Emejcz Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Hej, wymieniłem oba zewnętrzne przeguby, bo przy powolnym manewrowaniu strzyka mi przy skrętach, oraz oba miały luzy, ale okazało się, że strzykanie nie zniknęło. Chciałbym sprawdzić i ewentualnie wymienić prawy wewnętrzny - z tamtej strony strzyka. Pytanie do osób które mają z tym doświadczenie, bo dochodzą mnie sprzeczne informacje od różnych aut. Czy aby wyjąć prawą półoś i wykręcić przegub wewnętrzny to trzeba olej ze skrzyni spuszczać? Tzn. czy po odkręceniu wylatuje olej czy może jest tam jeszcze coś co go trzyma?
pawcio13022 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Nie trzeba oleju spuszczac i nic ci nie wyleci,Musisz odkrecić półos od skrzyni.
wesz82 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Coś za przeguby zew wsadził??? Strzela na prostych kołach??? Jak tak to możesz podejrzewać wew jak na skręconych to zew.
Emejcz Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 Nowe zewnętrzne są ok. Na starych był luz, na nowych nie ma. To coś innego niż zewnętrzne.Raczej na skręcie czy to jadąc do przodu czy do tyłu z prawej strony.
Kriss254 Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 witam podepne sie pod temat ale mam pytanie jakie uzebienie oraz srednice powinien miec przegub do poliftowej audi a4b5 z 99roku 19.tdi 90km ahu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się