Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BDG] 2.5 V6 TDI 163PS -> 196PS/412Nm


carnivore1

Rekomendowane odpowiedzi

Moze tez masz ciut powyzej 200 PS-ow.

Sorry za OT.

OT: Która w W-wie? Hamownia znaczy się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze sie jednak przynac bez bicia, ze ten wynik wyszedl tylko w jednym pierwszym pomiarze, nastepne juz oscylowaly w okolicach 193 koni a raz pod koniec wyszlo nawet 191,5... ponoc te male ic nie wyrabiaja i zaczynaja sie grzac, zreszta bylo to tylko potwierdzenie tego o czym juz wszyscy wiedza, wiec mysle ze w najblizszym czasie czeka mnie maly upgrade IC :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OT: Która w W-wie?

Rogal, Masters. Jesli dobrze kojarze, to jakas MAHA jest tez w Łodzi :mysli:

O, jest :naughty:

http://www.allegro.pl/item415615932_pomiar_mocy_na_hamownia_maha_w_lodzi.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OT: Która w W-wie?

Rogal, Masters. Jesli dobrze kojarze, to jakas MAHA jest tez w Łodzi :mysli:

O, jest :naughty:

http://www.allegro.pl/item415615932_pomiar_mocy_na_hamownia_maha_w_lodzi.html

Maha jest na Jerozolimskich u Mastersa, i w Piasecznie w Unitronicu -

Można też jechać na inercję do Rogala na mineralną i porównać z wykresem przy 29 stopniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, jak by to ujac :mysli: za***iście :decayed: czuc ze duzo szybciej nabiera predkosci, oczywiscie nie ma juz tego skoku przy ok.2000 rpm, a generalnie jezdzi sie duzo bardziej elastycznie, cos jakby mi ktos zamienil silnik :naughty: nawet jakos tak zmusza do wkrecania go na obroty co skutkuje oczywiscie niezlym kopniakiem... jeszcze sie nie nacieszylem :>[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2008, 14:33_________________________________________________a jak u Ciebie po zmianie? tez chyba czuc spora roznice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hihi, teraz jak dziadek jeżdżę, tylko muskam pedał gazu, spalanie 5,5 L/100. Po za tym efekt lepszy niż się spodziewałem po danych papierowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt jest chłodniej i auta z małymi coolerami będą generować większe liczby - albo inaczej będą miały większą skuteczność. Ale wynik z hamowni będzie podobny bo każda hamownia uśrednia wynik do normy DIN. Która to (mówie teraz o Polskiej normie do której uśredniaja moje rolki) koryguje wskazania to 20stopni celcjusza. Więc przy temp. mniejszych niź 20stopni będzie ona wynik zaniżać.

Po prostu wydatek pomp jest ograniczony. A, że 163ka i 180tka to bliźniacze motorki to dlatego z nich są tak podobne przyrosty mocy.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...