Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podejrzane stuki w zawieszeniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżeli o mnie chodzi to po wymianie górnych lewych wahaczy, dolnego banana i łącznika stabilizatora jest cisza. Dokładnie nie wiem co było przyczyną, ale asekuracyjnie wymieniłem wszystko jak już było rozebrane ;) 

Opublikowano
W dniu 6.08.2017 o 12:10, emdzej91 napisał:

Poradzil ktos sobie z ta skrzypiaca wersalka? Pojechalem wczoraj na urlop i na ostatnich kilometrach po dolach tak zaczelo skrzypiec/trzeszczec/chroborac ze az ludzie sie dziwnie patrzyli....

U mnie też skrzypiało na garbach i nierównościach. Pomogła wymiana łączników stabilizatora. 15 min roboty

Opublikowano

Cześć wszystkim.

Od jakiegoś czasu jestem znowu posiadaczem A4 B8, tylko tym razem w TDI.

Mam problem z dziwnymi dźwiękami stukania, które bardzo mnie frapują a od pewnego czasu nawet irytują :P. Jest to stukanie jakby coś było przyklejone do opony. (opony czyste)

Stukanie występuje w zakresie prędkości od ok 30 do 100 km/h najmocniej słyszalne jest to zakresie 45-70 km/h (pewnie powyżej 100 tykanie zlewa się już z szumem opon i otoczenia i jest niedostrzegalny), występuje to na biegu jak i na luzie, na nawierzchni idealnie równej jak i nierównej, jazda na wprost i przy skręcaniu (może przy skręcie w prawo jest to mocniej słyszalne, przy hamowaniu też jakby się nasilało) wraz ze wzrostem prędkości "tykanie" ma większa częstotliwość. 

Macie może jakieś pomysły ewentualnie doświadczenie z taka przypadłością. 

z góry dzięki, za każda podpowiedź 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 4.09.2018 o 21:04, sadoo napisał(a):

Cześć wszystkim.

Od jakiegoś czasu jestem znowu posiadaczem A4 B8, tylko tym razem w TDI.

Mam problem z dziwnymi dźwiękami stukania, które bardzo mnie frapują a od pewnego czasu nawet irytują :P. Jest to stukanie jakby coś było przyklejone do opony. (opony czyste)

Stukanie występuje w zakresie prędkości od ok 30 do 100 km/h najmocniej słyszalne jest to zakresie 45-70 km/h (pewnie powyżej 100 tykanie zlewa się już z szumem opon i otoczenia i jest niedostrzegalny), występuje to na biegu jak i na luzie, na nawierzchni idealnie równej jak i nierównej, jazda na wprost i przy skręcaniu (może przy skręcie w prawo jest to mocniej słyszalne, przy hamowaniu też jakby się nasilało) wraz ze wzrostem prędkości "tykanie" ma większa częstotliwość. 

Macie może jakieś pomysły ewentualnie doświadczenie z taka przypadłością. 

z góry dzięki, za każda podpowiedź 

 

Miałem bardzo podobne objawy, okazało się że sparciałe były  gumowe podkładki/gniazda tylnych sprężyn.

 

OVOKO.PL

OVOKO.PL używana część do ATT10402 Audi A4 S4 B9 Podkładka / Gniazdo sprężyny tylnej 8W0512149A samochodu {m.} {Ms} online w dobrej cenie☑️. Używane części samochodowe - szybkie...

 

Edytowane przez marcys001
Opublikowano

To jest gdybanie i to przez duże G w Twoim przypadku ponieważ trudno zlokalizować położenie żródła stuków.Do sprawdzenia całe zawieszenie i układ kierowniczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...