Skocz do zawartości

xree

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xree

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Lubin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia xree

0

Reputacja

  1. Kolego jednym testerem nic nie zdziałasz:) Dobry tester kosztuje kilka tysięcy a kolejne tysiące pochłaniają aktualizację a do tego nie ma testera który zrobi wszystko, a żeby robić porządnie od a do z niestety trzeba się zaopatrywać w serwisówki:) Osobiście mam 3 uniwersalne na które położyłem prawie 40tys. i mogę powiedzieć że "prawie" ze wszystkim się połączę ale żeby robić kompleksowo adaptacje kodowania itd.. to już raczej nie - wtedy jak pisałem wyżej w grę wchodzą serwisówki. A tym z allegro to można ............................
  2. xree

    Cieknąca pompa

    Przelicz ile kosztuje naprawa a ile holowanie w razie w. i co lepiej wyjdzie:)
  3. skoro wszystko inne sprawne to może masz pompę uszkodzoną i nie ma prawidłowego obiegu?
  4. Mi on wygląda na stary:) - Wydaje mi się że nie przylega idealnie do koła wałka - chyba że to tak na foto tylko
  5. xree

    ustawienie rozrzadu 1z

    zablokuj pompę, ustaw wał ustaw na blokadę górny wałek jak kolega wyżej opisał poluzuj koło na wałku załóż pasek i napnij i dokręć koło momentem, jak nie będzie odpalał poluzuj pompę i drgnij nią delikatnie w jedną stronę jak nie odpali to w drugą musi zagadać w końcu jak zagada ustaw pompę z vagiem ot tyle:) PS. śmieszy mnie to że zabierasz się za rozrząd (oszczędzając na mechaniku z 250zł )sam nie mając odpowiedniej wiedzy czy chociaż by schematu nie wspominając zapewne o odpowiednich kluczach(chyba że się mylę - to przepraszam)
  6. xree

    Zle poskładane TURBO

    wyważenie całości, luzy, materiał wirników (ich ciężar) współosiowość panewek jednym słowem masa rzeczy
  7. jak ręczny odbija to może guma ci się podwinęła przy składaniu albo klocki trzymają
  8. Termostat może już się kończyć lub jak kolega wyżej napisał - czujnik lub brak styku ale bardziej bym stawiał na to pierwsze:)
  9. gość sprzedaje spinki romixa kupisz je w intercarsie i ad, i tak w IC detal widze 32,77 (10szt) a ad 21,68 (10szt)
  10. Mi się nasuwają 2 możliwości: - jak ktoś pisał powyżej silnik się unosi do góry może Ci obciera wentylator o obudowę - łożysko oporowe raczej takich dźwięków nie daje raczej jak już to łożysko które masz nabite na wale (igiełkowe)
  11. xree

    Silnik z golfa 4

    NA twoim miejscu szukał bym silnika z układu wzdłużnego, montowałem kiedyś silnik z audi do galaxy musiałem przełożyć naprawdę wszystko (miska olejowa smok kolektory itd..) trzeba było gwinty robić bo był odlew bez gwintów itd.. masa roboty.
  12. Jak nie możesz ustawić kąta to: - uwalony g80 - uwalona pompa - źle ustawiony rozrząd - nieszczęsny klin na wale - uwalony komputer Nic Ci nie pozostaje tylko sprawdzać po kolei, kiedyś miałem jakieś auto z 1,9 i też nie mogłem wstrzelić się z kątem i przestawiłem na pasku o 1 ząb pompę i wtedy szło wyregulować nie wiem czego tak było ale było a klin był ok, Ja na twoim miejscu sprawdził bym ten klin koszty praktycznie zerowe poza czasem.
  13. Od spodu masz spust płynu jak puszcza korek u góry sprawdź w jakim stanie masz oring na nim i czy w układzie nie masz za dużego ciśnienia ?
  14. Sprawdź wartości doładowania w czasie jazdy, może po prostu masz źle poskładaną turbinę lub źle wyregulowaną. Pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...