leewang Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 Jeżeli o mnie chodzi to po wymianie górnych lewych wahaczy, dolnego banana i łącznika stabilizatora jest cisza. Dokładnie nie wiem co było przyczyną, ale asekuracyjnie wymieniłem wszystko jak już było rozebrane
resiak82 Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 W dniu 6.08.2017 o 12:10, emdzej91 napisał: Poradzil ktos sobie z ta skrzypiaca wersalka? Pojechalem wczoraj na urlop i na ostatnich kilometrach po dolach tak zaczelo skrzypiec/trzeszczec/chroborac ze az ludzie sie dziwnie patrzyli.... U mnie też skrzypiało na garbach i nierównościach. Pomogła wymiana łączników stabilizatora. 15 min roboty
sadoo Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Cześć wszystkim. Od jakiegoś czasu jestem znowu posiadaczem A4 B8, tylko tym razem w TDI. Mam problem z dziwnymi dźwiękami stukania, które bardzo mnie frapują a od pewnego czasu nawet irytują . Jest to stukanie jakby coś było przyklejone do opony. (opony czyste) Stukanie występuje w zakresie prędkości od ok 30 do 100 km/h najmocniej słyszalne jest to zakresie 45-70 km/h (pewnie powyżej 100 tykanie zlewa się już z szumem opon i otoczenia i jest niedostrzegalny), występuje to na biegu jak i na luzie, na nawierzchni idealnie równej jak i nierównej, jazda na wprost i przy skręcaniu (może przy skręcie w prawo jest to mocniej słyszalne, przy hamowaniu też jakby się nasilało) wraz ze wzrostem prędkości "tykanie" ma większa częstotliwość. Macie może jakieś pomysły ewentualnie doświadczenie z taka przypadłością. z góry dzięki, za każda podpowiedź
marcys001 Opublikowano 18 Lutego 2023 Opublikowano 18 Lutego 2023 (edytowane) W dniu 4.09.2018 o 21:04, sadoo napisał(a): Cześć wszystkim. Od jakiegoś czasu jestem znowu posiadaczem A4 B8, tylko tym razem w TDI. Mam problem z dziwnymi dźwiękami stukania, które bardzo mnie frapują a od pewnego czasu nawet irytują . Jest to stukanie jakby coś było przyklejone do opony. (opony czyste) Stukanie występuje w zakresie prędkości od ok 30 do 100 km/h najmocniej słyszalne jest to zakresie 45-70 km/h (pewnie powyżej 100 tykanie zlewa się już z szumem opon i otoczenia i jest niedostrzegalny), występuje to na biegu jak i na luzie, na nawierzchni idealnie równej jak i nierównej, jazda na wprost i przy skręcaniu (może przy skręcie w prawo jest to mocniej słyszalne, przy hamowaniu też jakby się nasilało) wraz ze wzrostem prędkości "tykanie" ma większa częstotliwość. Macie może jakieś pomysły ewentualnie doświadczenie z taka przypadłością. z góry dzięki, za każda podpowiedź Miałem bardzo podobne objawy, okazało się że sparciałe były gumowe podkładki/gniazda tylnych sprężyn. /att/0/0/0/0/1/0/4/0/2/f14a7059cd7cfab0fb2fc64b8dd81b24-audi-a4-s4-b9-galine-spyruokles-gumine-atrama.jpeg ATT10402 Audi A4 S4 B9 Podkładka / Gniazdo sprężyny tylnej 8W0512149A - Używane części samochodowe online, w niskiej cenie | OVOKO OVOKO.PL OVOKO.PL używana część do ATT10402 Audi A4 S4 B9 Podkładka / Gniazdo sprężyny tylnej 8W0512149A samochodu {m.} {Ms} online w dobrej cenie☑️. Używane części samochodowe - szybkie... Edytowane 18 Lutego 2023 przez marcys001
dekiel 13 Opublikowano 18 Lutego 2023 Opublikowano 18 Lutego 2023 To jest gdybanie i to przez duże G w Twoim przypadku ponieważ trudno zlokalizować położenie żródła stuków.Do sprawdzenia całe zawieszenie i układ kierowniczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się