Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zegary / światła tyle


czapa97

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciał bym w swojej audi wymienić zegary na jakieś fajniejsze myślałem nad jakimś fajnym podświetlanym mogli byście podrzucić mi tutaj swoje propozycje i jakie te zegary bym mógł zamontować z góry pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chciał bym w swojej audi wymienić zegary na jakieś fajniejsze myślałem nad jakimś fajnym podświetlanym mogli byście podrzucić mi tutaj swoje propozycje i jakie te zegary bym mógł zamontować z góry pozdrawiam :)

kolego jedyne fajne podświetlenie to lift zegary :) żadnych tuningów czy zmiany koloru podświetlania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy chyba od licznika.

kolego immo masz w licznikach w poliftach także jest problem kolega ma przedlifta a immo jest po za licznikiem pod stacyjką kluczyka w pętli i w kluczyku ;) licznik ja mam lifta i nie musiałem immo kodować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przed liftach immo jest w ecu, przy stacyjce to tzw czytnik kluczyka, w poliftach immo jest w liczniku także do przed lifta możesz założyć bez grzebania z immo trochę kabelkologi i działa

Edytowane przez fatboy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przed liftach immo jest w ecu, przy stacyjce to tzw czytnik kluczyka, w poliftach immo jest w liczniku także do przed lifta możesz założyć bez grzebania z immo trochę kabelkologi i działa

dziękuje za tłumaczenie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Podłączę się do tematu - mam A4 B5 z 98 roku 1.9 AFN i chciałbym założyć zegary z modelu liftowego z 1/2 FISa - czy dużo będzie z tym przeróbek i problemów? Tzn czy zwykły śmiertrlnik poradzi sobie z tymi przeróbkami? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o tym ale, nie wiemy jaki licznik kolega sobie zafunduje.

Tylko w liczniku z lifta będzie miał inne podświetlenie także zbyt wielkiego wyboru to on nie ma :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Podłączę się do tematu - mam A4 B5 z 98 roku 1.9 AFN i chciałbym założyć zegary z modelu liftowego z 1/2 FISa - czy dużo będzie z tym przeróbek i problemów? Tzn czy zwykły śmiertrlnik poradzi sobie z tymi przeróbkami? :)

moim zdaniem nie ma sensu ładować 1/2 lifta a całego lifta ;) ja mam i nie chce innego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arkadiush, zgadzam się z Tobą - efekt i komfort posiadania pełnego FISa jest na pewno bez porównania :) Boję się, że kupię zegary z pełnym FISem i wkrótce później padnie wyświetlacz, a to już większy koszt. Jeśli się mylę to wyprowadź mnie z błędu :) Zastanawiałem się tylko, czy z 1/2 FISa nie byłoby mniej roboty z przekładaniem i dorabianiem instalacji - tzn. czy nie pasował by plug&play do przedlifta? Oczywiście pomijając immo. Rozpatruję tą opcję, bo prawdopodobnie moje zegary już swoje wysłużyły i zaczął świrować mi wskaźnik paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełny i pół fis mają ten sam układ kabelków w niebieskiej i zielonej kostce, ale mimo ze ty też masz zielona i niebieska to masz inny układ kabli w nich wiec tak czy siak rzeźba cię nie ominie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...