zamek93 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Witam Mam problem z wyciekającym płynem chłodniczym, mianowicie chodzi o zaworek od spodu, wymieniłem zbiorniczek co prawda na uzywany i dalej to samo, myślicie ze to wina używanego zbiorniczka czy może jest jakiś inny powód, pomóżcie
xree Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Od spodu masz spust płynu jak puszcza korek u góry sprawdź w jakim stanie masz oring na nim i czy w układzie nie masz za dużego ciśnienia ?
hellbean Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) Nie strasząc Cię kolego ale u mnie takie coś skończyło się naprawą głowicy niestety. Jak kolega wyżej napisał króciec tym spuszczany jest płyn jak jest za duże ciśnienie w układzie. Możesz wymienić na początek korek bo to w nim jest zawór upuszczający ciśnienie (sam zbiorniczek to tylko kawałek plastiku), to parę złotych. Zobacz sobie po zagrzaniu silnika czy ten górny wąż co idzie do chłodnicy jest twardy, u mnie był jak kamień a powinno się go dać w miarę swobodnie wcisnąć palcem. Edytowane 17 Września 2014 przez hellbean
Labiel Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Jak koledzy wyżej. To nie wina zbiornika a co najwyżej korka. Generalnie poziom w zbiorniku powinien być mniej więcej stały. Jak się podnosi i dochodzi do korka to wtedy masz taką sytuację. Przyczyn kilka: - za dużo płynu w układzie - układ zapowietrzony - przegrzewanie się auta i gotowanie płynu (pompa, termostat, zapowietrzenie itp) - przedostawanie się kompresji do układu (głowica, uszczelka głowicy)
hellbean Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Jak koledzy wyżej. To nie wina zbiornika a co najwyżej korka. Generalnie poziom w zbiorniku powinien być mniej więcej stały. Jak się podnosi i dochodzi do korka to wtedy masz taką sytuację. Przyczyn kilka: - za dużo płynu w układzie - układ zapowietrzony - przegrzewanie się auta i gotowanie płynu (pompa, termostat, zapowietrzenie itp) - przedostawanie się kompresji do układu (głowica, uszczelka głowicy) Powodem na pewno jest za duże ciśnienie w układzie i dokładnie można by jeszcze wziąć pod uwagę pompę tudzież termostat, ale to można szybko zdiagnozować, gdyż temperatura musiała by rosnąć mocno ponad 100st. aby ciśnienie wzrosło.
proxyl Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Witam A zdażyło wam się kiedyś żeby zbiorniczek zaczął się rozklejać na łączeniu górnej i dolnej części, u mnie powoli tam przecieka, temp jest zawsze na 90 i ciśnie raczej ok bo węże nie puchną. pozdr
Labiel Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 O takim przypadku nie słyszałem, ale często się zdarza że zbiorniczek od płynu hamulcowego potrafi kruszeć - szczególnie od strony szyby. Słońce robi swoje.
oca69 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Witam A zdażyło wam się kiedyś żeby zbiorniczek zaczął się rozklejać na łączeniu górnej i dolnej części, u mnie powoli tam przecieka, temp jest zawsze na 90 i ciśnie raczej ok bo węże nie puchną. pozdr U mnie zaczyna przeciekać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się