Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klapa gasząca z DTi do AFN'a


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wpadła mi w łapy klapa gasząca z DCi i mam plan aby dorezać do mojego AFN'a wielu spyta po co ? Aby silnik gasł łagodnie a nie nagle się zatrzymywał :P Zresztą słychać różnice jak gaśnie PD a VP. Do sterowania zaworkiem wykozystał bym przekaźnik rozwierający taki który w momencie braku plusa zewrze styki i otworzy zaworek który poda podciśnienie do klapy. I teraz mam 2 pytanka jak odłączę przewód z N109 i podepnę pod przekaźnik czy komputer wywali błąd ? I drugie pytanko to gdzie najlepiej wpiąć się z podciśnieniem ? Bezposrednio pod vacum czy lepiej pod magazyn/zbiornik podcisnienia ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...