jarekgorski1 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 koledzy zauważyłem że jest olej w świecach i muszę wymienić uszczelkę i co powiecie o FEBI
Mesiah Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Sprawdź w jakiej cenie masz erling albo reinz. Może warto dołożyć kilka zł. Przy montażu w narożniki uszczelki nałóż trochę silikonu. Jak będzie lecieć to tylko tędy.
jarekgorski1 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 na zewnątrz to mi nie leci lecz tylko pod świecami a rok temu była wymieniena
Mesiah Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) Tak czy inaczej dekiel już zdjąłeś więc komplet do wymiany. Dodatkowo możesz ta od świec też przesmarować silikonem tylko nie za dużo i przemyj to wszystko czymś. U mnie po założeniu nowej uszczelki świece też zaciekały delikatnie olejem mimo mocnego dokręcenia pokrywy. Silikon dał rade i jest sucho. Edytowane 21 Września 2014 przez Mesiah
jarekgorski1 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 przy okazj muszę dać zobaczyć bo po rozgrzaniu silnika coś mi w nim tak pyka zawór czy coś innego nie wiem może zmienić olej na jakiś gęstszy nie wiem
Mesiah Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Nie naprawisz silnika lejąc gęstszy olej. Nie wiem ale minęło tyle lat a widzę , że nawyki i teorie pozostały z lat 80 i polonezów. Jaki olej masz zalany? Ja mam 5w40 bo jeżdżę autem cały rok a nie tylko wiosną i latem. Nie naleje gęstszego aż do śmierci silnika bo to tylko pogorszy sprawę. Maks 10w40 w naszym klimacie i to dobry. Motul albo Liqui Moly.
jarekgorski1 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 mam mobil 10 w 40 a co to może być?
Mesiah Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Pewnie szklanka. Normalna sprawa przy przebiegach 200 tyś+. Jeśli to tylko cykanie a nie pukanie to wszystko ok. Chyba , że Cie to bardzo denerwuje to wtedy zwalasz walki i wymieniasz wszystkie. Komplet 20 ok 500zł z tego co pamiętam. Jeśli masz 10w40 to przy nim zostań. Przy następnej wymianie możesz zalać coś lepszej firmy ale tej samej lepkości. To cykanie to pojedyncze czy słychać kilka szklanek? Jeśli gra Ci cała góra to może to być oznaka zapchanej/zużytej pompy olejowej albo napinacza. Jeśli tylko jedna czy dwie to wszystko w normie.
jarekgorski1 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 raczej pojedyńcze cykanie ale to by się robiło po rozgrzani silnika
Mesiah Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) Jak na ciepłym to perfidnie szklanka. Jeśli jedna to ok musisz z tym żyć. Chyba , że jesteś hardocre jak ja i wszystkie hałasy z komory Cie wk***ia..ą. W takim wypadku zwalaj walki i wymieniaj komplet. Dla zdrowych ludzi to jest raczej niedorzeczne więc raczej będziesz tak jeździł Edytowane 21 Września 2014 przez Mesiah
Dev Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) Mozna wymienic tylko jedna ale bedzie kłopot ze zlokalizowaniem francy. Edytowane 21 Września 2014 przez Dev
Mesiah Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 No loteria jest niezła. Robota i tak ta sama. Jeśli jesteś pewny po której stronie stuka wymień szklanki na jednym wałku. Jeśli na wałku ssącym to w ogóle masz łatwiejszą robotę. Jeśli dasz komuś do zrobienia to pewnie Cie skroją na kasę dość dotkliwie.
jarekgorski1 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 sam nie będę grzebał bo się nie znam i nie chciał bym coś zchszanić a jak myślisz ile może to kosztować
Dev Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Wymiana ok 300-500zl, trzeba rozpinac rozrząd a co za tym idzie zwalać zderzak.
jarekgorski1 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 a jak mechanik zdejmie dekiel zaworów to będzie wstanie ocenić która to szklanka
Mesiah Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Nie oceni tego po wyglądzie tylko na ucho. Jedyna opcja to lekarski stetoskop i obsłuchanie ale to i tak nie da 100% pewności. Ile chcesz jeździć tym autem? Jeśli dłużej zleć to komuś albo rób sam po kroku i wymień komplet 20 sztuk. Wymienisz jedna czy dwie a po złożeniu okaże się , że wał i dalej cyka. Przy okazji warto ocenić jak wygląda napinacz. Jeśli ślizgi są wytarte albo ugina się pod palcami go także warto wymienić bo wszystko będzie rozpięte i na wierzchu.
Dev Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Sprawdz tez ustawienue wałków i czy lancuch jest jeszcze dobry
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się