Brrruno 0 Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Witam. W moim 2.0 ALT+ LPG STAG pojawił się nowy problem.Auto liczy przejechane kilometry i spalanie, przy włączonym gazie, co dziwne w baku ubywa paliwa według komputera. Pokazuje, że mam pusty bak i 0 km do przejechania a w rzeczywistości jest tam nadal ta sama ilość jaka była 500 km temu. Jedyne co pomaga, ale na bardzo krótko to reset komputera poprzez zdjęcie klemy dodatniej na pare minut. Czy ktoś z was miał podobny problem i wie jak to naprawić? Podpinałem go do komputera i nic nie wyszło, a reset przez VAG też wiele nie zdziałał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 A noże to wina pływaka, czasem się przycinają i są błędne wskazania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregor2208 0 Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Tez obstawiam wine plywaka bo u mnie jest podobnie. Jezeli zostawie auto zaparkowane z gorki to zawsze pokazuje mniej i dopiero po chwili zaczyna wskazywac poprawnie. Zauwazylem rowniez ze jezeli wskazanie ilosci km do przejechania na fis spadnie ponizej 100km to doslownie za moment zaczyna opadac praktycznie do zera mimo ze po ponownym zatankowaniu benzyny (50zl) wskazowka podnosi sie do polowy. I taki moj wniosek z tego ze ten typ tak ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brrruno 0 Posted September 23, 2014 Author Share Posted September 23, 2014 Problem polega na tym Panowie, że po zatankowaniu jakiejkolwiek ilości paliwa, on na wskaźniku pokazuje że go ubywa, tak jakby to był błąd elektroniki aniżeli pływaka, który z tego co pamiętam działa w oparciu o prawa fizyki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arkadiush 1 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 weź sprawdź vag jakie błędy masz miałem podobnie i to był upalony licznik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brrruno 0 Posted September 26, 2014 Author Share Posted September 26, 2014 Upalony licznik tzn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Tzn.że poleciał moduł w liczniku i licznik do wymiany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brrruno 0 Posted September 30, 2014 Author Share Posted September 30, 2014 Tzn.że poleciał moduł w liczniku i licznik do wymiany. Dzieki. Zresetowalem go poraz kolejny odpinając akumulator i teraz pokazuje dobrze. Zobaczymy na jak długo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crookers20 2 Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 Przyłącze się do tematu. też szukam rozwiązania. Nie wydaje mi się aby moduł był do wymiany gdyż jak jest styl jazdy na dziadka albo żona za kierownicą to licznik wskazujący km idzie do góry ... a jak ja wsiąde i jest dynamiczna jazda to spada. przy ślamazarnej ( rozważnej ) jeździe 90-100 i spokojnym ruszaniu jest git. a jak lecę 120 -140 to już wciąga. Też tak macie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brrruno 0 Posted January 8, 2015 Author Share Posted January 8, 2015 U mnie w końcu samo się naprawiło, wystarczyło kilka razy odpiąć akumulator i chwile poczekać, potem dotankować i cacy Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Trzymaj rękę na pulsie bo takie rzeczy to raczej same się nie naprawiają. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now