storm2106 Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Witam dzis postanowiłem uporac się z świecąca kontrolka esp i mrugającą świec żarowych. Odkręciłem tablicę przyrządów aby dostać się do komputera pod kierownicą, wcześniej wyszukałem na forum rozwiązanie tego problemu ale nie wiem za co tam się mam zabrać, komp jest po lewej i trzymaja go 2 śruby. Z kolei wyczytalem tez ze nad pedalem gazu trzeba tez cos odkręcić. Może ktoś uporał sie z tym problemem i może mi napisać co po kolei musze zrobć i co odkręcić żeby dostać się do zaśniedziałych styków, załączam fote.
quadral20004 Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 a to czasami nie jakis blad? podlaczales sie pod kompa?
kkam Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Co tego co piszesz to chcesz się dostać do sterownika silnika. Znajduje się on od strony komory silnika, po stronie kierowcy w plastikowej obudowie przy podszybiu. Aby odkrecić plastikowa osłonę musisz zdjąć lewą wycieraczkę(strona kierowcy) - jedna z śrub jest z tyłu i bez zdjęcia wycieraczki ciężko sie dostać. Ten układ zamontowany na dwóch śrubach to moduł centralnej elektryki. Z czym masz dokładnie problem? Bo mrugający ESP i swierca zarowa może też oznaczac uszkodzony np czujnik hamulca.
storm2106 Opublikowano 29 Września 2014 Autor Opublikowano 29 Września 2014 Zanim wymienie czujnik, chciałbym wyeliminować ten powód. Podobno miejsce w którym jest komp moze sie dostawac wilgoć i śniedzieją styki. Pod kierą jest raczej sucho więc chyba zostaje jak mówisz komp pod machą. Czy demontując wycieraczkę trzeba ją dokręcić tak żeby się nie zacinały potem? Jak to nie pomoże to wymienie ten czujnik. Vag pokazuje błąd czujnika ale co ma pokazać że komp się zmoczył heh. Jecze jedno pytanko nad pedałem gazu jest też możliwe żeby tam coś zaśniedziało? Czytam te tematy i już nie wiem sam
krzysiekml Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 jak masz zalane ECU w takim stopniu że woda przelewa się do środka auta to nad pedałami drugi komp. też może być zalany i tam mogą gnić styki jak i sam komp w środku jak by nie było zajrzyj do kompa w podszybiu a wiele się wyjaśni
storm2106 Opublikowano 30 Września 2014 Autor Opublikowano 30 Września 2014 No właśnie wszędzie jest sucho pod kierownicą, sam się zdziwiłem gdzie niby ma tu być coś pozalewane. Dziś po pracy rozkręce kompa w podszybiu, sie zobaczy, ale podejrzewam że tam też będzie suchutko. Ale przejrze te styki a jak nie to wymiana czujnika. Skomplikowana jest wymiana takiego czujnika czy polega na wypięciu i wpięciu nowego. Może zaznacz mi który to jest konkretnie na załączonym zdjęciu. Żebym czegoś nie spartolił. Znalazłem na forum taki wątek i nim się zasugerowałem To jest to coś nad pedłem hamulca jedno niebieskie i drugie brązowe?
krzysiekml Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 wymiana czujnika nie jest skomplikowana,dasz rade
storm2106 Opublikowano 30 Września 2014 Autor Opublikowano 30 Września 2014 Ten czujnik to fachowo nazywa się położenia pedału hamulca ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się