prezes4reral Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Witam, poniewaz od kilku tygodni tak jak wiekszosc osob z forum mam problem ze swoim klimatronikiem,grzeje od max do 18st. na LOW leci chlodne powietrze bez klimy i zimne z klima .... postanowilem zczytac Vagiem bledy i zrobic nastawy podstawowe. Zczytujac napotkalem 1 raz gdzie wczesniej juz zczytywalem bledy klimy ale nie robilem nast.podst.na taki blad: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 820 043 L Component and/or Version: A4 Klimaautomat 1116 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent usunalem blad, zczytalem jeszcze raz bledy bylo czysto, zrobilem basic settings grupa 01, potem znowu zczytalem bledy - nie pojawilo sie nic , nastepnie zrobilem nast.podst.zapisalem wszystko "SAVE". Nie mialem narazie potrzeby nigdzie jechac wiec nie wiem czy to cos dalo, Czy ktos moze spotkal sie wczesniej z takim problemem? dzis po przejchaniu dluzszego odcina ( na dworzu +22stopnie ) zauwazylem ze klima chodzila dobrze, przy 18st.na wyswietlaczu dmuchalo chlodna , a nie jak wczesniej gorace powietrze, moze ktorys czujnik jest popsuty? Witam, poniewaz od kilku tygodni tak jak wiekszosc osob z forum mam problem ze swoim klimatronikiem,grzeje od max do 18st. na LOW leci chlodne powietrze bez klimy i zimne z klima ....postanowilem zczytac Vagiem bledy i zrobic nastawy podstawowe.Zczytujac napotkalem 1 raz gdzie wczesniej juz zczytywalem bledy klimy ale nie robilem nast.podst.na taki blad:VAG-COM Version: Release 311.2-NControl Module Part Number: 8E0 820 043 L Component and/or Version: A4 Klimaautomat 1116 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 633511 Fault Found:00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittentusunalem blad, zczytalem jeszcze raz bledy bylo czysto, zrobilem basic settings grupa 01, potem znowu zczytalem bledy - nie pojawilo sie nic , nastepnie zrobilem nast.podst.zapisalem wszystko "SAVE".Nie mialem narazie potrzeby nigdzie jechac wiec nie wiem czy to cos dalo,Czy ktos moze spotkal sie wczesniej z takim problemem?dzis po przejechaniu dluzszego odcinka ( na dworzu +22stopnie ) zauwazylem ze klima chodzila dobrze, przy 18st.na wyswietlaczu dmuchalo chlodnym , a nie jak wczesniej goract powietrzem, moze ktorys czujnik jest popsuty?
Horas91 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) Kolego, sam jestem ciekaw o co chodzi z tym błędem.U mnie pojawia się też co jakiś czas(po wymianie klimatronika) - raz na 24 stopnie w aucie jest zimno a raz gorąco... ;///Edit:Pobawiłem się chwilę w detektywa...Wg google błąd 00710 wywodzi się od błędu 00727:Więcej można przeczytać tutaj: http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-00727.htmlWg tłumacza google to 00710 błąd potencjometru a 00727 to błąd silniczka(klapy- zwał jak zwał)Przy czym u mnie nie grzeje/chłodzi w ogóle przedniej szyby(skrapla mi się na niej woda....) Edytowane 23 Października 2014 przez Horas91
POWER-KRIS Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 00710 Silnik nastawczy klapy rozmrażania (V107). Zablokowany lub bez napięcia. Usterka w obwodzie elektrycznym. Dolna wartość skrajna przekroczona.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się