Skocz do zawartości

budynx

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O budynx

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Żary / UK

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

534 wyświetleń profilu

Osiągnięcia budynx

0

Reputacja

  1. Czy taki typ śrub będzie pasował do b8? Szukam żeby wymienić te oryginalne które są w b8 na takie ze zdjęcia.
  2. Witam, czy ktoś może podpowiedzieć czy wahacz (banan) o tych numerach: 8K0 407 694 R / 8K0 407 694 AE jest to wahacz hydro-mounting olejowy? Właśnie mi się wysypał wahacz-banan i wyciekł olej znalazłem nowy oryginalny z tym że ma taki nr. części, teraz nie wiem czy tj. olejowy czy zwykły. Dzięki za każdą pomoc. Pozdrawiam
  3. Kolego powiedz z kąd miałeś graty tj: lampki i całe okablowanie? znasz może kogoś kto sprzedaje cały kąplet? Widziałam kiedyś na Alliexpress że sprzedaja takie ale nie wiem czy warto, wiesz żeby nie było problemów z instalacją no chyba że ktoś ma pozytywne zdanie o tym komplecie.
  4. Dzięki za szybką odpowiedź, ale jak to jest trzeba wosoko podnieść auto żeby go swobodnie wyciągnąć? Wspominałeś coś że chyba trzeba ale jak to jest w praktyce. Czy jak podniosę na lewarku to będzie wystarczająco?
  5. witam, dołączam się do pytania, czy ktoś ma obeznanie w temacie wymiany tylnych amortyzatorów? U mnie jeden wylał więc będę chciał samemu wymienić. Będę wdzięczny za każde info. dzięki
  6. Koledzy gdzie mogę takie od b9 kupić? i jaka cena?
  7. Witam Czy faktycznie wymiana tego paska coś pomogła? Mam ten sam objaw i byłem z tym u mechanika który robił mi rozrząd, stwierdził że to może być sprzęgiełko na alternatorze. Mówiłem mu o tym pasku ale on wyklucza takie coś chociaż nie twierdzi że nie wiec będzie to sprawdzał. Przy wymianie rozrządu ta właśnie rolka na alternatorze była wymieniana. Nie wiem co myśleć o tym wszystkim jakiś pomysły z waszej strony? dzięki
  8. Czy zalewał ktoś "Quantum Longlife III 5W30"? Ponoć dedykowany tylko dla grupy VAG i leją go w każdym serwisie w UK, nawet Audi dealer go sprzedaje. Mam dylemat Quantum czy Motul? Poprzedni właściciel lał "Quantum Longlife" Ktoś pomoże!!
  9. Witam, przyszedł i czas u mnie na wymiane oleju. Wiem że co nie którzy z was polecają "Motul Specific" no i fajnie ale co myślicie o tym: Quantum LongLife III 5W30 Fully Synthetic Engine Oil. Z tego co mi wiadomo to dealer VW-Audi-Skoda zalewa go w niektórych serwisach. Czy zalewał ktoś lub słyszał coś o tym oleju? Jakieś opinie? Poprzedni właściciel lał właśnie ten olej wiec teraz nie wiem czy zostać przy tym samym czy może zmienić na "Motul"
  10. Witam, czy cały komplet lepiej wziąć LUK czy może Sachs?? Też będę musiał za niedługo wymienić, może nie ma objawów że dwumas pada ale jak chodzi na wolnych obrotach to słychać takie buczenie, jak wcisnę sprzęgło przestaje i jest ok po puszczeniu sprzęgła czasami dalej buczy a czasami przestaje, jest to pewnie objaw łożyska oporowego ale jak już do niego się dostanę to lepiej cały komplet wymienić no chyba że wystarczy tylko łożysko. Jak myślicie??
  11. Przepraszam za podejście że jak ja wiem o jaki luz chodzi to inni też. Jeśli chodzi o luz to nie chodziło mi o trzpień a o miejsce w którym składa się ramie: Akurat kilka dni temu kolega też kupił B8 i dziś udało mi się zrobić rekonesans u niego. Nie ma tam takiego luzu i teraz już wiem że problem z regulacją u mnie jest z powodu tego luzu. Dzwoniłem do aso - ramię wycieraczki 160zł + dysza spryskiwacza 40zł - zaszaleję i zmienię też nakrętkę za 1,50zł witam, kolego czy wymiana rozwiązała u Ciebie ten problem? czy może w jakiś inny sposób sobie poradziłeś. Walczę ze swoją i też nie mogę jej ustawić. Druga sprawa, jak psika u was spryskiwacz, tzn nie mogę go dokładnie ustawić poprzedni właściciel rozregulował, psikał u dołu szyby. Jak to wygląda u was, jak dokładnie pryskają na szybę też przy dole szyby czy może bardziej na środku. dzięki i pozdrawiam
  12. Siema no to miałeś tak jak ja w Sachsie nie miałem na tarczy sprężyn, a w Luku tarcza z tłumikiem drgań wiec który zestaw waszym zdaniem lepszy ten LUK z tłumikiem drgań czy SACHS bez??
  13. Kolego podeślij fotki jak to wygląda i świeci. Mam u siebie też zamontowane ledy nawet podobne do tych co Ty masz i chcę się dowiedzieć czy Twoje też dają lekką niebieską barwę. U mnie jak się stanie z boku to widać lekko niebieskawo-fioletową barwę, ale jak się patrzy na wprost to barwa jest biała.
  14. dzięki kolego [emoji2] no ja też się przymierzam i raczej to zrobię bo widzę że osiągi są wystarczające jak dla mnie, chodzi mi o przyspieszenie bardziej bo jak na razie to takie toporne jest przy tej budzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...