Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spotkania w środkowej części Anglii-pogaduchy


domjenick

Rekomendowane odpowiedzi

mateusz ja lece do polski na weekend, zadzwonie w poniedzialek lub wtorek do Ciebie.

dominik, sprzedaj oby dwa i kupuj cos mocniejszego np 2.0TFSI, bedziesz sie mogl bawic do woli:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

I jak tam Dominik z tym turbo?Ja tydzien temu wrocilem z PL (jednak bylem;) i jedyne co mi sie udalo zrobic z fura to wydech,od kata 2,5,2 przelotowe speedera i cat backi Lorbi: f1e17c5144335366med.jpg

Reszta tu: http://www.a4-klub.pl/smf/all_wydech_lorbi_ala_rs6-t92977.0.html

Tak jak tu zagladam (o dziwo dziennie:) to nic sie niedzieje od dluzszego czasu,a czas leci,jesien idzie...ciekawe czy uda sie wkoncu skrzyknac na drugi zlot :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie turbo na razie wciaz dymi,jak parowoz,nie mam zbytnio kasy teraz na kupno czegos wiekszego,niz K03,ale w sumie nowe K03 ,wieksze wtryski ,IC i soft -daloby cos kolo 200 kuni,wiec moze i to jest jakies wyjscie...,mam na oku jedna z przesylka za 230 f,tylko teraz tak,na rynku jest pelno podrobek z Chin i teraz nie wiadomo,co jest Chinczyk,a co jakis inny zamiennik myslalem nad taka http://cgi.ebay.co.uk/Audi-A4-A6-Passat-1-8T-ANB-APU-K03-Turbo-TURBOCHARGER_W0QQitemZ400050415360QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item5d24dce700&_trksid=p3286.c0.m14 wyglada na jakis zamiennik ta firma reklamuje tez takie samo turbo na niemieckim ebayu-chyba sie zdecyduje,ale dopuki nie przyjdzie-nie bedzie wiadomo,co to jest...a w sprawie zlotu-rozmawialem z Przemkiem-Roverem i tez chcialby wiedziec,co robimy,ja ze wzgledow ekonomicznych na razie odpadam z wszelkich wiekszych imprez,bo po prostu musze odrobic pieniadze,ktore wydalem na niespodziewany remont auta w PL i musze jeszcze troche wydac,ale na impreze,jaka byla u Albinka-pojade na pewno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tej firmy z ostatniego linka wlasnie dzwonilem,ale sekretarka sie zglasza,wszystko jest na razie w etapie sprawdzania jakosci i porownania cen, bo biore pod uwage codzienne uzywanie auta,przez moja zone,a nie weekendowe wariacje moje,wiec K03,wtryski i program lightowy,pod 200k,bo juz wieksze turbo-koszty i strata czasu,bo na wyscigi to ja raczej nie mam czasu...nie ma tez pospiechu-bo ten nie jest dobrym doradca,to ma byc cos,co bedzie mi dlugo sluzyc,bo nie chce stracic tego autka,chce je zrobic pod siebie,a raczej pod moja zone,bo to ona czesciej go uzywa i wozi dzieciaki-wiec musze je zrobic bez zbednych wariacji... :wink4::decayed::naughty:

dzieki za linki-we wtorek podzwonie... :wink4:[br]Dopisany: 29 Sierpień 2009, 15:29_________________________________________________a czemu odradzaswz wziecie tamtego turba?znasz ta firme?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chcesz sciagac ze stanow to spoko :naughty:

750.00 USD

=

460.872 GBP

Niewiem czy to czytales,jesli chcesz to przejrzyj: http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=179590

Przejrzyj jeszcze to: http://p-torque.co.uk/

i z USA: http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=tp&Category_Code=TBO

z PL: http://moto.allegro.pl/item717358807_turbo_turbosprezarka_laguna_audi_alfa_bmw_passat.html

ide kimac,narka :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na Audizine jestem zalogowany-trzymam tematy pod kontrola,jestem ukierunkowany na K03 lub te chybryde...jeszcze pomysle ,bo po wymianie turba,pojdzie pewnie n75,wiec po dodaniu wiekszych wtryskow i coolera,nawet jak wypluje 190 koni-i tak bedzie dobrze,ale z softem nie trzeba bedzie uwazac,bo wszystko bedzie nowe-ale mysle ,ze bedzie wiecej-wystarczy,zeby odstawiac na swiatlach corsy,205 i inne male gowienka... :naughty::wink4::tongue4::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sytuacja mnie lekko do tego popchnela... :wink4:[br]Dopisany: 31 Sierpień 2009, 00:10_________________________________________________widze,ze tu troche przymera ciszą-usunąlem ankiete,bo nieaktualne linki byly...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :wink4:[br]Dopisany: 10 Wrzesień 2009, 21:03_________________________________________________tylko kruciec wychodzacy do N75 bede musial przelozyc ze starej turbiny,bo sie ku***a ulamal w transporcie... :wink4:[br]Dopisany: 10 Wrzesień 2009, 21:04_________________________________________________wczoraj ustawilem WG,na 0,5 bara,troche pierdolenia bylo,bo musialem wskaznik wykrecic z auta,potem pompka od roweru,wezyk,trojnik,okazalo sie ze wskaznik oszukiwal i pokazywa 0,1 mniej i trzeba bylo go wyskalowac ponownie,ale zrobione-rozkrecilem turbine,zeby zobaczyc,czy wszytko gra i przy okazji,co moglo sie ppopsuc w starej- i juz chyba wiem,jak nie bylo cisnienia oleju,nie bylo smarowania w turbinie i chyba sie wytarlo w srodku i teraz jest wieksza szczelina i wali olejem w katalizator,az sie dymi ze sondy i czasem blad sondy mi wyskakuje-albo tez sonda mi pada :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dominik nie bardzo kumam ,silnik stracił ciśnienie oleju???.

jadac z niemiec do polski wlaczyla mi sie kontrolka cisnienia oleju,ale nic sie nie dzialo przez kilkadziesiat km ,wiec zignorowalem ja,bo myslalem,ze czujnik sie popsul ,ale po 300km silnik zaczal halasowac i wlaczyl sie tryb awaryjny itp-wszystkiemu byl winien jakis szajsowaty olej,lany przez poprzedniego wlasciciela-o tym nawet nie wiedzialem,jaki olej lal,bo w ksiazce serwisowej nic o tym nie bylo mowy,wiec zalalem 10W 40 i byl zadszy od poprzedniego,wywolujac wyplukiwanie nagaru-pozostalosci tego poprzedniego szajsu-wynikiem czego bylo zapchanie smoka pompy olejowej i jednego z przewodow,a to pociagnelo za soba reszte-tj turbawe,bo nie dostawala oleju i sie przegrzala,bez smarowania-to tak w skrocie :wink4: zaraz po odebraniu auta z serwisu-na wolnych obrotach strasznie dymil na szaro i smrod spalonego oleju-potworny,ale na dzien dzisiejszy-jakby mniej,tylko ten smrod czuje-ale to juz chyba przewrazliwienie-normalna sprawa,ze cos do katalizatora wpadnie i sie spali-niewazne nowa turbina juz jest-wiec juz i tak ja zaloze-bo nowe-dluzej bedzie sluzyc...tak,czy inaczej :wink4:

z reszta w serwisie mi powiedzieli,ze to dymienie-to wina turbawy i maja racje,tylko takie straszne dymienie na poczatku-a teraz czasem podymi przestaje-nie wiedziec czemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...