Bartollo Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Wpadła mi w łapy klapa gasząca z DCi i mam plan aby dorezać do mojego AFN'a wielu spyta po co ? Aby silnik gasł łagodnie a nie nagle się zatrzymywał Zresztą słychać różnice jak gaśnie PD a VP. Do sterowania zaworkiem wykozystał bym przekaźnik rozwierający taki który w momencie braku plusa zewrze styki i otworzy zaworek który poda podciśnienie do klapy. I teraz mam 2 pytanka jak odłączę przewód z N109 i podepnę pod przekaźnik czy komputer wywali błąd ? I drugie pytanko to gdzie najlepiej wpiąć się z podciśnieniem ? Bezposrednio pod vacum czy lepiej pod magazyn/zbiornik podcisnienia ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się