Q3KinG Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) Hejka, ostatnio miałem problem z wężem hydraulicznym łączącym pompę wspomagania z maglownicą. Wąż miał dziurę. Zakułem nowy wąż na stare oryginalne końcówki audi. Teraz jest ok (w sensie nie ubywa płynu), lecz osoba, która zakuwała wąż powiedziała, że nie da się przełożyć dławika, który był na oryginalnym wężu. Przez to mocno słychać pompę przy skrętach na postoju. W środku też czuć wtedy jakąś gumę. Czy to może się ten zapach wydobywać z maglownicy? Czy mogę uszkodzić pompę lub maglownicę przez brak dławika? Dodam też, że kierownica chodzi nieznacznie lżej i przy lekkich skrętach bardzo wolno wraca do położenie środkowego. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w temacie? Z góry dzięki za info. SILNIK: BFB (1.8T)MODEL: B6 (2003r.) Edytowane 6 Października 2014 przez Q3KinG
dracus6662 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 bez dławika będziesz miał słabsze ciśnienie raczej
jacek70 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 I nie będzie działać jak należy, oraz może się z....ć
Q3KinG Opublikowano 10 Października 2014 Autor Opublikowano 10 Października 2014 Co może się zatrzeć? bez dławika będziesz miał słabsze ciśnienie raczej A nie wtedy większe ciśnienie idzie na maglownicę, stąd też kierownica chodzi lżej? I nie wraca tak szybko do stanu środkowego?
theodor Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 A czy brak tego dławika może dawać taki efekt, że po odpaleniu na zimnym samochodzie wspomaganie kierownicy chodzi lekko, a po chwili jazdy pracuje już wyraźnie ciężej? Rozumiem, że dławik to jest zwężenie w przebiegu tego przewodu.
Q3KinG Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 Kupiłem przedmiot (za 129zł + przesyłka): http://allegro.pl/show_item.php?item=4680071618 Wąż posiada dwa dławiki. Stary posiadał tylko jeden. Wspomaganie śmiga jak nowe. Problemy z wyciem pompy zniknęły. Myślę, że maglownica już nie cierpi. Przewód Trzeba troszkę podgiąć przy przyłączu do maglownicy i podpiąć z drugiej strony do pompy wspomagania, ale da się to wszystko wykonać we własnym warsztacie. Dzięki temu można zaoszczędzić sporo kasy, gdyż oryginalny wąż w ASO kosztuje 984zł. Dyskusje uważam za zakończoną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się