Ustawienie kierwonicy, przy jezdzie na wprost nie jest w pozycji horyzontalnej.

    9 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Witam,

    Ostatio zauważyłem w trasie, ze gdy jade na wprost to kieriwnica nie jest ustawiono w poziomie, tylko obrocona w lewo delikatnie. Jezeli ja stawie poziomo, to auto skreca powoli w prawo.

    Mozecie poradzic co moze byc przyczyna?

    Bylem na laserowym badaniu zbiezonsci, wyszlo ze nasze polskie drogi sa jakie sa i ze, kola maja delikatna rozbieznosc. Mechanik ustawil wszytko dobrze, ale kierownica dalej jest obrocon o jeden, dwa stopnie w lewo przy jezdzie prosto.

     

    Czy korekta ustawienia samej kierownicy pomoze w problemie?

    Edytowane przez Bartek11

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Sama kierownice mozne bez problemu wyregulować

    Nawet sa znaki fabryczne

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Pojechal na stacje kontroli pojazdow w Warszawie przy ulicy Syreny. Ustawili wszytko i kierownica teraz w pozycji horyzontalnej w czasie jazdy. Wszytko ok.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    W dniu 30.03.2017 o 14:50, Bartek11 napisał:

    Pojechal na stacje kontroli pojazdow w Warszawie przy ulicy Syreny. Ustawili wszytko i kierownica teraz w pozycji horyzontalnej w czasie jazdy. Wszytko ok.

    Byłem na tej stacji ponieważ mam podobny problem musze cały czas przytrzymywać kierownice w lewo minimalnie a jak wyprostuje ją w poziomie to zaczyna jechać samochód w prawo. Pan długo tam kombinował, poluzował drążki kierownicze ustawił kierownice w poziomie wszystko skręcił i ustawił zbieżność ale dalej jest to samo. Jak u ciebie to wyglądało? W załączyłem mój wydruk masz może swój żeby porównać. Może ktoś pomoże co może być jeszcze nie tak?

    zbieznosc.jpg

    Edytowane przez g0tony
    dodanie pliku

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Moze cos wybite w zawieszeniu ? wtedy nie ustawisz mialem tak w bmw

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    22 godziny temu, Gibons napisał:

    Moze cos wybite w zawieszeniu ? wtedy nie ustawisz mialem tak w bmw

    Gościu osobiście  przed ustawianiem sprawdzał zawieszenie i nic nie znalazł, wcześniej też sprawdzał mi zawieszenie inny mechanik. Zaczęło się to od tego że pojechałem do serwisu audi na połczyńskiej na ustawienie zbieżności po założeniu nowych opon. Stwierdzili że sanki z przodu są przesunięte niby je ustawili prawidłowo ale nie mogli jakiejś wartości w zbieżności uzyskać na prawy kole przednim i orzekli że jest skrzywiona zwrotnica i trzeba ja wymienić po wymianie i ustawieniu zbieżności samochód zaczęło ściągać jeździłem do nich z 5 razy zwalali winę na koła albo na drogi i nic nie zrobili. Od tego czasu mam taki problem i nikt nie potrafi sobie z tym poradzić. Już trochę nie wiem co robić i gdzie z tym jechać. Już tyle kasy wywalone w błoto i nikt nie potrafi tego naprawić.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    To za co płacisz jak nikt nie usunął problemu?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 11.11.2017 o 21:20, Gibons napisał:

    To za co płacisz jak nikt nie usunął problemu?

    Gościu ustawił i wychodzi dobrze na wydruku to jak mam nie zapłacić? Problem jest z tym że nie potrafi stwierdzić dlaczego dalej ściąga jak wszystko jest ok ustawione. Jak ustawił to uważa że powinno być dobrze i że to nie jego wina że ściąga.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    W dniu 9.11.2017 o 18:12, g0tony napisał:

    Byłem na tej stacji ponieważ mam podobny problem musze cały czas przytrzymywać kierownice w lewo minimalnie a jak wyprostuje ją w poziomie to zaczyna jechać samochód w prawo. Pan długo tam kombinował, poluzował drążki kierownicze ustawił kierownice w poziomie wszystko skręcił i ustawił zbieżność ale dalej jest to samo. Jak u ciebie to wyglądało? W załączyłem mój wydruk masz może swój żeby porównać. Może ktoś pomoże co może być jeszcze nie tak?

    zbieznosc.jpg

    Bylem na tej stacji i tez poluzowal drazki i ustawil kierownice, ale w moim przypadku kierownica jest w pozycji horyzontalnej i samochod jedzie prosto. Jest to dosc delikatna sprawa i moze jak skrecal, to kierownica lekko sie odchylila. Ja bym jak najszybciej wrocil na reklamacje zeby mi kierownice ustwawil dobrze.

    Edytowane przez Bartek11

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy