peter0711 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Witam , Ostatnio moja A4 zaczęła gorzej odpalać w szczególności z rana oraz jak postoi gdzieś z godzinę trzeba kręcić długo żeby zapaliła. Zauważyłem, że zawór odpowietrzający zbiornik (N80) w ogóle nie pracuje czy samochód jest zimny czy ciepły. Cały czas na zaworku jest napięcie 6V. Podpinając zaworek na krótko do akumulatora i podając mu 12V zaworek pracuje (słychać klikanie). Jakie powinno być napięcie na zaworku odpowietrzającym zbiornik ? Dodam jeszcze, że gdy chciałem zdiagnozować zaworek, grupa 070 w VAG nie jest dostępna ? Czy w każdym ADR tak jest ? Z góry dziękuje za pomoc
jacek70 Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Mam pytanie. Czy jak odpali i pochodzi jakiś czas to czy słychać szczenię z okolic korka wlewu paliwa? Jeżeli tak to zaworek nie pracuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się