Lopezer Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Witam. Skusiłem się na zakup chipa do AJM z firmy "eco-tuning". Silnik, wtryski i turbo są na żyletkę, a więc mogę zaryzykować. Przyrost mocy deklarują na poziomie: seria 115KM 285 Nm, po chipie 150KM 335Nm. Chip już mam, ale czy możecie mi wrzucić zdjęcie z jego lokalizacją. Jeszcze nie dobierałem się do kompa i nie wiem jak on w środku wygląda. Z lutowaniem nie ma problemu (naprawiam laptopy). PLS podrzućcie jakąś fotkę z lokalizacją chipu. Jak już skończę robotę to podzielę się wrażeniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Ile za tego chipa dałeś? nie sądzę żebyś 150 ps uzyskał. Ciekawe jakie efekty później będą. Jak masz możliwość to zgraj z tej pamięci wsad to zobaczymy co tam jest wymodzone. ECU masz na podszybiu. Jaki numer sterownika silnika masz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lopezer Opublikowano 24 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) Dane sterownika: 038 906 019 AN, 1,9I R4 EDC 0000SG 1063 WSC 06325. Tyle udało mi się zczytać poprzez VCDS. Gdzie jest ECU i jak go wyjąć to ja wiem, ale nie wiem, który to scalak (może być kilka takich samych). Do wnętrza kompa w tym samochodzie jeszcze nikt się nigdy nie dobierał i dlatego nie wiem jaki jest schemat i który scalak mam lutować. Chip kosztował 200zł kupiony na aukcji: http://allegro.pl/chiptuning-vw-audi-seat-1-9tdi-2-5tdi-to-nie-box-i4601733411.html Edytowane 24 Września 2014 przez Lopezer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Zadzwoń do mnie... Ogólnie w Twoim sterowniku po kablu idzie wgrywanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lopezer Opublikowano 24 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Chyba mogę zawiesić wątek do jutra. Napisałem prośbę o zdjęcie lub schemat do sprzedawcy i na szczęście jest tylko 1 taki układ w ECU. Dziś go podmienię i jutro dam znać jakie są wrażenia z jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Ciekawy jestem co na to immo powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) Chyba mogę zawiesić wątek do jutra. Napisałem prośbę o zdjęcie lub schemat do sprzedawcy i na szczęście jest tylko 1 taki układ w ECU. Dziś go podmienię i jutro dam znać jakie są wrażenia z jazdy. lepiej będzie jak zrobisz logi dynamiczne , bo wrażenia z jazdy w przypadku zakupu takiego gotowca nie mają żadnego znaczenia ... ;-) Edytowane 24 Września 2014 przez spanky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 +5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lopezer Opublikowano 24 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Ja też do takich chipów podchodzę z dystansem, ale zawsze zostaje mi oryginał, do którego mogę wrócić. Poza tym gość ma niezłe komentarze (wszyscy happy). Porównam sobie w VCDS'ie z oryginałem co tam zostało nagrzebane, ale uprzedzam, że nie jestem w tym biegły. Inna sprawa z lutowaniem chipu. Scalaki SMD i BGA lutuję prawie codziennie, a więc nie będzie problemu. Dziś wieczorem dobiorę się do ECU i w nocy zrobię jazdę próbną. Jutro dam znać czy zmiana dynamiki jest wyraźna. Co do immo to podobno nie będzie problemów. Mam immo w zegarach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Ja robiłem program u Darona i wyszło 150/350 ale turbo już nie daje rady góra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Tak ale Darek indywidualnie stroi auto (znam jego robotę) tak jak potrzeba a nie gotowiec i nie sądzę żeby klient z allegro za 200 zł siedział i korekty robił pod logi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Czekam, na wrażenia z jazdy. Sam mam AJM'a i myślę nad dodaniem mu paru koni pod maską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) Czekam, na wrażenia z jazdy. Sam mam AJM'a i myślę nad dodaniem mu paru koni pod maską. Powtorze jeszcze raz zeby potem nie bylo placzu jak kto sie jeszcze skusi na taki zakup, wrazenia z jazdy bez logowania auta sa nie istotne ;-) Edytowane 25 Września 2014 przez spanky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lopezer Opublikowano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) Robota zajęła mi jakieś 40 minut. Zakres robót: demontaż wycieraczek, podszybia, odłączenie klemy +, demontaż ECU, lutowanie (w tym 5 minut wygrzewania na preheaterze), poskładanie wszystkiego do kupy. Silnik odpala tak samo jak wcześniej (na dotyk), zaczął gwałtowniej reagować już od dołu ( nawet od 1200rpm) turbawka załącza się przy tych samych obrotach, ale jest bardziej elastyczny (wcześniej zabawa była między 1800 a jakieś 3600rpm, teraz lepiej idzie z dołu i zabawa kończy się dopiero koło 4500rpm). Przyrost mocy według mojej prawej nogi to jakieś 20-25%. Różnice są wyraźne na biegach 3-5, bo na 2 biegu nawet przed chipowaniem zrywał gumę. Zauważyłem, że na biegach 4-5 trzeba uważać z butem na niskich obrotach, ponieważ poniżej 2500rpm jak się dupnie to silnik aż zaczyna lekko drgać i na moje oko może to katować panewki. Poza tym sądzę, że to najlepiej wydane 200zł w moim życiu Frajda z jazdy jest . Wczoraj ścigałem się ze znajomym (na prostej) z Audi A4 B6 1.9 TDI 130ps. WYMIĘKŁ !!! W weekend skoczę do znajomego podpiąć się pod kompa i zobaczę czy nie przegięli pały w tym sofcie. Zaleję jeszcze do pełna, zrobię ze 400km i znowu wleję pod korek, żeby zobaczyć spalanie i czy MFA nie kłamie (wcześniej pokazywał co do grosza). Dam znać co wyjdzie ze spalaniem i w kompie, ale na razie jeździ jak ta lala. Odnośnie logów. Gość, który sprzedaje te chipy ma hamownię i twierdzi, że mapy są z samochodów robionych u niego na hamowni. Wiem, że nie ma dwóch identycznych silników i każdy AJM jest inaczej eksploatowany. Ale jeśli na hamowni podkręcisz takiego AJMa, i wgrasz taki sam program do drugiego, który był eksploatowany podobnie to może nie będzie efekt identyczny, ale zbliżony przynajmniej w 90%. Reasumując sądzę, że problemów nie powinno być żadnych. Edytowane 25 Września 2014 przez Lopezer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) Sadze że Pan Lopezer i firma eco-tuning to jedna osoba jak dla mnie kosz. Edytowane 25 Września 2014 przez ?ukasz13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Silnik silnikowi nie równy zrób logi.. Sadze że Pan Lopezer i firma eco-tuning to jedna osoba jak dla mnie kosz. Łukasz też to podejrzewam zobaczymy co logi pokażą Czekam, na wrażenia z jazdy. Sam mam AJM'a i myślę nad dodaniem mu paru koni pod maską. Powtorze jeszcze raz zeby potem nie bylo placzu jak kto sie jeszcze skusi na taki zakup, wrazenia z jazdy bez logowania auta sa nie istotne ;-) Maciek ma rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lopezer Opublikowano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Sadze że Pan Lopezer i firma eco-tuning to jedna osoba jak dla mnie kosz. Widzisz różnicę pomiędzy firmą w Augustowie, a gościem z Lublina? Weź się powstrzymaj od takich durnych komentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Spoko powodzenia tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lopezer Opublikowano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Spoko powodzenia tam. Łukaszu jeśli nie wierzysz to wejdź sobie na Allegro. Link do aukcji podałem wyżej. Zobacz oferty kupna. Znajdziesz tam firmę "MASTERMEDIA". Właśnie w niej siedzę i piszę niedowiarkowi, że jest w błędzie. I teraz odpowiedz mi na pytanie: Na jaką cholerę miałbym kupować chip na własnej aukcji poprzez firmę znajdującą się po drugiej stronie Polski, która działa w zupełnie innej branży i płacić jeszcze prowizję? Jak chcesz to mogę Ci doradzić jak naprawić laptopa, ale przyznam, że się nie znam na modyfikacji map w ECU i wcześniej o tym wspomniałem. Znajomy w Elizówce k.Lublina (nie w Augustowie dla Twojej wiadomości) podepnie mi się pod kompa w weekend i zobaczymy co zostało zrobione. Prośba na koniec. Na przyszłość nie oskarżaj ludzi bez podstaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Bardzo urzekła mnie Twoja historia, czemu lutowałeś kość jesli w Twoim sterowniku soft idzie przez obd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się