Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 ADR Ustawienie rozrządu i rolki od zapłonu.


waszka332

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie mam taki problem auto na biegu jałowym faluje mi na obrotach sprawdziłem rozrząd i widzę ze dolne kolo walu korbowego pokrywa się ze znakiem a górne od walków jest przesunięte o jeden ząb i chce to dziś ustawić ale chodzi mi jeszcze o 3 kolo które jest mniej więcej na tej samej wysokości co napinacz jest to moim zdaniem kolo od zapłonu ustawienie sprawdza się w okienku stylu silnika i mam pytanie czy jeżeli nie ma aparatu zapłonowego to czy ta rolka musi być ustawiona idealnie czy niekoniecznie bo teraz tez widzę ze jest lekkie przesuniecie znaku w okienku ? A z tego co się orientuję u mnie zapłonem steruje czujnik halla z wałków ? Jeżeli nie to proszę o sprostowanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na koncu silnika odrazu przed skrzynia tam wchodzi aparat zaplonowy jezeli wystwpuje. Dodaje zaporzyczone zdjecie jest to z audi 80 ale u mnie wyglada prawie identycznie. dfda57bc68b3c0e7.jpg


Zastanawiam mnie jeszcze to ze na pokrywie zaworów mam dwa znaki do ustawienia rozrzadu ja mam ustawiony na ten ktory na zdjeciu zaznaczylem na czerwono a wydaje mi sie ze powienien byc na ten zielony. Głownie zajmuje sie tym poniewaz mam problem z autem ze nie jedzie tak jak powinno kreci tylko do 4 tys pozniej w ogole nie przyspiesza i obroty faluja na biegu jalowym wymienilem juz przepustnice, czujnik halla, kable wysokiego napiecia, swiece, podmienialem ze spranego auta cewke i przepływnke i dalej to samo vag nie pokazuje zadnych bledow i zajalem sie tym razrzadem bo wczesniej nie pomyslalem i nim a tu taki psikus. 92490436521447730698.jpg

Edytowane przez waszka332
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znak zielony jest poprawny w ADR, koło pasowe tłumika drań też na wcięcie w obudowie i znaj 0 na zamachu. Wystarczy Ci góra na wcięcie i dół na wcięcie i będzie git.

Idealnie Ci to nie najedzie może być odchyłka, ja miałem na górze dobrze a na dole wał był minimalnie do przodu, Auto chodzi dobrze. Sprawdź też znaki na wałkach rozrządu powinno być w GMP 1 cylindra wcięcia na strzałkach z łożysk wałka. Lub bardzo blisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasna cholera. Tyle się napytałem i naczekałem. Też mam dwa znaki na pokrywie. Nie wiedziałem na jaki ma byc ustawiony. Na forum nikt nie potrafił powiedzieć. Na koniec po wszystkim wyszło mi właśnie na ta zieloną. Przez chwilę już myślałem , że będę zwalał przód drugi raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestawiłem na zielony znak ktory powinien teoretycznie byc a silnik zaczal chodzic jeszcze gorzej starcil jeszcze wiecej mocy na jalowym biegu szarpie jak opetany caly samochod sie trzesie i buja niestety musze wrocic na stare czerwone ustawienie :/ nie mam pomyslu co moze byc z tym autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze ustawienie na wałkach rozrządu czy są dobrze ustawione a potem rozrząd z przodu może ktoś zdejmował głowicę i źle ustawił wałki i masz problem z przodem.Tu wstawiam link jak sprawdzić ustawienie łańcuszka na wałkach rozrządu.http://a4-klub.pl/index.php?/topic/284493-nieszczesny-adr-d-pomocy-co-zrobic-d/


http://s243.photobucket.com/user/GTImotion/media/IMG_2275.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...