freezblock Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 (edytowane) Panowie podpowiedzcie co z tym zrobić bo mnie juz uj strzela. Były założone nowe tarcze i klocki boscha i było ok. Po pewnym czasie staneły zaciski na prowadnicach (przy wymianie tarcz były dobrze wyczyszczone i nasmarowane). Teraz oddawałem tarcze do toczenia założyłem nowe klocki, smarowałem prowadnice i znowu tarcza teraz z jednej strony nie dociera sie po całości, z drugie w sumie jest już cała przelizana. Zaciski nie były regenerowane, tłoczki wkręcają sie, chociaż nie lekko. Z tej strony na zdjęciu jest luz na klocku mozna go delikatnie poruszać, na drugiej tarczy tego niema. Nie wiem jak to wygląda od środka bo nie zaglądałem jeszcze. Poniżej zdjęcie. Edytowane 23 Września 2014 przez freezblock
kanaper Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Może warto by było zregenerować zaciski?
freezblock Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 być może i tak ale czy to napewno wina leży w zaciskach ?
tomaszstn Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Jak masz luz na klocku to pewnie jarzmo jest zwichrowane i stąd tak to może wyglądać, sprawdź dokładnie zaciski, tłoczek musi lekko wchodzić, prowadnice to samo, sprawdź jeszcze miejsce styku jarzma z klockiem, czy na całej długości jarzma nie ma zadziorów bądź wyrobionych miejsc. Jeśli wszystko sprawdzisz i jest ok to co napisałem powyżej to pewnie jarzmo zniekształcone i tylko wymiana pomoże.
freezblock Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) Tak zrobie dzięki Rozebrałem hamulec, zdjąłem jarzmo i je wyczyściłem ale niestety to nic nie dało, klocek zewnętrzny dalej ma luz (wewnętrzna strona tarczy jest ładnie zebrana) i co najciekawsze nawet podczas wciśnięcia hamulca klocek nie dolega cały do tarczy tylko tak jak na zdjęciu w pierwszym poście wyciera po zewnątrz . Pojeżdzę jeszcze trochę tak jak jest i jeżeli nie bęzie sie docierał dalej tak jak powinien to zamienię jarzmo na inne i wtedy może coś sie okaże. I jeszcze jadna sprawa, właśnie w siecie wyczytałem, że może być też luz na prowadnicach. Czy zacisk powinien sztywno sie trzymać ? bo jak wziąłem go włape to po skręcniu wszystkiego tak jak powinno być ruszał sie na boki. Edytowane 25 Września 2014 przez freezblock
Mathis Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 u mnie zaciski siedzą sztywno, nic nie lata, jedyne co pracuje, to klocki.
davidlive Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Wyrobione prowadnice i skrzywiona prowadnica. Zacist staje dęba i klocek dolega tylko na szczycie tarczy
Lubi Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Mogą bić tarcze przez takie coś czy raczej to niema nic wspólnego ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się