Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN problem z mocą


losiu2002

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Mam problem z moim afn`em, do niedwana było wszystko w porządku (choć mam wrażenie że nie do końca).

Mianowicie na 1 i 2 szedł idelanie, ale po zmianie biegu na 3 troszkę go muliło, ale na wyższych biegach też było ok, teraz już od samego początku nie ma mocy.

Postanowiłem sprawdzić jak chodzi sztanga i na pierwszy rzut oka jest ok, choć jak sie ją lekko popchnie to idzie wyżej.

Podpiąłem gruszkę na krótko pod wyjście vacu przy przegrodzie i okazało się że wtedy sztanga pracuje w pełnym zakresie.

Zostawiłem podłączenie na krótko wsiadłem i pojechałeł sprawdzić co będzie i przy takim podłączeniu auto chodzi idealnie( a nawet powiem że nidgy tak nie chodziło, kręciłem do 3500 obrotów na 1 ,2,3 biegu), więc tu moje pytanie czy to na pewno zawór N75 padnięty? dodam tylko że EGR mam zupełnie odłączony od podciśnienia.

Pozdrawiam,

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Zostawiłem podłączenie na krótko wsiadłem i pojechałeł sprawdzić co będzie i przy takim podłączeniu auto chodzi idealnie( a nawet powiem że nidgy tak nie chodziło, kręciłem do 3500 obrotów na 1 ,2,3 biegu),

Przy takim podłączeniu nie powinno się tak wysoko kręcić na obroty ..góra do 2,5 tyś

Na początek posprawdzaj wszyskie wężyki od pod ciśnienia czy są ok mozesz zamienić N75 z N18 i zobaczysz czy będzie poprawa ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chodzi o to ze ten n18 mam teraz pod turbo, a egr mam odłączony zupełnie. z tego co sprawdzałem to wężyki są ok. Ale nie wiem czy akumulator podciśnienia jest cały. A może n18 jednak słabiej działa niż n75?

Hmmm no to raczej nie masz za bardzo duzy wybór ...Chyba ze pozyczysz od kolegi jakiegoś sprawdzony ,sprawny N75 na czas proby

Akumulator podcisnienia mozna wykręcic i sprawdzić to nie filozofia

N18 radzi sobie zupełnie dobrze w miejscu N75 ,chociaż na dłuzszą eksplatację ja wybrał bym raczej N75 :wink:

A jeszcze sprawdż sobie zaworek zwrotny na układzie podcisnienia ..czy jest dobry..(ten biało czarny)

Edytowane przez OLIVER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli muszę kupić zaworek, bo jak dobrze rozumuje to sztanga powinna tak samo pracować przez zaworek jak na krótko?

Wszysko wskazuje na to że zaworek u Ciebie źle radzi sobie z regulacją doładowania

Ja nim zakupił bym nowy zaworek N75sprawdził bym jeszcze czy sztanga pracuje bez zacięć ....

Pod gruszką od spodu są dwie nakrędki M6 które trzeba odkręcić (wymaga to troche kombinacji ..ale da rade) łapiemy za gruche i podciągamy do góry i w dół ...Sztanga powinna iść łagodnie w obydwie strony bez zacięć .....Jeśli są jakie kolwiek opory wyczuwalne to turbo na stół i generalne czyszczenie

po tym raczej bym starał się podmienić zaworek z jakimś kolegą ..lub sprawdzić podcisnienie przed zaworkiem ...( na wejściu -i wyjściu z zaworka N75) bo zaworek nie jest tani .... :wink:

le decyzje pozostawiam Tobie .......

Edytowane przez OLIVER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...