scitec87 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Witam mam problem mianowicie robilem rozrzad polaszczylem sie sam i gdy poskladalem wszystko do kupy to kreci a nie pali. Gdy ustawie znak na zero na wale to na pompie mniej wiecej mi sie zgadza brakuje tam hmm a z 3-4 mm aby wsadzic srube 16 oszifowana by zablokowac pompe. Ciezko jest mi pasek naciagac by mi nic nie ucieklo nawet na kawalek. Nie wiem jak ustawic dokladnie walek rozrzadu jak to zrobic dokaldnie moze ktos nawet rysunki wkleji hehe. Myslalem ze to sciete kolo na klinie ale ono jest sztywne nie ma zadnych luzow... i juz nie wiem co jest na kompie nie pokazuje zadnuch bledow.. moze ktos pomoze i moze nawet numer tel poda do siebie i pomoze jak co zrobic z gory dziekuje i przepraszam za klopot hehe
fanthomas18 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Wałek rozrządu ma z tyłu (od strony przedniej szyby) nacięcie i w to nacięcie należy wsunąć blokadę, tak aby opierała się o głowice. Podobno można też użyć suwmiarki jak nie ma się blokady
xree Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) zablokuj pompę, ustaw wał ustaw na blokadę górny wałek jak kolega wyżej opisał poluzuj koło na wałku załóż pasek i napnij i dokręć koło momentem, jak nie będzie odpalał poluzuj pompę i drgnij nią delikatnie w jedną stronę jak nie odpali to w drugą musi zagadać w końcu jak zagada ustaw pompę z vagiem ot tyle:) PS. śmieszy mnie to że zabierasz się za rozrząd (oszczędzając na mechaniku z 250zł )sam nie mając odpowiedniej wiedzy czy chociaż by schematu nie wspominając zapewne o odpowiednich kluczach(chyba że się mylę - to przepraszam) Edytowane 28 Września 2014 przez xree
scitec87 Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 wszystko bylo dobrze przyszedl mechanik i sam mial problem bo z jedna para rak jak paska nie przytrzyma to pompa ucieka o zabek o pol ale jest juz wszystko oki teraz tylko poskladac:) z gory dziekuje za pomoc a bloka chyba na walek ma wymiaar 45mm
Rekomendowane odpowiedzi