Kuklex Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 (edytowane) Witam. Samochód to B5 2000r, licznik z pełnym FISem, 4 poduszki powietrzne, brak ASR W samochodzie nie zapalała się wogóle kontrolka poduszek i musiałem to naprawić. Okazało się że diodka była zaślepiona. Po podłaczeniu licznika okazało się że jest błąd: 01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200) 32-00 - Resistance Too High Zakładam że detonator jest uszkodzony więc po prostu zmieniłem kodowanie z 01104 na 01004 żeby deaktywować poduszki w fotelach. Ku mojemu zdziwieniu pokazało się takie coś: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 35-00 - - 01221 - Crash Sensor Side Airbag; Driver Side (G179) 35-00 - - 01222 - Crash Sensor Side Airbag; Passenger Side (G180) 35-00 - - Po powrocie do kodu 01104 ponownie pojawia się tylko błąd 01218. Zakładam że coś mu nie pasuje i nie zgrywa sie nowe kodowanie modułu z licznikiem albo coś w tym stylu. Wyczytałem że ludzie zmieniają kodowanie na kanale 19 (CAN-Gateway) na 00006 ale tam wspominali coś o problemie z ABS. W dodatku nie chcę grzebać we wszystkich możliwych opcjach. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc EDIT: Przeszukałem fora Polskie i zagraniczne. Niestety wychodzi na że sterownik jest zbyt cwany żeby od tak deaktywować poduszki w fotelach. Na szczęscie problem udało się rozwiązać opornikiem 2.2 Ohm w miejsce owej poduszki. Wróciłem kodowanie do oryginału (01104) i problem zniknął. Wiem że to deaktywawało poduszkę, ale takie rozwiązanie jest lepsze niż całkowity brak poduszek z powodu usterki w jednej. Pozdro Edytowane 6 Października 2014 przez Kuklex
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się