasówa mi się drugie pytanie, - ustawianie wysokości świateł jest automatyczne, czy zmiana wysokości nadwozia nie zmieni wysokości świateł?
tomaszstn Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Jak masz 1BE to do przejścia do 1BA potrzebujesz i sprężyn i amorków. Wysokość świateł Ci się nie zmieni. 1
kuba50 Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Dieki tomaszstn za odp. Witam, wierzę że Twoja sugestia jest wiarygodna, ale w międzyczasie zacząłem podpytywać gdzie się da, i zdania były podzielone. Moje zdanie należy do tej drugiej połowy, poniewż sądze że wysokość zawieszenia i jej skok dyktuje sprężyna, a amor tylko łagodzi jej skoki. Myśle że te dwa cm różnicy to niewiele zważając że podnosząc auto podnośnikem amor/sprężyna rozciąga się o ok 10cm i tym samym potem obniży się pod ciężarem. Mój problem polega na tym iż obawiam się o współprace standartowej sprężyny ze sportowymi amorami. Czy i o ile auto straci na stateczności podczas szybszej jazdy po nierównej nawierzchni?Pozdrawiam
tomaszstn Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Ja do niczego nie będę ani Ciebie ani nikogo z forum przekonywać, pomyśl sobie czemu taka firma jak Audi do standardowego zawiasu daje inne amorki a do obniżonego inne, uwierz mi te 2cm to przepaść jeśli chodzi o prowadzenie. Miałem niższe sprężyny i amorki teoretycznie dostosowane, aczkolwiek nie o obniżonym skoku i o ile przy spokojnej jeździe nie miało to większego znaczenia to przy szybko pokonywanych zakrętach już dawało się we znaki. Jak dobrze przemyślisz to wszystko to nie będziesz potrzebował opinii innych tylko sam dojdziesz do odpowiednich wniosków. PS: Bardzo się również dziwię że chcesz zamienić 1BE, w B8 ten zawias jest na prawdę komfortowy a jak twierdzisz inaczej to nie wiem czy cokolwiek Ci da zmiana na 1BA poza wysokością, prześwitem.
riczi82 Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Ja miałem 1BA, wrzuciłem nowe sprężyny Eibach 35/30 i twardość sie minimalnie zwiekszyła, jest niewiele twardszy a auto siedzi tak samo nisko jak z orginalnym -20mm. Brat ma zawieszenie 1BE i twardość jest prawie taka sama. Trochę się zdziwiłem ze wrzucając sprężyny 35/30 jest tak samo nisko jak orginalne -20mm, a zrobiłem już 5tys km wiec myśle ze sie dobrze już usiadło.
tomaszstn Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Jakbyś wsadził jeszcze amorki od 1BE albo 1BV to wtedy siadł by lepiej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się