Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawienie kąta wtrysku BRB


bogos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy mógłbym prosić szanownych kolegów o podpowiedz ,jak sprawdzić ustawienie konta wtrysku w silniku tdi BRB.

Ogólnie urzęduje na forum sga a tam takich nie mamy. Wiem że w gr 4 a blok 2? czy 3,4?? Dzięki

Proszę uzupelnić PROFIL!

Edytowane przez cwiara
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tak mamy w sga gr4 blok 4 tylko tu w bloku 2 pisze Kąt w.zapłonu i dla tego zgłupiałem. Czyli na 100% blok 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli 4 to ustawienie walka to jest do bani bo jest +6.5 takze mocno do poprawki. Tak wlasciwie do gostkowi sprawdzilem przy wymianie oleju jak kasowalem mu serwisa.To audi ma tez jakiegos tam softa wlozonego niby na 140kucy,a wlasciciel twierdzi ze nie czuje tej mocy takze jak poprawi sie ta synchronizacje to powinno byc lepiej.

Popraw mnie jesli sie myle. dzieki

Edytowane przez bogos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli 4 to ustawienie walka to jest do bani bo jest +6.5 takze mocno do poprawki. Tak wlasciwie do gostkowi sprawdzilem przy wymianie oleju jak kasowalem mu serwisa.To audi ma tez jakiegos tam softa wlozonego niby na 140kucy,a wlasciciel twierdzi ze nie czuje tej mocy takze jak poprawi sie ta synchronizacje to powinno byc lepiej.

Popraw mnie jesli sie myle. dzieki

na +6,5 to już nie odpala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał czasami problemy z odpaleniem. Był też błąd ze nie zrozumiałym sygnałem z czujnika wałka. Teraz ustawiłem gostkowi na -0,5 i jest cacy,ładnie pali i ma dobre odejscie. Temat można uznac za zakończony . Pacjęt przeżył i się czuje bardzo dobrze :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał czasami problemy z odpaleniem. Był też błąd ze nie zrozumiałym sygnałem z czujnika wałka.

jeżeli pokazuje ten błąd to trzeba sprawdzić ustawienie rozrządu na blokadach

często sie zdarza że rozrząd jest przestawiony o jeden ząb i wychodza cuda

synchro jest na "0" bo gdy czujnik wałka gubi zakres, ECU bierze sobie ta wartośc z wału korbowego

miałem juz kilka takich przypadków i teraz sie pilnuję

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


jeżeli pokazuje ten błąd to trzeba sprawdzić ustawienie rozrządu na blokadach
często sie zdarza że rozrząd jest przestawiony o jeden ząb i wychodza cuda
synchro jest na "0" bo gdy czujnik wałka gubi zakres, ECU bierze sobie ta wartośc z wału korbowego
miałem juz kilka takich przypadków i teraz sie pilnuję

Tak posprawdzalem wszystko. tak jak pisalem wyzej teraz jest juz wsio ok.dzieki chlopaki!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podepne pod temat mam rozrzad na -2.5 skacze do tego -2.9 czy należy cos z tym robić ?? grupa 4  blok 3 jest na 7.7KW blok 2  2.5BTDC 

Zawartość dodana 13 minutes later

tu dodaje filmik z wtryskow 13 18 23 

https://youtu.be/-2l9uGsp_6M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.04.2017 o 22:44, Ditomee napisał:

Witam podepne pod temat mam rozrzad na -2.5 skacze do tego -2.9 czy należy cos z tym robić ?? grupa 4  blok 3 jest na 7.7KW blok 2  2.5BTDC

Hej, z tego co sprawdzałem u siebie ostatnio to przy ustawieniu wałka ssącego na -2,5 to grupa 4 blok 3 powinien być w granicach 5,6KW.

Także reasumując powinieneś ustawić wałek ssący na -1 lub 0 oraz przestawić wałek wydechowy wg ssącego na blokady (synchro ssącego z wydechowym). Pozdrawiam :hi:

P.S. Fasolki wałków rozrządu dokręcić na 25Nm a nie na siłe...

Edytowane przez Lastk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...