g0tony

Pasjonat
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O g0tony

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Tomek
    • Lokalizacja
      Warszawa

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2011
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    47 wyświetleń profilu
    1. Gościu ustawił i wychodzi dobrze na wydruku to jak mam nie zapłacić? Problem jest z tym że nie potrafi stwierdzić dlaczego dalej ściąga jak wszystko jest ok ustawione. Jak ustawił to uważa że powinno być dobrze i że to nie jego wina że ściąga.
    2. Gościu osobiście przed ustawianiem sprawdzał zawieszenie i nic nie znalazł, wcześniej też sprawdzał mi zawieszenie inny mechanik. Zaczęło się to od tego że pojechałem do serwisu audi na połczyńskiej na ustawienie zbieżności po założeniu nowych opon. Stwierdzili że sanki z przodu są przesunięte niby je ustawili prawidłowo ale nie mogli jakiejś wartości w zbieżności uzyskać na prawy kole przednim i orzekli że jest skrzywiona zwrotnica i trzeba ja wymienić po wymianie i ustawieniu zbieżności samochód zaczęło ściągać jeździłem do nich z 5 razy zwalali winę na koła albo na drogi i nic nie zrobili. Od tego czasu mam taki problem i nikt nie potrafi sobie z tym poradzić. Już trochę nie wiem co robić i gdzie z tym jechać. Już tyle kasy wywalone w błoto i nikt nie potrafi tego naprawić.
    3. Byłem na tej stacji ponieważ mam podobny problem musze cały czas przytrzymywać kierownice w lewo minimalnie a jak wyprostuje ją w poziomie to zaczyna jechać samochód w prawo. Pan długo tam kombinował, poluzował drążki kierownicze ustawił kierownice w poziomie wszystko skręcił i ustawił zbieżność ale dalej jest to samo. Jak u ciebie to wyglądało? W załączyłem mój wydruk masz może swój żeby porównać. Może ktoś pomoże co może być jeszcze nie tak?
    4. Nie wiem jak jest w B7 bo nie miałem. Zasięg jest ok, zależy dużo od terenu w mieście, przy wysokiej zabudowie jest różnie musze podchodzić do okna i kombinować bo fale się odbijają od budynków, ale na otwartej przestrzeni myślę że było by ponad 500m spokojnie. Z mieszkania gdzie czasami ma jakiś budynek do ominięcia to tak do 200m łapie. Wszystko zależy ile jest przeszkód do pokonania.
    5. Ja mam podobny problem tyle że samochód jest z 2011 i ma drive select i tez miał zastąpiony ten przewód tylko ma inne numery tyle że zastąpili go według ETKI dopiero w 2012 roku. Jeszcze nie wymieniłem tego przewodu w ASO mi sprawdzali to powiedzieli że to maglownica uszkodzona ale im nie wierze, ciśnienia niby są ok bo robili pomiary. Dzisiaj jednak zauważyłem dziwną rzecz jak parkowałem na zbitym śniegu to bardzo się nasiliło to drganie aż było słychać jak drga no i wyjrzałem przez okno i pokręciłem kieronicą to widać jak całe koło drga przy kręceniu. Wniosek taki czy te wibracje nie idą czasem od koła a nie od węża czy maglownicy? Czy to mogą być jakieś luzy na drążkach czy zawieszeniu?
    6. MMI 3G High Nie ma na pilocie takie opcji w ogóle jest tylko wybór jak długo lub godzina o której ma się włączyć. Ale wybór godziny nie działa.
    7. Zmieniłem sterownik na ten 4h0 i w kodowaniu aux heat zmienilem na 5D2100 tam była opcja do wyboru "remote control display" albo coś podobnego. Sterownik zadziałał i pilot się sparował ten z wyświetlaczem. Ogrzewanie można uruchomić ale zawsze startuje z czasem ustawionym na mmi np.15min a na pilocie jest min 10min i dalej co 10min. Niestety jaki czas by nie wybrać to startuje na 15min. Godziny startu tez nie można ustawić z pilota . Jedynie widać ile jeszcze czasu zostało do wyłączenia no i można wyłączyć. Macie jakiś pomysł czy da się to jakoś przeprogramować skoro takie piloty były dostępne w tych samochodach żeby działały wszystkie funkcje?
    8. Zgadza się ale żeby działał pilot z wyświetlaczem musi być odpowiedni odbiornik dla takiego pilota. 4H0 963 511(pilot) -> 4H0 963 271(odbiornik) 8K0 963 511 (pilot) -> 8K0 963 271 (odbiornik) Inaczej nie uda się sparować tak wyczytałem na zagranicznym forum. Zamówiłem odbiornik pod pilot z wyświetlaczem i spróbuje je sparować. Czytałem że może być problem z niektórymi funkcjami pilota z wyświetlaczem ale generalnie działa. Jak wymienię odbiornik i zadziała to napisze jak to wygląda.
    9. Pilot z ekranem nie ma przycisku off, cos nie mogę go sparować. Próbuje według instrukcji i nie działa. Coś mi się wydaje że wprowadziliście mnie Panowie w błąd i pilot z wyświetlaczem który kupiłem 4H0963511C nie będzie działał z odbiornikiem który mam 8K0 963 271.
    10. Możesz napisać gdzie się koduje typ pilota? Bo przyuczanie znalazłem.
    11. Czyli moge zakupić pilot z wyświetlaczem i będzie działać z moim sterownikiem 8K0 963 271? Czy musze wymienić sterownik z pilotem z wyświetlaczem? Czy po takiej wymianie na inny sterownik wszystko będzie działać bez problemu czy trzeba coś przeprogramować? Czy programowanie czasowe z pilota będzie działać? Czy pilot adoptuje się 18 Aux heating-> Basic Setting-> chanel 004 ?
    12. mam takie pytanko. posiadam fabrycznie zamontowane webasto 4H0 265 105 E i sterownik do pilota 8K0 963 271 problem polega na tym że nie mam pilotów i zastanawiam się czy dokupić taki bez wyświetlacza do tego sterownika i zaadoptować czy może da się bez większych problemów wymienić na ten 4H0 963 511 i pilot z wyświetlaczem chyba że do tego mojego można zaadoptować taki z wyświetlaczem?
    13. Czytałem ten temat ale u mnie jest wspomaganie 1N7 które ma inne węże jeśli dobrze to sprawdziłem mianowicie 8K2422893CF -> 8R2422893T zastąpiony 01/09/2012 r. według ETKI . Pytanie czy to w takim razie we wszystkich wężach występowało skoro dla wszystkich rodzajów wspomagania je zastąpiono. Najprawdopodobniej mam ten CF ponieważ samochód jest z 2011r.
    14. Dokładnie takie są objawy. Takie drgania(raz są delikatniejsze raz mocniejsze) na kierownicy przy manewrowaniu na parkingu. Dodatkowo przy maksymalnym skręcie czuć że silnik jest mocno obciążony bo trzeba dać więcej gazu żeby go nie zdusić.
    15. Mam pytanie odnośnie przekładni z servotronic-em, w audi stwierdzili że jest uszkodzona po tym jak zgłosiłem im że występują drgania przy skręcaniu, ciśnienie sprawdzili i niby jest ok. Mam fabrycznie również założony ADS(drive select) numer mojej przekładni do wymiany podali mi 8T1422066AX ale jest prawie niedostępna przekładnia o tym numerze za to występują 8T1422066A czy ktoś wie może jaka jest różnica w tych przekładniach? Co oznacza ten X na końcu? Zastanawiam się jeszcze czy na pewno jest to wina przekładni ponieważ nie wydaje ona żadnych niepokojących odgłosów po za tym że występują te drgania przy skręcaniu i czuć przy mocnym skręcie że silnik jest mocno obciążony. Trochę poczytałem na forach o problemach z przekładnią. Zastanawiam się czy nie warto wymienić płynu i przeczyścić filtr, gdzieś on jest podobno przy zbiorniczku i sprawdzić. Widziałem też że występował problem z przewodami ciśnienia ale u mnie raczej są już te dobre(2011r. produkcji). Zastanawiam się jeszcze czy może ten mechanizm ADS w kolumnie kierownicy nie jest uszkodzony i powoduje drgania przy skręcaniu ale raczej by nie powodował obciążenia silnika. Czy macie jakieś pomysły jak dalej to próbować diagnozować? Mój układ kierowniczy z wyposażenia to 1N7.