Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 1.8 TFSi Silver Pearl by Lutek - / Neon /19" Rotor / Kiera TTS /


Lutek90

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie że tak, ja tak sobie żartowałem, nikt się nie zamienia na auta :grin: Niech służy fura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o funkcjonalność auto to nie mogę się do niczego przyczepić prócz może ciężej chodzącego wspomagania niż w mojej B7 nie wiem czym to jest spowodowane czy w b7 tak luźno mi chodziło wspomaganie czy tutaj trochę ciężej to pracuje ale idzie się przyzwyczaić czy może gdzieś leży jakaś przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


w b7 tak luźno mi chodziło wspomaganie czy tutaj trochę ciężej to pracuje ale idzie się przyzwyczaić czy może gdzieś leży jakaś przyczyna?

A Ty masz u siebie Servotronic czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w b7 tak luźno mi chodziło wspomaganie czy tutaj trochę ciężej to pracuje ale idzie się przyzwyczaić czy może gdzieś leży jakaś przyczyna?

A Ty masz u siebie Servotronic czy nie?

Jak by miał servo to na postoju może krecić palcem ,a w czasie jazdy ciężej chodzi kiera. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sprawdzić to czy mam ? bo w swojej b7 faktycznie zakrece palcem na postoju bez najmniejszego problemu a tutaj nie

Edytowane przez Lutek90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi żydzi na wszystkim jak zwykle nie mam bo patrzyłem na wlepkę i faktycznie oznaczenie 1N1 oznacza brak servotronica no nic trudno trzeba się pomęczyć jakoś się chyba przyzwyczaję bo jak widziałem poradnik to trochę roboty jest żeby to dołożyć i samemu cieżko to ogarnąć więc na razie sobie daruje , ale i tak dzięki za info :) Jednak poczciwe b7 potrafi zaskoczyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Audi żydzi na wszystkim jak zwykle nie mam

Dają wiązkę pod fotochrom w drzwiach :) całkiem darmo :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no to faktycznie zwracam honor :)


Wie ktoś jak mam zmienić VCDS licznik żeby mi pokazywał spalanie w litrach a nie w milach na galon?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi żydzi na wszystkim jak zwykle nie mam bo patrzyłem na wlepkę i faktycznie oznaczenie 1N1 oznacza brak servotronica no nic trudno trzeba się pomęczyć jakoś się chyba przyzwyczaję bo jak widziałem poradnik to trochę roboty jest żeby to dołożyć i samemu cieżko to ogarnąć więc na razie sobie daruje , ale i tak dzięki za info :) Jednak poczciwe b7 potrafi zaskoczyć :)

Roboty jest mało, kupujesz magiel przekładasz,podłączasz dwa przewody i cieszysz się lekko kręcącą kierownicą uczucie po zakodowaniu nie do opisania :) Końcówki drążków zostawiłem swoje a drugie zostały mi na zapas.

Edytowane przez frog125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha no to może tak dużo pracy nie ma ale z tego co widziałem to jeszcze geometrie trzeba ogarnąć później ale zobaczymy fakt czesci do tego moda drogie nie są a wiem że uczucie musi być zaje... bo w mojej b7 kierownicę 1 palcem kręcę na postoju :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super autko :) a jak ze spalaniem wychodzi?? sam przymierzam sie do 1.8tfsi hmm tylko 120 czy 160??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 160 hp podobno ta 120 konna to jest to samo tylko z przyduszonym softem , a co do spalania niestety ale moje b7 - 2.0 tfsi 200 hp mniej pali niż ta krowa :D

Co do średniego spalania to jak na razie wynik na komputerze mam 9.3L ale 80% jazdy to krótkie dystanse po mieście , myślę że można koło 8l- 8.5L spokojnie zrobić przy takiej jeździe , bo ja to lubie sobie pocisnąć od czasu do czasu , a co do trasy to jak wrzucam 6 bieg około 120 to na komputerze przy tempomacie około 5.5/5.8L jest spalanie wiec pewnie z dłuższych tras nie przekroczy 6L oczywiście przy włączonej Klimatyzacji bo ja to zawsze na klimie jeżdżę , źle nie jest ale silniki turbodoładowane tak maja że troszkę benzyny ciągną sobie więcej niż normalne PB ale za to kultura przyspieszania hmmm poezja ładnie pracuje silnik i dźwięk też piękny , kolega mówił że jak odjeżdżałem ostatnio a delikatnie ją pocisnąłem to bardzo fajnie to pracowało, oczywiście po zarzuceniu softu myślę że będzie dawać radę , chociaż osobiście korci mnie na to 2.0 w b8 211hp myślę że to już w serii daję radę + sofcik to już pewnie pięknie pociska , ale tu mam przynajmniej pewny silnik bo przebieg 50 tys to dopiero dotarty silnik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki "Lutek90" za wyczerpującą informacje :) dziś oglądałem jedną A4 1.8tfsi 160hp 2011, przebieg 64000mil jeden własciciel, tylko zastanawia mnie dlaczego jest jeden kluczyk i bez książki serwisowej, tzn serwis jest na osobnej kartce wszystko po koleii jak powinno być. Koleś mi tłumaczył że auto było wziete na kredyt "finance" przez poprzedniego własciciela. Teraz sie tak zastanawiam czy warto brać coś takiego. Autko generalnie miodzio zadbane i wogóle tylko brak orginalnej książki no i ten jeden kluczyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze autem jest wszystko w porządku , sprawdz numer na stronie dvla i będziesz wiedział wszystko o aucie czy nie jest zastawione na kredyt lub cos w tym stylu zeby sie nie wkopał że za kogos będziesz kredyty płacił dodatkowo bo i takie historie znam , popros od wlasciciela document reference number z documentu V5C odpowiednia strona na internecie , nie bede tu linkami zarzucal ale wpisz w google -> check the mot history of a vehicle i tam znajdziesz juz wszystko , ja kupilem swoje auto z duplikatem ksiazki serwisowej bo wlasicicel ja zgubil ale dal mi dodatkowo fakture na zakup duplikatu ksiazki serwisowej z salonu audi i certyfikat potwierdzajacy przebieg auta , wiec mysle ze twoj bedzie realny ale sie upewnij czy na aucie nei ma zalozonego kredytu i to wszystko , zycze udanej transakcji :) jak chcesz to moze swoja bede chcial sprzedać bo szukam białej z 2.0 tfsi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle że przebieg jest jest ok, bo auta w UK wziete w leasing smigają dużo. Ludzie którzy tym jeżdzą nie martwią sie o koszta serwisowania ponieważ robi to firma która leasinguje, wiec trzy lata auto i idzie na sprzedaż. Bardziej dreczy mnie fakt że jest jeden kluczyk no i ta historia serwisu nie w książce serwisowej lecz na osobnej kartce. Ale z tego co widziałem to serwis robiła firma która leasingowała auto.


dzieki Lutek90 :) jak zawsze pomocny (piwko jak nic sie należy) ;) ok sprawdze to wszytsko co mówiłeś a tak wogóle to ile tak byś chciał za swoją? bo ja to szukam tak do 10k no może ciut wiecej ale nie za wiecej hehe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem ją wystawić za 9K , ale może byśmy się dogadali , bo jeszcze korci mnie wersja 5 DR w audi A5 :P , z tym że moja jest jak widzisz z roku 2008 ale przebieg robi swoje nie trzeba się o nic martwić w tym aucie przez dłuższy czas :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok a skąd jesteś w UK?? szczerze mówiąc to chciałbym coś młodszego chociaż zacny ten twój model :) no i przebieg też przemawia za... hmm musze sie zastanowić i przemyśleć ;) jakbym sie zdecydował to dam znać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...