bogos 0 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) Witam. Czy mógłbym prosić szanownych kolegów o podpowiedz ,jak sprawdzić ustawienie konta wtrysku w silniku tdi BRB. Ogólnie urzęduje na forum sga a tam takich nie mamy. Wiem że w gr 4 a blok 2? czy 3,4?? Dzięki Proszę uzupelnić PROFIL! Edytowane 10 Października 2014 przez cwiara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Grupa 4, blok 4 Zakres: 0...-1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogos 0 Opublikowano 10 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 No właśnie tak mamy w sga gr4 blok 4 tylko tu w bloku 2 pisze Kąt w.zapłonu i dla tego zgłupiałem. Czyli na 100% blok 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Zaplon i wtrysk w dieslu to dwie rozne sprawy. Ile masz w 4-ce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogos 0 Opublikowano 11 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) Jesli 4 to ustawienie walka to jest do bani bo jest +6.5 takze mocno do poprawki. Tak wlasciwie do gostkowi sprawdzilem przy wymianie oleju jak kasowalem mu serwisa.To audi ma tez jakiegos tam softa wlozonego niby na 140kucy,a wlasciciel twierdzi ze nie czuje tej mocy takze jak poprawi sie ta synchronizacje to powinno byc lepiej. Popraw mnie jesli sie myle. dzieki Edytowane 11 Października 2014 przez bogos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jony 2 4 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Jesli 4 to ustawienie walka to jest do bani bo jest +6.5 takze mocno do poprawki. Tak wlasciwie do gostkowi sprawdzilem przy wymianie oleju jak kasowalem mu serwisa.To audi ma tez jakiegos tam softa wlozonego niby na 140kucy,a wlasciciel twierdzi ze nie czuje tej mocy takze jak poprawi sie ta synchronizacje to powinno byc lepiej. Popraw mnie jesli sie myle. dzieki na +6,5 to już nie odpala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 odpala, BRB ma tolerancję -6...+6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogos 0 Opublikowano 11 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Miał czasami problemy z odpaleniem. Był też błąd ze nie zrozumiałym sygnałem z czujnika wałka. Teraz ustawiłem gostkowi na -0,5 i jest cacy,ładnie pali i ma dobre odejscie. Temat można uznac za zakończony . Pacjęt przeżył i się czuje bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) Miał czasami problemy z odpaleniem. Był też błąd ze nie zrozumiałym sygnałem z czujnika wałka. jeżeli pokazuje ten błąd to trzeba sprawdzić ustawienie rozrządu na blokadach często sie zdarza że rozrząd jest przestawiony o jeden ząb i wychodza cuda synchro jest na "0" bo gdy czujnik wałka gubi zakres, ECU bierze sobie ta wartośc z wału korbowego miałem juz kilka takich przypadków i teraz sie pilnuję Edytowane 11 Października 2014 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogos 0 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 jeżeli pokazuje ten błąd to trzeba sprawdzić ustawienie rozrządu na blokadachczęsto sie zdarza że rozrząd jest przestawiony o jeden ząb i wychodza cudasynchro jest na "0" bo gdy czujnik wałka gubi zakres, ECU bierze sobie ta wartośc z wału korbowegomiałem juz kilka takich przypadków i teraz sie pilnuję Tak posprawdzalem wszystko. tak jak pisalem wyzej teraz jest juz wsio ok.dzieki chlopaki!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ditomee 2 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Witam podepne pod temat mam rozrzad na -2.5 skacze do tego -2.9 czy należy cos z tym robić ?? grupa 4 blok 3 jest na 7.7KW blok 2 2.5BTDC Zawartość dodana 13 minutes later tu dodaje filmik z wtryskow 13 18 23 https://youtu.be/-2l9uGsp_6M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lastk 3 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 (edytowane) Dnia 2.04.2017 o 22:44, Ditomee napisał: Witam podepne pod temat mam rozrzad na -2.5 skacze do tego -2.9 czy należy cos z tym robić ?? grupa 4 blok 3 jest na 7.7KW blok 2 2.5BTDC Hej, z tego co sprawdzałem u siebie ostatnio to przy ustawieniu wałka ssącego na -2,5 to grupa 4 blok 3 powinien być w granicach 5,6KW. Także reasumując powinieneś ustawić wałek ssący na -1 lub 0 oraz przestawić wałek wydechowy wg ssącego na blokady (synchro ssącego z wydechowym). Pozdrawiam P.S. Fasolki wałków rozrządu dokręcić na 25Nm a nie na siłe... Edytowane 25 Kwietnia 2017 przez Lastk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ditomee 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 -1 lepszy kop i kompromisWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się