Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ATQ padnięty silnik


gieras1988

Rekomendowane odpowiedzi


Kierowniku na cewce zaplonowej masz numery wybite ktora fajka na którą cewke

tak tak, i tak podłączam i nic

tylko tak jak wyżej ze zdjęć widać, jak ściągnąłem od gościa ten samochód to inaczej były podłączone, z rozmowy z nim nie wiedział jak szły te kable, także nie wiem czemu ktośje inaczej podłączył

ale teraz już jest wg fabryki i nic

dziś jeszcze raz sprawdzałem iskry no i są wszystkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te 3 pinowe wtyczki to od czujnika spalania stukowego jest jeszcze 1 chyba od czyjnika halla ale nie mam teraz przed saba wiazki to nie jestem pewien jak odkrecisz zbiorniczek wyrownawczy płynu chlodniczego to tam na scianie grodziowej sa 2 kastki 3 pinowe co mozna miejscami zamienic.


jak iskry sa to powinien zagadac sprawdz wtryski odkrec te 4 srubki imbusowe i podnies cala listwe do pionu niech ktos kreci rozrusznikiem a ty sprawdz czy jednakowo wtryski rozpylaja jak nic nie pomoze z powyzszych rad to trzeba podpiac pod vaga posprawdzaj jeszcze czy wszystkie kostki instalcji silnikowej sa podpiete(zatrzasniete blokady) dokladnie na swoich miejscach

Edytowane przez franekd4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


moze silnik walniety kupiłes?

weź mi nie mów :/ nie no , myślę że motor jest ok


jak iskry sa to powinien zagadac sprawdz wtryski odkrec te 4 srubki imbusowe i podnies cala listwe do pionu niech ktos kreci rozrusznikiem a ty sprawdz czy jednakowo wtryski rozpylaja jak nic nie pomoze z powyzszych rad to trzeba podpiac pod vaga posprawdzaj jeszcze czy wszystkie kostki instalcji silnikowej sa podpiete(zatrzasniete blokady) dokladnie na swoich miejscach

w sobotę będą wszystkie wtyczki odpinane i ponownie wpinane dopiero

KTS boshowski nie pokazał błędów, a vagcom z laptopa sie nie chce połączyć

no jeszcze ew te wtryski, ale KTS robił ich przegląd zdalny i wyszło że są ok, każdy z nich dawał sygnał i było słychaćże pracuje, aha no i jakiśczas temu jak jeszcze działał na 4 garczki podawać musiały, tylko na starej cewce nie było na 2 iskry, dlatego tylko na 4 palił, no i na gazie to samo, na 4 na starej cewce


Jeszcze zastanawiam się wspomóc się Plakiem jakimś, może jak złapie o ile złapie na Plaku to dalej pociągnie sam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze silnik walniety kupiłes?

weź mi nie mów :/ nie no , myślę że motor jest ok

jak iskry sa to powinien zagadac sprawdz wtryski odkrec te 4 srubki imbusowe i podnies cala listwe do pionu niech ktos kreci rozrusznikiem a ty sprawdz czy jednakowo wtryski rozpylaja jak nic nie pomoze z powyzszych rad to trzeba podpiac pod vaga posprawdzaj jeszcze czy wszystkie kostki instalcji silnikowej sa podpiete(zatrzasniete blokady) dokladnie na swoich miejscach

w sobotę będą wszystkie wtyczki odpinane i ponownie wpinane dopiero

KTS boshowski nie pokazał błędów, a vagcom z laptopa sie nie chce połączyć

no jeszcze ew te wtryski, ale KTS robił ich przegląd zdalny i wyszło że są ok, każdy z nich dawał sygnał i było słychaćże pracuje, aha no i jakiśczas temu jak jeszcze działał na 4 garczki podawać musiały, tylko na starej cewce nie było na 2 iskry, dlatego tylko na 4 palił, no i na gazie to samo, na 4 na starej cewce

Jeszcze zastanawiam się wspomóc się Plakiem jakimś, może jak złapie o ile złapie na Plaku to dalej pociągnie sam...

Co do motoru , ja taki kupiłem :kwasny::facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze silnik walniety kupiłes?

weź mi nie mów :/ nie no , myślę że motor jest ok

jak iskry sa to powinien zagadac sprawdz wtryski odkrec te 4 srubki imbusowe i podnies cala listwe do pionu niech ktos kreci rozrusznikiem a ty sprawdz czy jednakowo wtryski rozpylaja jak nic nie pomoze z powyzszych rad to trzeba podpiac pod vaga posprawdzaj jeszcze czy wszystkie kostki instalcji silnikowej sa podpiete(zatrzasniete blokady) dokladnie na swoich miejscach

w sobotę będą wszystkie wtyczki odpinane i ponownie wpinane dopiero

KTS boshowski nie pokazał błędów, a vagcom z laptopa sie nie chce połączyć

no jeszcze ew te wtryski, ale KTS robił ich przegląd zdalny i wyszło że są ok, każdy z nich dawał sygnał i było słychaćże pracuje, aha no i jakiśczas temu jak jeszcze działał na 4 garczki podawać musiały, tylko na starej cewce nie było na 2 iskry, dlatego tylko na 4 palił, no i na gazie to samo, na 4 na starej cewce

Jeszcze zastanawiam się wspomóc się Plakiem jakimś, może jak złapie o ile złapie na Plaku to dalej pociągnie sam...

Co do motoru , ja taki kupiłem :kwasny::facepalm:

Kolego a co u Ciebie było padnięte dokładniej, jak się przejawiało i co zrobiłeś z tym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze silnik walniety kupiłes?

weź mi nie mów :/ nie no , myślę że motor jest ok

jak iskry sa to powinien zagadac sprawdz wtryski odkrec te 4 srubki imbusowe i podnies cala listwe do pionu niech ktos kreci rozrusznikiem a ty sprawdz czy jednakowo wtryski rozpylaja jak nic nie pomoze z powyzszych rad to trzeba podpiac pod vaga posprawdzaj jeszcze czy wszystkie kostki instalcji silnikowej sa podpiete(zatrzasniete blokady) dokladnie na swoich miejscach

w sobotę będą wszystkie wtyczki odpinane i ponownie wpinane dopiero

KTS boshowski nie pokazał błędów, a vagcom z laptopa sie nie chce połączyć

no jeszcze ew te wtryski, ale KTS robił ich przegląd zdalny i wyszło że są ok, każdy z nich dawał sygnał i było słychaćże pracuje, aha no i jakiśczas temu jak jeszcze działał na 4 garczki podawać musiały, tylko na starej cewce nie było na 2 iskry, dlatego tylko na 4 palił, no i na gazie to samo, na 4 na starej cewce

Jeszcze zastanawiam się wspomóc się Plakiem jakimś, może jak złapie o ile złapie na Plaku to dalej pociągnie sam...

Co do motoru , ja taki kupiłem :kwasny::facepalm:

Kolego a co u Ciebie było padnięte dokładniej, jak się przejawiało i co zrobiłeś z tym ?
Ja robiłem swap z 2.4 na 2.8 bo mój brał olej . Niestety kupiłem silnik i okazało że napinacz łańcucha w głowicy jest do wyj... :facepalm:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, ciśnienie jest w porządku

teraz czytam szukam odnośnie sprawdzenia wyprzedzenia zapłonu itp, ogólnie o zabieg z ustawieniem 1 cyl w GMP i lampą błyskową, usłyszałem to,ale nie wiem jak się to robi :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jeszcze :/

Problemy jak wyżej

Jutro po pracy kupię nowe świece i na lepszym akumularorze go pokrece i ew plaka psikne może to coś da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dalej lipa

jutro zabieram go do innego znajomego warsztatu, tylko że za około tydzień dopiero się zabierze gość bo nie ma czasu teraz

mam nadzieję, że coś może wyjdzie na plus wreszcie bo już powoli się zastanawiam na części go sprzedać żeby mi się kasa zwrociła, a jest trochę ciekawych gratów w nim niespotykanych

Edytowane przez gieras1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

delej stoję w miejscu

może na początku tygodnia dopiero go wrzuci na warsztat bo taki zarobiony jest :/

sądzę, że poprzedni mechanik coś spierdo*** przy rozrządzie zakładając nowy pasek, boję się teraz czy mam jeszcze całe zawory itd

czyli na dolnym kole ustawiam zgodnie ze strzałką, ściągam pokrywy i na wszystkich wałkach znaki mają się zgadzać idealnie? jeden obrót wałem to ile obrotów wałka 2 czy 3?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście nie, ale mechanik który robił mi przekładkęmotoru mówił że patrzył i jest ok, ale ten gość już dużo różnych rzeczy mówił takżę nie do końca wierzę

co do kompresji to jest możliwość że przy przestawionym rozrządzie w którymś momencie zrobi kompresję? tzn chodzi mi czy da się "na odwrót" ustawić rozrząd, dlatego może by nie pali bo w złych momentach robi kompresję jak idzie powiedzmy prawidłowo iskra i paliwo

sam nie mam kluczy ani garażu to nic nie mogęsprawdzić na dobrą sprawę :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jest przełom :)

Silnik odpala, samochód jeździ, skrzynia działa :)

pierwsza sprawa, rozrząd był przestawiony o 2 zęby, nie wiem jak mi to zrobili, ehh

kable WN całkiem inaczej niż byćpowinno wg cewki na której jest opisane, mam teraz tak:

3 6

2 5

1 4

4--5--6

2--3--1

a powino być:

5--4--6

3--2--1

No i udało się przeprowadzić adaptację przepustnicy przez komputer.

Ale żeby nie było zbyt kolorowo, zrobiłem kółko po mieście i coś zaczęło szarpać przy zwalnianiu i ogólnie przyspieszaniu, na wysokich obrotach jes ok. Pierwsza myśl w kierunku skrzyni :/ ale na postoju obroty spadły do około 500 PB i LPG to samo, podniosłem maskę a że było ciemno widać było pod każdą z 3 cewek błyski, mam nadziejęże to może być przyczyna tak ? cewka na śmietnik chociaż niby daje iskry bo auto odpala??

Po podłączeniu pod kompa:

1437693000_1418151997.jpg

po wykasowaniu i ponownym podłączeniu

5504583600_1418151952.jpg

I jak to wygląda wg Was koledzy?

aha nie działa jeszcze temperatura oleju i na FISie widze ze coś sensor oil na żółto wyskoczył, on jest odpowiedialny za temperaturę? widzę pod spodem że kilka kostek jest niepodpiętych to może i tylko to, tylko gdzie szukać tego czujnika?

ps. poczytałem i czasami jest czujnik temperatury koło filtra oleju, a inni twierdzą że ten od poziomu oleju w misce jest i od tego i od tego. i ciekawostka w starym silniku miałęm normalnie w misce olejowej czujnik ten od poziomu a w silniku z 98 passata nie mam dziury żeby go tam zamontować:/

Aha należy dodać, że sytuacja wystąpiła po myciu auta(nie mam jeszcze założonego podszybia)

Z góry dzięki za pomoc wszystkim którzy dawali mi rady w tych ciężkich dla mnie chwilach :) :) <piwo>

Edytowane przez gieras1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...